is goed en snel

ben zeer tevreden ook fijn dat je af en toe een mailtje krijgt. Om je te helpen onthouden dat je de EHBO koffer na moet kijken. alles wordt snel geleverd en is goed.

prima spullen

Fijne site, snelle levering, goed verpakt en goede spullen.

Complete E.H.B.O set voorheen redelijke prijs ,snel geleverd

Makkelijk, en veel goedkoper , als je zelf alles bij elkaar moet zoeken. Snel in huis .

Compleet!

Snelle, complete levering

Goed geregeld, goede prijs!

Goed geregeld, goede prijs! en snel geleverd

Goed en goedkoop

Goedkoper dan op andere sites, snelle levering en prima kwaliteit

Prachtige stevige koffer

Goede inhoud, geweldig georganiseerd.

Voor het eerst besteld, netjes terug gebeld als eerste klant. Op tijd en een verzorgd product.

Top bedrijf - die snel levert wat je bestelt.

Vergeleken met andere webshops spreekt men hier duidelijk taal. Je weet waar je aan toe bent met je bestelling. Producten zijn van de hoogste kwaliteit. En snel in huis.

Prima en snel

Snel bezorgd en goed geregeld.

Makkelijk bestellen , snel geleverd mooie koffer met inhoud

2 stuks ehbo koffers besteld , bestellen ging makkelijk snelle levering mooie koffer makkelijk systeem om op te hangen alles netjes apart verpakt / ook de prijs / kwalitiets verhouding is prima , ons huis is weer een stuk veiliger geworden dankzij EHBOKOFFER.nl .

slechte pleisters

Ik heb twee dozen met pleisters gekocht 6 cm en 8 cm. Deze blijven maar even zitten, zeker als ze nat worden dat heb je bij hansaplast niet. Jammer van mijn aankoop.

snel geleverd

prettige service

Ik heb mijn koffer niet ontvangen, dus de bezorgtijd was niet bekend, maar de ondersteunende dienst hielp om het uit te zoeken.

Snelle levering, alles klopt.

Je kunt er voor veel artikelen terecht. Alles is op voorraad en de levering correct en snel. Wat wil je nog meer.

Prima product

Na bestelling kreeg ik vrijwel meteen te horen dat de levering vertraging had. Aangezien ik dat geen probleem vond heb ik de levering door laten gaan. Eerder dan verwacht is hij nu ontvangen.

Snel geleverd en helemaal naar verwachting

Een ruim assortiment en ook in coronatijd binnen een dag geleverd.

makkelijk te bestellen en snel geleverd

Makkelijk te betsellen en heel snel geleverd en naar wens

Goede, snelle service

Bestelling snel en zonder bijzonderheden binnen gekregen.

vlotte en snelle correcte levering

Goede overzichtelijke site waarop gemakkelijk een bestelling is te plaatsen. De levering is vlot en accuraat.

Keurig en snel bezorgde bestelling

Kon bij EHBO-koffer profesionele verbandmaterialen bestellen voor thuisgebruik.

Net zo snel gelevert als een goede EHBO'r bij pech. Ik vond alleen de koffer_A niet compleet. Ik mis een paar setjes handschoenen in de koffer als voorbeeld. Tegenwoordig een must have in je ehbo koffer.

Mooi EHBO-koffer

Een goede EHBO-koffer met voldoende middelen voor een gezin. De koffer kan ook aan de muur worden bevestigd. Erg handig. Hierdoor hangt ie altijd op een vaste plaats.

Goede snelle service

Duidelijke prijzen. Ruime keuze. Levering in een passende doos en niet in een doos die 2x te groot is. Extra ster gegeven als dat kon. Levering zou binnen enkele werkdagen zijn. Maar het was er de volgende dag al.

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, Belgiƫ & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.