Duidelijke website en goede service/levering

Website was duidelijk en spullen zijn correct aangekomen

Trage levering

Op dinsdag besteld. Volgens website worden bestellingen de volgende dag geleverd indien voor 15 uur wordt besteld. Het is nu vrijdagavond en de bestelling is in het sorteercentrum van DHL. Wordt waarschijnlijk op zaterdag aangeboden. De meeste kantoren zijn in het weekend dicht.

Snel en handig

De houdbaarheid van de steriele verbandmiddelen voor onze twee bedrijfsverbanddozen was verlopen. Aanvullen via onze gebruikelijke leverancier bleek onhandig (gaasjes bijvoorbeeld alleen per 100 stuks). Op zoek aan een inventarislijstje vond ik de site van EHBO-koffer.nl. Daar bleek ik gewoon standaard pakketjes met alle steriele verbandmiddelen te kunnen aanschaffen. De volgende dag werden ze al bezorgd. Top!

Wat gevraagd is, wordt snel geleverd

Goede produkten, acceptabele prijs en snel geleverd.

Snel geleverd en goed verband.

Het verband is van goede kwaliteit en de juiste hoeveelheid.

spullen netjes ontvangen en voldoen aan mijn verwachting

Verpakking is onvoldoende er worden te slappe dozen gebruikt

Over de snelheid van de levering niets dan lof. Ik kreeg alleen de ophangbeugel kapot binnen deze was denk ik beschadigd tijdens het transport. Nu was naar mijn idee de doos veel te licht voor de EHBO doos. Advies om iets zwaardere kartonnen dozen te gebruiken voor deze plastic EHBO verbanddozen. Nu heb ik de beugel moeten lijmen en eigenlijk jammer voor iets wat nieuw gekocht is.

Snelle levering!

Fijne website en snelle levering. Voor herhaling vatbaar!

positieve ervaring.

produkten staan goed omschreven op de web-site. Bestellen gaat makkelijk en snelle levering. Geen minpunten, ben zeer positief.

Makkelijk, duidelijk en snel.

Makkelijk, duidelijk en snel.

prima en snel geleverd.

Betaalbare koffers en snelle service

Gisteren namiddag besteld en vandaag reed ontvangen. Snelle service, product is zoals omschreven en prijs/kwaliteit helemaal in verhouding! Een echte aanrader!

Geweldig. Zeer snelle en perfecte levering.

Vlotte levering

Makkelijk te bestellen en vlotte levering

Ik heb geen idee hoe goed/slecht het product is.

Stop aub met DHL. Ze leveren niet bij de deur af, terwijl ik gewoon thuis op hen zat te wachten. Toch krijg ik een niet-thuismelding. Makkelijk bezorgen zo! Dan brengt DHL mijn ehbokoffer bij een uitgiftepunt, die alleen open is tussen 11.00-16.00 uur. Ik werk van 07.30-17.00 uur, dus voorlopig heb ik mijn ehbokoffer niet in mijn bezit. Ik weet dus niet of ik tevreden ben met de ehbokoffer, maar DHL is een schande! Advies: stop met DHL!

Goede webshop

Netjes verzonden en goedkoop. Kwaliteit van de producten is zeer hoog en na de eerste bestelling kun je je volgende bestelling gratis laten verzenden.

fijn compleet!

Ben blij met een site waar ik terecht kan voor alles wat met EHBO en BHV te maken heeft. Goed overzichtelijk, en inhoudelijk goed advies.

Zoet er goed uit

Ziet er goed uit maar alleen gewone pleister miste ik nog

Prima koffertje

Prima koffer, zit veel in voor de prijs die je ervoor betaalt vind ik. Verder snel ontvangen, goede communicatie

Efficient en klantvriendelijk

Zeer prettig om mee te werken. Zoals aangegeven efficient en klantvriendelijk.

Re: First aid kit A

The service was great; easy order process, fast delivery. We were disappointed to find out the less then high quality contain which was manufactured from plastic and included palustric locking mechanism. For a marine use box, we were expecting a more rigid contain with stronger fasteners. But we understand that first aid kit may not have been designed for use exclusively in the marine environment. In conclusion: Service 10/10 Product: 7/10

Top product voor een scherpe prijs.

Duidelijke site met mooie producten voor een goede prijs

Heel goed product en snel bezorgd ik ben heel blij

Levering was vlot, top!

Supersnelle levering

Heb een bestelling geplaatst in de goed overzichtelijke webshop en de bestelling is de volgende dag al geleverd.

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.