prima geregeld, smakelijk gegeten

Het buffet werd keurig op tijd geleverd. De instructie is eenvoudig te volgen. De gerechten zagen er niet alleen goed uit maar de gasten waren meer dan tevreden over de smaak. Wel een beetje veel, dus vandaag 13/10 nog eens lekker kunnen eten. Voor herhaling vatbaar en een goede reclame voor de Buffettenboer.

Op laatste moment nog kunnen bestellen super fijn. Iedereen heeft genoten van het vos en vlees buffet. Bestellen zeker weer!!

Fantastisch :D

Goede service. Heerlijk eten. Absolute aanrader!

Heerlijk gegeten ruim voldoende.

Voor diverse jubilea tijdens een familieweekend eten besteld bij de buffetten boer. Het eten wordt goed verzorgt en was lekker, voor herhaling vatbaar.

Lekker eten en top bezorging

Het eten smaakte heerlijk, genoeg keus en iedereen op de verjaardag vond het lekker! Ook genoeg eten per persoon. Zelfs de kinderen die stamppot niet lekker vinden, vonden het lekker! Dan is het toch helemaal geslaagd?! Qua bezorging ook top! Ruim optijd geleverd, uitleg hoe het werkt!

Fantastisch verzorgd en heerlijk

Van begin tot eind goed verzorgd: De communicatie, goed en snel Makkelijk en overzichtelijk bestellen Veel keuzemenu’s en veganistische Vriendelijke bezorger Duidelijke uitleg hoe te gebruiken Echt heerlijk eten ( wij kozen het Italiaanse buffet) complimenten over gekregen Lekker niet af hoeven wassen Voor herhaling vatbaar

goed verzorgd en lekker buffet, alles was op!

Het buffet werd zeker op tijd, en goed verpakt in thermodozen bezorgd. Alles was compleet, het opwarmen ging precies zoals vermeld was en na 1,5 uur konden we lekker opscheppen. Voor iedereen was er wel iets lekkers bij, het was een zeer divers buffet. Opruimen was een eitje, alles mocht vies worden ingeleverd.

Goed en top geregeld

Super verzorgd. Top hygiëne door alles netjes te verpakken. De mensen waren super tevreden en gaven meerdere complimenten.

Goede communicatie en heerlijk eten

Vanaf het moment dat ik contact heb opgenomen is de communicatie erg goed, wordt correct gecommuniceerd. Het eten keurig op tijd afgeleverd en goede uitleg gekregen. Het eten opgewarmd zoals uitgelegd, eten was erg lekker en voldoende. Wat ook fijn is, zelf niet de afwas doen. Alle vuile borden met bestek weer keurig volgens afgesproken tijd opgehaald. Ik kan de Buffettenboer aanraden en zal dit ook zeker doen. Met vriendelijke groet, Riet van den Hatert

Geweldig verzorgd en heerlijk buffet!

Dankzij Buffettenboer hebben wij een heerlijke avond gehad met onze familie om de 65ste verjaardag van mijn echtgenoot te vieren. Super geslaagd en voor herhaling vatbaar!

Gewoon ouderwets goed

Heerlijk eten!

Het buffet was heerlijk en alles uitstekend geregeld. De hoeveelheid rijst met de hoeveelheid personen was wel iets te weining.

Alles smaakte perfect en goed geregeld

Net als eerdere keren weer bij de Buffetteboer een buffet besteld. Alles klopte en smaakte erg goed. Er wordt zelfs een speciale aansteker meegeleverd om veilig de gelpotjes aan te steken.

Ideaal concept met heerlijk eten !

Top geregeld Geen voorbereiding kook stress en alle vuile vaat wordt ook weer bij je opgehaald. Dit doen wij heel graag nog een keer !

geweldig

alles zag er keurig verzorgd uit en iedereen vond heerlijk

Zoals altijd voortreffelijk

Zie bovenstaande zin. Als je een buffet bestelt is het fijn te weten dat alles tiptop in orde is, geen zorgen over het eten, dus heerlijk ontspannen je gasten ontvangen……

Fantastisch lekker

Netjes en optijd bezorgd alles zag er heel verzorgd uit en was super lekker

Alles goed geregeld

Eten was heerlijk was ook genoeg voor iedereen

fantastisch

De smaak van deze stamppotbufetten bracht mij terug naar het gevoel van vroeger. We hebben heerlijk gegeten.

Heerlijk!

Van bestelling tot aan bezorging; gemak en eenvoudig. Heerlijk gegeten!

Heerlijk diner zonder zorgen

Snel en makkelijk een heerlijke maaltijd op tafel in onze eigen huiselijke setting. Prima kwaliteit en makkelijk en makkelijk thuis bezorgd en opgehaald

Uitgebreid heerlijk eten

Goed verzorgd. Ruim voldoende.

Zorgeloos, lekker buffet en meer dan genoeg!

Lekker eten, ruim genoeg voor de hoeveelheid personen je besteld. Fijn dat alle zorgen ontnomen worden, ook handig dat alle benodigdheden ook meegeleverd worden.

Duidelijk om te bestellen, snel in leveren, zeer goede services, lekker eten

Top!!

Goede afspraken kunnen maken. Ook nadat de bestelling gewijzigd moest worden. Het geleverde voldeed uitstekend aan de wensen en alles viel bij ons en bij onze gasten zeer in de smaak! Volgende keer weer.

Hogebrinkerweg 12

3871 KN Hoevelaken