Topservice ruime keuze en scherp geprijsd

Volgende dag in huis en waar ik andere websites verschillende items kon vinden is hier alles beschikbaar en voor een mooie prijs

Gemakkelijk bestellen en super snelle levering

Ik was aangenaam verrast toen de bestelling zo snel werd geleverd. Dank

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Fijne website waarbij je ook een vergelijking kunt maken. de EHBO koffer was binnen een aantal dagen binnen.

Snelle service.

Minimum bestelbedrag is wel een minpuntje.

Snel en goedkoop

Ruim aanbod aan EHBO materiaal en voor een mooie prijs. De bestelling was binnen 2 dagen in huis.

Super snel geleverd

Super snel geleverd en prima kwaliteit.

Snel...

Perfect geregeld. Snel en perfecte producten zoals omschreven.

Duidelijke site, goede producten, snelle levering!

Voor onze basisschool plaatsen wij een grote bestelling met losse EHBO onderdelen en ook een volledige koffer A. De bestelling was de dag daarna al binnen en was goed ingepakt. Erg tevreden! Hopelijk hebben we de EHBO spullen nooit nodig bij ons op IKC Het Plankier in Zoetermeer, maar in elk geval alles in huis!

geweldig

top producten en snel geleverd ondanks nu in de corona tijd

Snel en makkelijk

Goed gesorteerde lijst makkelijk in gebruik en snel ontvangen

Snelle, perfecte levering

De artikelen werden snel geleverd en niet onbelangrijk, prima verpakt. De website is zeer overzichtelijk met voldoende informatie per artikel, dit vergemakkelijkt de keuze.

Snelle levering, duidelijke communicatie

Er was 1 product in mijn bestelling niet direct leverbaar. Ik kreeg netjes een mail of dat een probleem was. Anders zou de rest alvast opgestuurd worden en dit ene product later nagestuurd worden. Super!

weer prima levering

nieuw huis dus kleine EHBO koffer en pleisterdispay je weet maar nooit

Goede ervaring

Snelle levering en duidelijk site

We zijn zeer tevreden

De bestelling voldoet aan onze verwachtingen. We zullen zeker vaker bestellingen plaatsen.

super snel geleverd!

makkelijk online te bestellen en heel snel binnen

Super correct geleverd en tevens voortreffelijk materiaal!

Correcte levering en op de afgesproken tijd .

snelle levering en goed verpakt

EHBO-koffer.nl heeft een fijne en goede site voor bestellingen inzake BHV. Alles is per stuk te bestellen en tegen een goede prijs. Er wordt snel geleverd je ontvangt een trackandtrace code en kan als bedrijf per factuur betalen.

Snel geleverd, top!

Duidelijke site, en snel geleverd!

Eenvoudig besteld en snel en kompleet geleverd.

De website is overzichtelijk en er kan eenvoudig worden besteld om je ehbo koffer bij te vullen. Levering is de volgende dag ook gelijk binnen.

Goede producten

snelle levering tegen scherpe prijzen

levering was in lijn met verwachtingen

levering was in lijn met verwachtingen

snelle levering prima artikel

makkelijk kiezen op de site door vergelijkingsmogelijkheid, waardoor je de koffer met de juiste inhoud krijgt voor het doel waarvoor je hem wilt gebruiken

Producten zijn zoals beschreven en ook snel geleverd.

Overzichtelijke webwinkel, producten zijn zoals beschreven, goed verpak en levering was ook binnen de aangegeven tijd.

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, Belgiƫ & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.