Lekkere juice

Lekker en goede afwisselend wel net te weinige afwisseling

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Top service en lekkere sapjes

Goede service en prijskwaliteit

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Levering netjes, producten goed, maar heftige ervaring met de detox op zich.

Alles werd netjes geleverd. Sapjes zijn ook lekker, de maaltijden vond ik ook goed. Maar al op de eerste dag werd ik aan het einde van de dag zo ziek, dat ik de hele avond heb overgegeven. Ik had extreme hoofdpijn en was erg misselijk. Ik had goed de adviezen opgevolgd in de voorbereidende mails. De volgende dag besloot ik toch ontbijt of lunch ook te gaan eten. Kortom, ik denk dat het voor sommige mensen heel fijn zou kunnen werken, maar voor mijn lichaam is de detox met sappen te heftig.

Gezondheidsbommetjes

Fantastisch lekker spul. Voel me fitter, energieker, mijn huid is gezonder, slaap beter!

• Heb je het gevoel dat je gezonde sapjes hebt gedronken? N.v.t.

Lekker en makkelijk

Ik vind het fijn om altijd flesjes in de vriezer te hebben liggen voor een gezonde dagelijkse boost.

Lekker groentesapjes

Ik vond groentesapjes een straf om te drinken. Deze sapjes voegen net genoeg zoet toe door de toevoeging van genoeg fruit, dat ik ze wel te drinken vind. Durf zelfs te zeggen bijna dat ze lekker zijn

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Goed geregeld, lekker, goed rekening gehouden met dieet wensen

Prima te doen, lekkere maaltijden en na sapjes prima te drinken

Heerlijke gezonde sappen

Fijne juice & detox kuur gedaan van sappen in combinatie met een gezonde avondmaaltijd. Heel goed vol te houden en voel me een stuk beter!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Waardeloos besteld weken geleden nog niks binnen

Slecht

• Heb je het gevoel dat je gezonde sapjes hebt gedronken? N.v.t.
  • Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? N.v.t.

heerlijke sappen, makkelijk, soepele levering

heerlijke sappen, makkelijk, soepele levering

Topproducten!

Overzichtelijke site, heldere informatie, superservice en levering! Ik ben fan van de 3daagse derox advanced. Ik heb ik het gevoel dat mijn lichaam weer even helemaal op 0 staat, een heerlijke reset!

Het voelt goed!

Het viel me alles mee qua honger gevoel. Heb dat nooit gehad en vond de sapjes ook wel vullend. Omdat je wat langer over de sapjes doet, hier ook moet kauwen en je bewust bezig bent met je sap moment heb ik weer even een wake up call gekregen om meer stil te staan bij je eet momenten gedurende de dag. En hoe fijn het eigenlijk is dat je verschillende texturen en smaken mag ervaren ;)

Makkelijke gezondheidsboost

De slowjuices van Frecious zijn echt top qua smaak en samenstelling. Levering is keurig en met duidelijke notificatie van tijdstip. Zeer aan te raden als je je gezondheid een boost wil geven (naast reguliere voeding) of een sappenkuur wilt doen.

Super sapjes, super service

Naast de heerlijke sapjes die ik gebruik als aanvulling tijdens de zwangerschap en herstel na de bevalling, is de service ook super! Deze week een bestelling ontvangen waarbij een zak granola open was gesprongen en door heel de doos lag. Mail gestuurd en gelijk reactie ontvangen voor een passende oplossing; geld terug of een nieuwe zak. De nieuwe zak granola is diezelfde dag nog opgestuurd met daarbij een lief briefje en extra kleinigheidje.

Goede ervaring advanced sappenkuur

Voor de groentensappen kuur gegaan van 3 dagen. Volgens afspraak alles netjes geleverd, goede begeleiding tijdens de kuur. Soms wat lastig met voornamelijk groentes maar toch goed vol te houden.

Geweldig weer!

Bestelling werd weer netjes afgeleverd. Tot op het aanrecht!! Zijn nu overgestapt op een “abonnement”. Kregen extra flesjes en een flessenhouder om een flesje voor onderweg mee te nemen. Super. Tot nu toe heel tevreden :-))

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Gezonde opfrisser voor je lijf

De 5daagse detox met avondmaaltijd is me goed bevallen. Tijdens andere sapkuren voelde ik me na het opstaan erg slap maar, ws dankzij de avondmaaltijd, was dit nu niet het geval. De maaltijden zelf zouden wat gevarieerder kunnen naar mijn smaak en de rijst was wel wat hard en droog. De 4 sapjes op een dag waren ruim voldoende. Nu, drie dagen na de kuur en 2 en 1/2 kilo lichter heb ik nog geen behoefte aan ongezonde dingen en dat is fijn.

Blij mee!

Blij met de sapjes! Bezorging was ook fijn werd wel steeds iets later (tijdvak) maar uiteindelijk goedgekomen

Heerlijke juices

Snelle levering, goede kwaliteit producten!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Heerlijke energie daarna. Het heeft me geholpen om even weer terug op gewicht te komen en het heeft me veel energie gegeven.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Drie gezonde dagen met heerlijke sapjes en bouillon. Het voelt voor mij als een gezonde en fijne reset. De sapjes en bouillon vond ik allemaal heel erg lekker en gaven ook een boost. Tussen de sapjes door voelde ik me soms wel een beetje slap en hongerig. De begeleiding van Frecious vind ik echt top. Vooraf aan de sappenkuur krijg je alle informatie en goede adviezen en een duidelijk schema. De bezorging verliep ook heel goed, je kunt de bezorger goed volgen. Tijdens de sappenkuur krijg je elke ochtend een mail met advies en informatie, super fijn. Ik ga dit zeker vaker doen.

Lekker en gezond

Erg tevreden met de eerste doos die we besteld hebben. Vaak lekkere drankjes en leuke combinaties. Enige reden voor geen 5 sterren is het feit dat het wel echt prijzig is.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Voel je fris en fruitig ;)

Uitgebreide keuze met goede combinaties. Wij vinden niet alles lekker maar dat is uiteraard persoonlijke smaak. Klant wordt steeds keurig op de hoogte gehouden om indien gewenst aanpassingen te doen voor je volgende levering. Prima melding ivm de levering. Vriendelijke chauffeur.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Ontzettend blij als de vriezer weer vol zit met gezonde sapjes.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

hoge kwaliteit, heel veel keuze

Hoge kwaliteit van de sapjes, heel veel keuze/smaken/producten, erg handige website. Ik kan geen nadelen bedenken!

Visseringweg 23-F

1112 AS Diemen