snel keurig verpakte levering.

overzichtelijke site en bestellijsten.

TOP service

Snel geleverd en goede kwaliteit voor schappelijke prijs. Zeker een aanrader

Snelle levering en goede kwaliteit

Binnen 2 dgn had ik alles netjes binnen. Goede kwaliteit spullen en niet duur.

Correcte levering

De eerste bestelling bij ehbo- koffer.nl is prima gegaan. Alle artikelen zijn correct geleverd, waarvoor mijn hartelijke dank.

Mooi volledige EHBO kist

Online besteld en de volgende dag al in huis. De EHBO doos is stevig en hangt met de bij geleverde beugel bij ons in de bijkeuken op ooghoogte. De doos is zeer volledig.

prima verzorgt en snel

Zeer verzorgt en snel

Betaalbaar maatwerk.

Voor het vervangen van de steriele inhoud van de EHBO-koffers in ons bedrijf was ik al een tijdje op zoek naar een betaalbare leverancier die maatwerk levert. In EHBO-koffer.nl heb ik deze gevonden.

Keurig geleverd

Precies wat ik besteld had en keurig geleverd

Heel snel geleverd

Mijn ervaring is goed Ik ga vaker hier bestellen

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Snelle levering en goede prijs-kwaliteit verhouding

Goede en snelle service

Goede kwaliteit zoals het vermeld staat op de web

Gewoonweg Goed

Alle producten binnen gekregen. Wat later door de drukte maar begrijpelijk! Zeer tevreden!

Goed en snel geleverd goed materieel zeker om aan te bevelen

Goede website met scherpe prijzen

De website is duidelijk en ik vind de prijzen bij de laagste die ik heb kunnen vinden maar de afhandeling en minder tot geen verzendkosten maakt het aantrekkelijk om weer terug te komen bij deze site

Snel en accuraat

Bestelling snel geleverd en volgens omschrijving.

Bestelling ondanks kerstdrukte op afgesproken tijd geleverd. Koffer voldoet aan de verwachtingen

Prima service en snelle levering

Prima service en snelle levering

Goede en snelle service

Goede en snelle service. 1 product was niet op voorraad en daardoor werd het pakket een dag later bezorgd. Dit is duidelijk en goed gecommuniceerd met evt. een mogelijkheid om de andere spullen eerder te leveren. Kortom heel tevreden over de communicatie en afhandeling.

Goed, duidelijk, volledig

Duidelijke website. Gevonden wat we zochten. Snelle levering.

Snel en correcte levering..geweldig

Ik heb diverse producten besteld en die zij keurig geleverd. Zelfs een product met een issue is goed opgelost. Fijn om mee te werken.

snel en goed

super en snel

Netjes en snelle levering.

snel geleverd, goed product

Snel besteld en geleverd! Fijn dat de meesten opschriften in meerdere talen zijn.

fantastisch

overzichtelijk duidelijk compleet snel

Ik had snel steri stripjes nodig, handig waren de andere produkten om mijn EHBO kit aan te vullen. Het was er de volgende dag al, super. Dank hiervoor!

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.