Goede service, ruime keus, waar voor je geld

Er is ruime keus op de overzichtelijke website.

Goed te doen

Er moest iets gebeuren..... Samen met vriendin begonnen. Sapjes zijn heerlijk. Recepten heerlijk en makkelijk. We houden het daardoor goed vol.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Volle sappen met fijne uitleg en recepten

We hebben al eens eerder een sapkuurtje van Frecious gedaan. Heerlijke 'volle' sappen ofwel met lekker veel groenten en niet van die slappe sapjes met vooral fruit(suiker). We deden een milde detox, heel fijn om wat te blijven eten gedurende dag, er zaten veel recepten bij de handleiding en ook bij de afterdetox, heel fijn. Iedere dag andere recepten en genoeg inspiratie om af te wisselen. Heel tevreden.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Levering volgende dag al bij eerste bestelling. Voel me super gezond met deze sappen.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

vorige week zaterdag een vraag gesteld omtrent de bestelling. geen reactie ontvangen. zit nog steeds te wachten

• Heb je het gevoel dat je gezonde sapjes hebt gedronken? N.v.t.
  • Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? N.v.t.

Bestelling goed te volgen en op tijd geleverd. Sapjes zijn lekker en gezond. Wat wil je nog meer!

Handig en duidelijke site

Makkelijk te bestellen (ook als gast); smaakvolle sapjes en uitgebreide beschrijving.

Verfrissend en gezond.

De sappen zijn handig verpakt. Het is makkelijk een flesje in de avond in de koelkast te zetten. Bij het ontbijt heb je dan een verfrissend en gezond drankje .

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Gezonden juices, top service en begeleiding bij detox

Meerder detox kuren al gedaan en sapjes besteld bij verschillende partijen maar vaak was de basis appelsap (min 20% of meer) Bij frecious echt het gevoel dat ik pure en gezonde sapjes ontvang die goed voor mij zijn

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Heerlijke sapjes, goede en snelle levering.

Top detox

De milde detox had echt veel lekkere recepten. Heb nul honger gehad, soms was het zelfs te veel met alle sapjes erbij. Echt wen aanrader dit

fijne ervaring

algemeen ben ik heel tevreden van deze leverancier. Goede service, goede bezorger

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Van Frecious word ik heel blij

Al jaren drinken wij iedere ochtend een sapje van Frecious. Je krijgt op deze manier veel variaties aan groente en fruit binnen. Het geeft je een boost aan energie. Ook zijn de sapjes lekker. Voor het slapen gaan drinken we een glaasje organic green poeder. De smaak is lekker en het is heel erg gezond voor je.

Klantenservice is top

Al vaak besteld, Klantenservice is uitstelend. De sapjes ook. Vwrbeterçunt is de bezorgdienst!! Belt aan en loopt na 1 min naar zijn auto, was boven en gelukkig uitbhetbraam kunnen roepen. Waa ik meteen de trap af gegaan had hij weg geweest.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Nee

De geleverde juices klopten niet met de app

Ik had 3daagse sapkuur gekozen in de app. Van de juices daar genoemd werden had ik diverse niet. Wel anderen 3x zoals 3x zuchini soep. Maw had ik 3 keer met avondeten hetzelfde. In de app stond 3x anders, zoals pompoensoep, die was niet geleverd.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Op zich heel gezond maar de begeleiding wordt minder in de jaren

App, is erg traag en doet geen pushmeldingen meer ondanks telefoon instellingen. Mails krijg je ook niet meer iedere dag dus je.moet ook wel op de app. Krijg nu voor derde keer wel een mail om te beoordelen.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Heerlijke sapjes en wat een geweldig effect op mijn lichaam en welbevinden.

Fantastische service

Ik ben erg tevreden over de sapjes van frecious. Ik voel me altijd super gezond wanneer ik een sapje drink.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Ik gebruik al jaren Frecious en voel me er telkens weer goed bij heel blij mee.

Zie tekst hierboven

Duur, maar de moeite

Het is best duur om een kuur te doen, maar ik vind het wel de moeite waard om je lichaam en geest een boost te geven.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Op een heerlijke manier gezond bezig zijn!

Ik gebruik het nu al een hele lange tijd. ik vind het een heerlijke aanvulling op mijn dagelijkse voeding.

5 daagse detox

Ik heb een 5 daagse detox gedaan. Was van tevoren bang dat het moeilijk zou zijn maar het viel reuze mee! Sapjes zijn lekker de shots zijn ook prima te doen alleen de aloe vera is echt vies. Ik heb het opgelost in water. Ben na de detox duidelijk minder gaan eten. Mijn smaak is ook verandert, ik heb minder behoefte aan hele zoete dingen. Mag wel zoet zijn hoor, maar niet zoals voor de detox. Wil nu elke 3 maanden een paar dagen detoxen om het bij te houden. Ik heb nu meer energie en mijn bloedsuiker is nog steeds ( na 1 maand) stabiel.

Super sapjes

Ik geniet enorm van de sapjes en soepjes. Na een stevige griep voelt het als een weldaad om met de sapjes weer op krachten te komen.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Mooie producten en uniek concept

De sapjes van frecious en ook de andere producten zijn uniek qua voedingsstoffen en smaken ook nog eens erg lekker. Echter de bezorging kon iets beter. In mijn instructies staat dat de doos direct achter de voordeur gezet mag worden (ik doe de deur op afstand open als ik toch niet thuis ben). De bezorger was echter helemaal de gang ons huis ingelopen, dat vond ik niet prettIg.

Top product

Onze studerende kinderen nemen graag deze praktiksche gezonde boost, zowel thuis als op hun studentenkamer.

Visseringweg 23-F

1112 AS Diemen