Snelle verzending

Snel verzonden en product zoals omschreven.

Goede service!

Artikelen besteld, 1 verkeerd geleverd item. Even bellen en direct opgelost, Dank je wel voor de snelle en goede service.

Goed verpakt, vlot geleverd en goedkoop

Goed verpakt, vlot geleverd en goedkoop

snelle levering artikel naar verwachting

snelle levering artikel naar verwachting

Bestellen en bezorgen.

Geen problemen. Besteld en snel in huis

Vandaag besteld. Morgen in huis

Geld en kwaliteit van het pakje is goed. Ons zoontje is weer helemaal blij

Perfecte afhandeling

Super snel en correcte afhandeling.

Bestel gemak en vlot

Bestel gemak en vlot

Vriendelijk geholpen

Na een telefoontje was alles heel snel geregeld. Super fijn!!!

Ik was in het begin een beetje sceptisch, maar het is dus echt goed. Snelle levering en alles is veilig aangekomen. Mijn dochtertje is heel erg blij met haar spulletjes. Bedankt!!

Snelle levering. Goed verpakt.

Top service en zeer nette afhandeling.

Prachtig product voor de laagste prijs op internet!!!

ben nog niet bezig met puzzelen maar zo te zien is alles ok

Goede ervaring

Snel in huis

Prima verzorgt

Prima verzorgt

Goede prijs ,snelle levering!

Prijs is stuk lager dan bij andere leveranciers!

Doen wat ze beloven

Ik zocht speelkaarten die bij vele winkels waren uitverkocht. Ik zocht online. Toyhouse verkocht ze nog wel. Ik had nooit eerder van hun gehoord. Het is een winkel dat ook online verkoopt. Terwijl andere winkels de prijzen voor de gewilde spelkaarten hadden verhoogd, had Toyhouse de oorspronkelijke prijzen netjes behouden. Daarnaast zijn de verzendkosten laag €3,95. Belde naar de winkel voordat ik een bestelling plaatste voor 3 spelkaarten decks. Ik kon online geen keuze doorgeven, dus deed ik dat telefonisch. Degene die opnam was vriendelijk en beloofde dat ze 3 verschillende decks zouden opsturen. Dat deden ze. De volgende dag kwam het al aan op mijn gekozen Servicepunt. Super snel en goed verpakt in een stevige doos. Fantastisch! De prijzen van de spelkaarten waren netjes. Ik zal hier zeker vaker produkten bestellen in de toekomst!

goede service en correcte, snelle levering

overzichtelijke en duidelijke website. gemakkelijk te bestellen.

Snel bezorgd. Goede prijs

Prima geregeld . Voor herhaling vatbaar

Ik had nog nooit van deze site gehoord, maar na wat zoeken had deze site wat ik nodig had. Ze hebben direct de bestelling in orde gemaakt en volgende dag al in huis. 10/10 dat ik hier nog eens bestel!

Super ervaring

Helemaal top

Ik heb hier een rugtas en drinkbeker besteld. Ik had het de volgende dag in huis en voor de goedkoopste prijs vergeleken met andere webshops. Ik zal hier vaker bestellen!

Snel en netjes bezorgd Wel erg grote doos in verhouding tot inhalen

Ik had de bestelling binnen 2 dagen in huis

Loperstraat 14