Super gezonde en lekkere sapjes, snelle bezorging en top kwaliteit.

De sapjes zijn super divers in smaak, gezond, en ook nog lekker. De bezorging ging heel goed, fijn om te zien wanneer exact de levering bezorgd wordt.

Makkelijk, snel en gezond

Een heerlijke gezonde start van mijn dag! Niet alle sapjes vind ik even lekker, maar het is goed te doen en het geeft mij een goed gevoel.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Super service en heerlijke sappen! Ik zeg doen :)

Ik vond de sappen echt heerlijk. Ook voel ik mij op dag 3 van mijn sap kuur super goed, sterk en energiek! Zeker een aanrader voor iedereen die eens een sap detox wil doen! Ook raad ik aan om de extra's erbij te nemen. De koffie, thee en bouillon hebben mijn sap vasten aanzienlijk vergemakkelijkt.

Een geweldig product.

Iedere werkdag 1 flesje uit het assortiment, zo gevarieerd mogelijk, levert mij wekelijks een breed palet aan gezonde voedingsstoffen als aanvulling op de reguliere dagelijkse voeding.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Altijd prima leveringen en goede kwaliteit!

Perfect!

Via een andere aanbieder heb ik eerder een keer sapjes gekocht, maar ik had echt moeite om die binnen te krijgen. Met de sappen van Frecious heb ik dat helemaal niet. Zelfs niet met de 100% groentensappen. Ik vind ze allemaal lekker!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Dit plan heeft mij een vitamineboost gegeven!

Het plan ziet er overzichtelijk en kleurrijk uit. Veel lekkere recepten die snel en makkelijk te maken zijn. Met dit plan krijg je een boost aan vitamine binnen! Ik heb gemerkt dat ik beter sliep, scherper was door de dag en goed voorbereid. Het plannen vergt wat tijd, maar dat is zeker de moeite waard. Een aantal tips: - Volg je het plan alleen, dan heb je veel eten over. Ik raad aan om voor twee dagen te koken of de extra’s in te vriezen! - De plastic cups van de shotjes zijn niet handig in gebruik. Een aantal waren gescheurd, waardoor deze lekten bij ontdooien. Ook bij het afhalen van de deksel gaat er wat verloren, erg zonde.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

De detox is mij heel goed bevallen

De detox is mij goed bevallen. De meeste sapjes zijn echt lekker. Geen honger op een enkel moment na. Voel me fit, schoon en gezond. Ga dit zeker vaker doen.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Ik werd blij toen bestelling werd geleverd.

De levering werd weer op tijd geleverd en alles zat weer keurig in de doos met wat extra's!! Ik heb weer het gevoel dat ik goed bezig ben!

Helemaal blij mee!

Gezond maar vooral gewoon erg lekker! Netjes thuisbezorgd.

De sapjes werken verslavend

In het begin nam ik één sapje per dag met maar zit inmiddels op 2 per dag , ben ook gestopt met alcohol drinken dus dit is een fijne vervanging

Supergezonde juices

Ik drink de juices vooral omdat ze gezond zijn en ik zo makkelijker aan mijn dagelijkse hoeveelheid groente kom. Tot nu toe (ik ben pas net begonnen) vind ik de juices goed!

Goede sapjes.

Tijdens de kuur voelde ik mij niet zo goed. Ik had voornamelijk last van hoofdpijn. Ik zie dat als positief. Er is veel ontgift denk ik. Toch was het niet moeilijk om de kuur af te maken. Veel gewandeld.

Gezond gemak

Superhandig om op deze manier een extra shotje gezondheid binnen te krijgen. Zonder zelf alle apparatuur te hoeven hebben en de goede groenten en ingrediënten te hoeven vinden!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Meer dan prima en heerlijke sapjes

Heerlijke gezonde sapjes

Gemak dient de mens.

Heerlijke groentesapjes, voor mij perfect om de dag mee te beginnen.

Goede service Zeer smakelijke producten

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Super ervaring: iedere ochtend een vers sapje!

In de laatste weken van mijn zwangerschap hebben wij een abonnement afgesloten bij Frecious. Omdat ik van plan was borstvoeding te gaan geven (en nog steeds) wilde ik de juiste vitaminen en mineralen binnen krijgen. Mijn vriend is inmiddels ook verslaafd. We starten nu samen de dag met een verse juice!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Heerlijke en gezondheid sapjes!

Ik gebruik de Frecious sapjes al ruim 10 jaar elke dag! Er zijn veel gezondheidsvoordelen en ze zijn nog heel erg lekker ook! Het is voor mij de beste manier om veel en verschillende soorten groente en fruit binnen te krijgen. Het is niet goedkoop, maar als je al deze ingrediënten vers zou kopen zou het niet zo veel verschil maken. Aanrader!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

fijne producten, waar je een lekkere boost van krijgt

de nieuwe chioggia biet is echt een topper

Heerlijke producten

Nooit eerder groentensappen gehad. Verassend lekker. Extra genieten van de açai! De granola is qua smaak top. Tip: Had voor mij wel wat grover gemogen.

Simpel, gezond en fijn

Heerlijke sappen, fijn dat je het iedere dag even kunt drinken en makkelijk om te bestellen.

Nog steeds zeer tevreden

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Juiste producten met goede begeleiding.

Snel bezorgd, goede kwaliteit. Via app en dagelijkse mail is het zeer eenvoudig. Goede detox.

Fijne aanvulling

Fijne aanvulling op mijn dagelijkse groente en fruit inname! Heb al enige tijd een membership, Fijne korting en iedere maand verse sappen! Regelmatig een leuk presentje of gratis sapjes erbij! Aanrader!

Visseringweg 23-F

1112 AS Diemen