Prijs kwaliteit onvoldoende

Eerste keer besteld, de 30 flesjes box. De producten die zijn gekozen voor de sappen staan niet in verhouding tot de prijs die je betaald (biet, wortel, bleekselderij) De smaken zijn ook niet voldoende in balans, de sap is niet lekker genoeg om zin te hebben dit te drinken iedere dag. Dan is alleen “het is gezond” voor mij niet voldoende.

Goede levering

Ik ben erg tevreden met de juices van fresious. De levering ging vlot en de juices proeven heel gezond en vers. Merk echt aan mijn lichaam dat die er blij van word :)

Hele fijne ervaring

Met een gezin alleen op sapjes leven, was voor mij geen doen, had achteraf een andere box moeten bestellen. Heel fijn dat ik op deze manier even kan resetten. Heb gisteren 2 kleine maaltijden gehad icm sapjes. Ga dit vandaag en morgen ook nog doen. Fijne uitleg, bedankt!

Fantastische producten

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

ik voel me weer energieker en heb geen honger gehad, echte aanrader

2 kg kwijt en meer energie. Kan ik niet zelf zo maken, dus blij dat ik deze sapkuur gedaan heb.

Goede ervaringen

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

heerlijke sapjes en goed gevoel

de sapjes zijn erg lekker, geeft mij een goed gevoel, mijn buik voelt prettiger aan, minder opgeblazen

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Lekker weer een reset op gebied van bewust met voeding om gaan’

Gezond gevoel

Eén keer in de zoveel tijd bestel ik de sapjes om mn suiker behoeftes te laten verminderen, ook vind ik de sapjes erg lekker en voel ik me daarna vitaler. Echter vind ik de prijs wel wat duurder, anders zou ik het vaker nemen als het voordeliger zou zijn.

Goed!

Gemakkelijke manier om dagelijks meer groenten binnen te krijgen. Ik kom zo ook in aanmerking met groenten die ik normaal gesproken niet zou kopen. De juices zijn zeer gevarieerd, en er is voor ieder wat wils. Ook de bezorging verloopt vlekkeloos.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Goede communicatie mooie producten.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Al langer dan een jaar enthousiast gebruiker

Ik ben al lang abonnee maar nog net zo blij met Frecious als toen ik startte. Mooie aanvulling op een gezonde levensstijl

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Top levering en fijn weer de vitamines binnen te hebben

Weer mijn 2 maandelijkse box binnen gekregen. Top levering en weer fijn dat de vriezer vol ligt meet gezonde en vitamine rijke sapjes en shots. Bedankt weer, Paul

lekker en gezond

Geen rotzooi erin biologisch en lekkere smaken. Gewoon goed en niet te duur.

Zeer tevreden!

Duidelijk merk ik dat ik energieker ben en mij fris en helder voel met de sapjes. Altijd goede levering.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

goed bezig zijn voor je gezondheid

alle producten van frecious zien er top uit, smaken lekker en zijn goed voor je! Vooral de pompoen granola is favoriet. Ik ben erg bezig met gezond eten en frecious helpt me enorm daarbij!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Handig gezondheid in een flesje

Ik gebruik de Frecious vooral als reset voor mijn lijf. Ik raad het mijn cliënten ook aan. Daarna als aanvulling voor een iets minder gezonde dag. Lekker makkelijk.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Mooie start voor een suikervrij leven

Mooie ervaring om 5 dagen te detoxed en alles wat rustiger aan te doen Ik voel me daarna fris , fit en geniet daarna extra van (gezonde) voeding De recepten die erbij kwamen zijn ook makkelijk te maken en smaken goed

Hele fijne detox!

Ik heb een heerlijke 3-daagse detox gehad. Was goed te doen door de afwisseling van verschillende sapjes en een warm sapje (soepje) in de avond. De app die je er bij begeleidt is ook erg makkelijk en helpt je goed op weg met lekkere gezonde recepten als je na de detox weer mag eten.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Ik ben gisteren begonnen met Frecious kan er nog niet veel van zeggen, wel dat ik moet wennen aan de smaak tot nu toe bevalt het goed

Heel lekker en handig

Handig om makkelijk veel groente binnen te krijgen. Lekker!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Erg fijn en prettig bedrijf!

Heerlijke sapjes met regelmatig nieuwe smaken welke je kunt aanpassen wanneer je dat zou willen. Gemakkelijk datum box aan te oassen wanneer het niet uitkomt. Leveringen goed volgen en naar wens laten leveren.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Prettige communicatie en leuke variatie aan sappen

Fijn dat je op de hoogte gehouden wordt van je levering en je samenstelling kan aanpassen. Begin nog telkens een extraatje. Helaas stopt dat na aantal leveringen. Wel leuk dat ze seizoens specials hebben en soms leuke kortingen.

Goede service, lekkere sapjes

Heb zelf sinds een half jaar een abbo en drink elke dag 1 sapje. Man wilde eerst niet, maar inmiddels de bestelling toch maar verdubbeld. Sapjes zijn lekker (niet alle natuurlijk, maar je kan na je eerste levering heel makkelijk je bestelling aanpassen naar de sapjes die jij zelf wilt hebben. Easy manier om die vitamines elke dag extra aan te vullen. Start morgen met 3 dagen detox. Ben benieuwd!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Kwalitatief hoogwaardige producten bij je voordeur afgeleverd

Dagelijks drinken we in mijn gezin, ter ondersteuning van een gezonde leefstijl, de met zorg samengestelde en geproduceerde sapjes van Frecious.

Visseringweg 23-F

1112 AS Diemen