snelle levering, duidelijke website

Via de website besteld. Duidelijk wat in de koffer zat.

Website en bestelformulier zeer praktisch

Voldoet ruim aan al mijn verwachtingen

Voldoet ruim aan al mijn verwachtingen

Bestelling snel en compleet geleverd!

Top Bedrijf

Overzichtelijke site snelle levering prima prijs kwaliteit product

Correcte en snelle bezorging van de bestelde producten.

Prima, besteld en volgende dag in huis.

Prima producten en snelle levering

Geleverd wat is beloofd

Bestelling met 3 dagen binnen en naar tevredenheid

5 verbandkoffers, 4 oogspoelflessen en diverse extra verbandmiddelen keurig afgeleverd en compleet.

Overzichtelijke webshop, handige checklists en correcte leveringen.

Als particulier had ik een mooie EHBO-koffer maar de inhoud bleek, toen ik de inhoud nodig had, volledig te zijn verlopen. Na wat zoeken op internet kwam ik deze webshop tegen en die bleek zowel checklists beschikbaar te stellen alswel complete pakketten om de inhoud goed te kunnen vervangen. Helemaal top.

Hele snelle levering .

Alles is naar wens geleverd, hiermee kunnen we jaren vooruit.

Prima product

Ik ben zeer tevreden met de spullen die ik heb besteld en met de snelle levering vandaar die 10.

Mijn ervaringen met EHBO-koffer zijn zeer positief!

De website werkt snel en overzichtelijk. Bestellen gaat zeer makkelijk. Ze hebben zeer snelle levering (de volgende dag)

Tussen matig en goed in

De foto van de pleisters deed vermoeden dat het heel wat was. Deze suggestie werd niet bewaarheid. Toch jammer.

Supersnelle levering en keurig verpakt!

2 dozen vingerbobs besteld.

Gewoon goed en snel

Zoals boven vermeld goed en snel dus vooral zo houden .

snelle en correcte levering

hier kun je rustig iets bestellen. keurig krijg je je bestelde artikelen verpakt. en een snelle levering...

Gewèldig!

In deze Coronatijd zó snel bezorgd! Geweldig! Bovendien een goed product tegen een scherpe prijs, opnieuw geweldig!

Goede producten, maar zeker tegen scherpere prijzen bij concurrent te koop.

Producten zijn goed, maar zeker niet scherp geprijsd. Daarnaast werken zij met DHL als vervoerder. Deze vervoerder is het nog nooit gelukt om een levering op het juiste adres te alten plaatsvinden. Met deze prijsstelling en DHL als vervoerder adviseer ik iedereen om nog even verder te zoeken.

Value for money

Ik heb een autoverbanddoos/EHBO koffer gekocht. Mooi compleet en prettig geprijsd. Er zijn goedkopere te vinden maar deze zinnia inhoud niet te vergelijken.

Niet helemaal tevreden

Volgens mij heb ik van de 3 rolletjes leukofix Inplaats van 9,2 mtr de rolletjes van 5 meter gehad. Ik ga ze niet afrollen om na te meten. Dus u krijgt het voordeel van de twijfel. O ja, neem een andere bezorgdienst dan DHL. Die komen de afspraken niet na. Met vriendelijke groet Alex

mooi assortiment en keurige levering

Aangenaam verrast door het assortiment en de levering. een vast adres voor de toekomst!

Vlot geleverd. Netjes verpakt.

Alles wat ik nodig had op één site te vinden. Het is vlot geleverd ondanks de december drukte. En was netjes verpakt verzonden.

Netjes datgene geleverd wat ik had besteld

Ondanks de drukte van de feestdagen werden mijn spullen toch netjes op tijd geleverd.

Prima service en snelle levering

De inhoud van onze verbandtrommel was heel oud en we wilden het graag vervangen. Dat gaat heel makkelijk door artikelen aan te vinken in een lijst met geadviseerde producten. De levering was snel en eventueel bijbestellen gaat ook makkelijk.

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.