Snelle bezorging

De volgende dag was mijn reiscadeautje al bezorgd, dus mooi op tijd! Het was ook goeie staat aangekomen.

Correcte levering op tijd

Geen

Ruime keuze, snelle levering

Overzichtelijke website, mooie productie en snel bezorgd.

snelle levering van het gevraagde

snelle levering website geschikt om het gevraagde te selecteren

snelle en correcte levering (zoals gebruikelijk)

goede website, snel antwoord op een paar vragen snelle levering, kortom: zeer tevreden

Zeer te vreden

En ik had het snel binnen

Prima snelle levering

Geheel volgens wens geregeld

veel keuze, snelle levering

veel aanbod van kaarten en wandelboekjes

Ruim aanbod en assoriment

Goede prijs/kwaliteit

Bestelling ziet eruit zoals op de website. Netjes verpakt, zeer tevreden. Levering zou iets sneller mogen maar dit is een kleinigheidje.

Netjes verzorgd en snel geleverd.

Het pakketje was netjes verzorgd en snel geleverd wat ook op de website stond. Dik tevreden.

vlotte levering, goed telefonisch geholpen bij zoeken naar juiste artikel

goed geholpen om het juiste artikel te vinden

Snel en zorgvuldig

Tevens zeer snelle reactie op mail!

Snel en goed geleverd

Mijn bestelling kwam snel, zoals befood, binnen. Het was zó verpakt dat het in de gewone brievenbus paste. Geen gedoe dus om het elders op te halen.

Klantencontact is goed

Kort geleden 3 kaarten besteld, 1 voldeed niet aan mijn verwachtingen dus die heb ik geretourneerd. De andere twee wel gehouden na wat wikken en wegen, er zaten wat kreuken in toen ik het opensloeg. Maar dan zou kunnen komen op de manier hoe het gevouwen is bij de drukker. Echter zou het wel fijn zijn als ik vermeld zou staan bij het product op de website.

Snelle en vlotte respons en correcte levering.

Uitgebreide en voorradige bibliotheek met aanduiding van het item.

boek goed en op tijd ontvangen

Snelle levering en prima wandelkaart

Voor bezoekers van de Zwalmvallei in de Vlaamse Aardennen ideaal om wandelroutes uit te stapelen.

Precies wat ik zocht.

Na heel veel zoeken eindelijk een goede fietskaart gevonden voor mijn toekomstige vakantie bestemming. De kaart werd netjes en snel bij mij bezorgd.

Snel en goed geleverd

Ruime keuze aan goede reisboeken, where ever you go.

Snel.

Snel.

Duidelijke website, goede bezorging

Ik was op zoek naar een specifieke wandelkaart en kon in de webshop gemakkelijk de juiste kaart en het goede kaartnummer vinden voor het wandelgebied. Ook kon ik daarna gemakkelijk een bijbehorende fietskaart vinden. Fijn dat Zwerver zo'n volledig assortiment heeft voor de actieve vakanties.

Optimale service!!!

Opnieuw professionele hulp en begeleiding bij de bestelling van 2 wegenkaarten. Bedankt. Staf uit België.

Niet geleverd

Fietskaart donderdagmiddag besteld, zou er vrijdag zijn maar is op zaterdag nog niet geleverd. En we gaan maandagochtend op vakantie dus heel vervelend. Wel krijg ik de vraag wat ik van de bestelling vind. Nou, niet ontvangen dus niet fijn.

Beste Saskia, Heel vervelend om te horen dat de bestelling nog niet is geleverd. We zien dat de bestelling wel door ons is verzonden, maar waarschijnlijk vertraging heeft opgelopen bij de bezorging door Post.nl. Inmiddels hebben we u ook via een persoonlijk mailbericht benaderd.

Oude Kijk in t Jatstraat 43-45

9712EC Groningen