Snel geregeld

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

Snel en goede prijs

Helaas een kapotte broodtrommel ontvangen

Bij het openen van de doos een gefrommelde papier zat er in ( retour/factuur). Een stukje van de broodtrommel lag er af. De broodtrommel en bekers ook niet beschermd geleverd. Mijn zoontje had zich erg verheugd op z’n nieuwe broodtrommel voor het komende schooljaar. Nu moeten we weer wachten en hopen dat die op tijd en netjes geleverd worden.

Seal van verpakking was licht gescheurd, maar verder netjes en op tijd geleverd.

Snelle afhandeling en levering. Van harte aanbevolen.

Top en super snel

Ik zou alleen niet meer via DHL laten bezorgen die houden zich niet aan de afspraken

Snelle verzending, goed verpakt en speelgoed zeker naar wens :-)

Erg tevreden over de snelle afhandeling. De website ziet er ook erg goed uit en de producten die ik kocht waren het meeste gunstig qua prijs wat ik kon vinden op internet.

Hele snelle levering!

snel en netjes geleverd

Keurig en op tijd bezorgd

Voor de eerste keer iets besteld bij Toyhouse. Bestelling was netjes verpakt, goed geprijsd, op tijd bezorgd. Kortom helemaal prima.

Ben zeer tevreden...snelle levering

Netjes en snel.

Top service, snelle levering

Bestelling gedaan, product heel snel ontvangen. Na een kapotte drinkfles contact gehad met de klantenservice en direct een nieuwe fles opgestuurd gekregen. Hele snelle reactie op de mail en super service! 5 sterren voor jullie!

De bestelling werd snel geleverd en was goed verpakt. Zeer tevreden.

Gister besteld vandaag in huis super geleverd. En snelle verzending.

Goed geregeld na bestelling

Veel keuze en snelle levering.

HelemaalTop

Keurig verpakt en op tijd bezorgd

Prima levering en prijs

Besteld en geleverd naar verwachting.

Goed goedkoop en snel

Makkelijk te bestellen ensnel enger verzorgd

Dikke pluim

Top snelle levering en we hebben even contact gehad dat voelt vertrouwd. Zal zeker weer bij jullie bestellen een dikke pluim 5 sterren verdiend‼️

Goede nette service

Snelle , nette service . Product als omschreven

Snelle levering!

Snelle levering en goede kwaliteit producten!

wel vlot en voordelig maar.....

Vanaf ons vakantie adres een bestelling geplaatst van 3 scoreblokken keer op keer 2 ( dit staat ook op de factuur ) Maar er werden er maar 2 geleverd.

PRIMA

Ruim assortiment, makkelijk bestellen, snelle levering!

Loperstraat 14

7891jt Klazienaveen