Duidelijke informatie en goede producten

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Ik heb de 3-daagse beginners detox gedaan. Goede begeleiding, prima vol te houden en een enorme boost voor een gezonder leven.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Goed vol te houden en compleet

Goed te doen, overzichtelijk, weinig hongergevoel is heel prettig, alleen de drankjes en soepen erg onsmakelijk

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Erg tevreden over de kwaliteit van de Sapjes

Ik heb verschillende groentesapjes geprobeert. Toen zag ik Frecious voorbijkomen. Het leek te mooi om waar te zijn wat betreft de producten die er in zo'n groentesapje zitten. Maar het is echt zo. Er zit geen toegevoegde rommel bij of sap gebaseerd op suikers. Dankzij jullie Sapjes voel ik mij energieker en ben ik op een gezonde weg!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Heerlijke sapjes, veel energie en zeker een aanrader!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Het is heerlijk, gezond en de bestelling en bezorging zijn duidelijk en snel

Gek op de acaii. Vol van smaak en mijn lievelingsgerecht voor de zomer. Gecombineerd met o.a. de fijne granola. De sapjes geven het gevoel van gezond, als aanvulling op je dagelijkse inname. De bezorging altijd snel en met duidelijke communicatie vooraf, zodat je op het juiste moment thuis bent

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Altijd goed een heerlijke reset

Ik gebruik de detox regelmatig al een aantal jaar. Met mijn 63 blijf fit, slank, gezond en happy met detox van Frecious.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Lekkere sapjes en goede begeleiding

Allereerst vond ik de sapjes goed in mijn kleine vriezer passen, wat al heel fijn is! De smaken waren lekker en op de flesjes is zichtbaar waaruit (en voor hoeveel procent) het sapje bestaat, heel prettig,

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Deze keer de juice & dinner in plaats van een sapkuur. Wat ontzettend geweldig is dit! Heel goed vol te houden; overdag de sappen, 's avonds een heerlijke maaltijd van Vood.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

De kwalitatief uitstekende sapjes zijn makkelijk te bestellen en worden diepvries geleverd in bpa vrij plastic dat te recyclen.is. conform afspraak netjes op tijd bezorgd. Nog net geen 10 omdat het assortiment soepjes heel beperkt is. Ik mis groentensoep, tomatensoep, pompoensoep, paprikasoep...

Goed te doen

Het was goed te doen alleen zag ik pas bij t begin dat we 5 dgn ervoor al aanpassingen hadden moeten doen. En na de 3e dag had ik wel een mail verwacht met tips voor erna maar sie kwam niet.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Een goed begin voor een gezonde leefstijl

Onze ervaring was goed, fijne begeleiding op de sapdagen maar ook daarvoor. Het is niet ‘even’ 3 dagen sappen maar er gaat ook een voorbereiding vooraf en een opstart met de normale vaste voeding achteraf. Mijn man is 4kg kwijt en ik 3kg. Het motiveert om zo door te gaan en weer wat gezonder te gaan eten.

De beste kwaliteit

De sappen van Frecious zijn erg lekker en zuiver. Veel keus, met iets meer zoeter fruit of alleen maar groentesap. Ze hebben ook altijd leuke nieuwe sappen, mixen met charentais meloen of raapsteel of boerenkool, is leuke afwisseling. Als je een abo neemt valt de prijs mee. Ik drink er soms twee op een dag als ik die dag weinig eet, of ik drink er eentje als aanvulling op lunch of diner. Fijn om altijd zo uit je diepvries te kunnen pakken. Goede bezorgservice.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Het was mijn 1ste detox. Stap overal blanco in. Handleiding niet heel goed door genomen. Kan de volgende keer beter!!

Goed resultaat

Ik doe deze detox al een paar jaar. Dat helpt mij om mijn lichaam te ontgiften en wat winter kilo's te verliezen. Alleen de website en app voor de begeleiding werkten niet, dat was jammer.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Gezonde sapjes Aardige dames aan de telefoon

Niet voor herhaling vatbaar

Ik had gekozen voor de 3-daagse sapkuur voor beginners. Helaas is het mij niet goed bevallen en heb de kuur dan ook niet kunnen afmaken (gestopt op dag 3). Al na enkele sappen kreeg ik diarree en ging ik me heel beroerd voelen. Mijn maag voelde alsof er een steen in lag. Ik kon er gewoon niet van slapen en de sappen vond ik qua smaak ook heel erg vies. Helaas dus niet voor herhaling vatbaar.

Eens en nooit meer

Ik heb mezelf goed voorbereid op de 3daagse detox kuur voor beginners. Alles gevolgd zoals in de gebruiksaanwijzing staat. Na 4 sapjes begon ik mij meer dan beroerd te voelen. Eerst flinke diarree en daarna 3 uur lang, met tussenpozen overgeven, tot gal aan toe. Daarna flinke hoofdpijn. Als ik aan Fresious denk word ik al misselijk. Vandaar, eens en nooit meer.

Echt niet te doen

De service was top, maar de sappen zijn echt niet te doen

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Perfecte combinatie van topproducten en begeleiding

Ik vind de sapjes heel leuk, ook alle gegevens worden meegegeven wat zeer interessant vind. Je krijgt begeleiding waardoor je het volhoudt. Ik ben helemaal fan en zal snel nog eens bestellen. Dank je Team Frecious

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Prima ervaring voor eerste keer detox

Duidelijke instructies voor eerste keer detox

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Ik had gedacht dat ik het heel moeilijk zou hebben maar viel reuze mee. Ook de smaken zitten meer dan goed waar ik nogal wantrouwig rond was. het is een echte aanrader!!ik ben fan.

In één woord goed

Niks op aan te merken Ruime keuze aan wensen voor detox / afval Producten Alles is soepel verlopen Duidelijke makkelijke simpele site

Een top product!

Ik had 3 daagse sapkuur besteld en eerlijk zeggen bijna alles was verassend lekker. Ik heb bij detox een avond eten gegeten. Ik ben in die drie dagen 2,7kg afgevallen. Daar deed ik dit niet voor maar is mooi meegenomen. Voor nu heb ik nog een drie daagse ronde besteld maar ga daarbij toch kleine lunch en avond eten doen. Ben al lang verkouden en niet fit en hopelijk help mij dit uit de zieke cirkel te komen.

Visseringweg 23-F

1112 AS Diemen