Fijne handleiding en app .

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Lekkere sapjes en goede service

Snelle reactie op vragen, denken met je mee over de beste samenstelling binnen jouw voedingspatroon.

Altijd goed geleverd

Fijne producten voor een een fijne prijs.

Makkelijk, heerlijk, gezond!

Heel gezond tussendoortje. Makkelijk mee te nemen. Altijd voorraad in de vriezer.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Goede begeleiding en omschrijving van de Detox sapjuur

Van A tot Z goed geregeld. Bezorging kun je volgen, als je belt wordt er gelijk opgenomen en je wordt door de hele detox periode met mails en app begeleid.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Betere kwaliteit en stipte levering nog niet meegemaakt

Sappen die 100% puur zijn en, hoewel voor mij van ondergeschikt belang, ook verrassend goed smaken. De levering wordt goed gecommuniceerd, vanuit Frecious én daarna zeer regelmatig vanuit de vervoerder; dat kan gewoon niet mis gaan. In 1 woord: Top! Wat mij betreft een dikke 10

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Ik hoop dat het ook bijdraagt aan het beter functioneren

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Nee

Goed te doen, goede informatie ter ondersteuning. Mis wel recepten, staan nu alleen de ingrediënten vermeld de dagen ervoor en na de kuur

Aanrader

Goede communicatie, snelle levering. Gezonde sapjes, super fijn! Informatieve en helpende emails. Ik bestel zeker nogmaals!

Fijne ervaring

Fijne ervaring, gezonde sapjes

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Top producten met leuke extra’s

Na bestellen een handig digitaal document met uitleg en een weekmenu. Ook krijg je handige mails met tips. De sapjes zijn lekker, zelfs de 100% groentesapjes zijn goed te doen.

Een fijne reset

Super manier om je lichaam te reinigen. Zeker na een periode met wat onregelmatiger eten heel fijn om je weer wat fitter te voelen.

Geweldig!!

Heerlijke “sapjes”. Bijna alle smaken geprobeerd. Allemaal even heerlijk van smaak. Eerste ervaring was een detox week met savonds een maaltijd. Heel goed vol te houden. Nu onderhoud met losse flesjes. Zo krijg je gelijk voldoende groenten en fruit binnen!!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Zooo blij met de raapstelen

De raapstelen sap is echt mijn favoriet. Ik houd enorm van raapstelen en dit sapje is voor mij echt altijd zo een verwennerij. Heerlijk verfrissend en ook nog eens super gezond.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

De dag fris en fruitig beginnen. Goede motivatie om de rest van de dag ook gezonder te eten!

Snel, lekker en gezond

Door mijn abonnement hou ik mijn gezondheid eenvoudig op peil. Soms plan ik een sapdagje in en soms drink ik een sapje tussendoor voor extra vitamines in mijn routine

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Zoals altijd, super service en top levering

Gisteren bestelling gedaan en meteen de dag er op geleverd. Na telefonisch overleg kon ik mijn extra bestelling onder mijn eigen abonnement doen, dus kreeg 2 gratis flesjes. :).

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Lekkere manier om gemakkelijk je dagelijkse portie groenten binnen te krijgen!

Bezorging is altijd goed geregeld. Lekkere sapjes!

Makkelijk, goed en lekker

Duidelijke site, klantvriendelijke service en de sapjes zijn helemaal top

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Ik kan geen nadelen bedenken. De smaken en inhoud van de sapjes zijn perfect, de levering loopt soepel, de website/account werkt heel goed.

Eenvoudig extra gezondheid

Kwaliteit is goed. Op deze manier krijg ik op een eenvoudige wijze extra groenten en heel diverse groetes binnen. De informatie over de leveringen is super.

Wisselend

Ik heb al veel sapkuren gedaan maar voor mij was het de eerste keer dat ik bij Frecious heb besteld. Ik eet voornamelijk alleen maar groente en fruit dus kan wel zeggen dat ik veel gewend ben. Het is allemaal goed te doen (normaliter doe ik 7 dagen) alleen wil ik toch een opmerking plaatsen bij een aantal zaken. Namelijk: - de soepen. De courgette en pompoen waren echt niet lekker. De receptuur lijkt bij beide super compleet uit verhouding. Bij de courgette was het alleen maar een warme limoensmaak die ik aan het drinken was. Erg onaangenaam. Gezond kan ook lekker zijn ;) - het shotje gember. Deze is zo geconcentreerd dat het pijnlijk was. Het is echt raadzaam deze te verdunnen. Ik heb echt genoeg gembershotjes al op maar deze is echt te heftig. - de bakjes waar de shotjes in zitten zijn niet open te krijgen zonder dat er al een deel uitloopt. Dit is echt onhandig en ook niet mee te nemen naar werk. - de uitleg. Spiek voor de grap eens bij de concurrent sapje. Deze hebben een hele goede en heldere pre en aftertox. Ook de website waar ik nu de info vanaf moest halen voor de volgorde was enorm onduidelijk. De toegangscode heb ik nooit ontvangen en heb ik via de app van een medewerker moeten krijgen. + de sappen zijn erg lekker (mag van mij minder fruit in). + fijne levering.

Prima kwaliteit en service

Ik voel me er lekker en gezond bij.

Heerlijke flesjes

Het is goed te doen! Jullie beschrijven de dagen goed wat je moet doen! Top

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Helaas raakten mijn darmen enorm van streek

Helaas, ondanks dat alle producten (sappen en vegan maaltijden) mij enorm aanspraken en ik na mijn succesvolle 10 daagse ahorn citroensap kuur, na een rustige opbouw met de Frecious producten wilde verder opbouwen, raakten mijn darmen direct van streek. Ik moest vervroegd afbreken.

• Heb je het gevoel dat je gezonde sapjes hebt gedronken? Nee

Visseringweg 23-F

1112 AS Diemen