In plaats van baby zonnehoedje kreeg ik rompertje

Ik word hier echt zo moe van. Brstellen is gewoon niet leuk meer.

Super mooie items voor een babyshower!

Teveel mooie items om bijna te kiezen maar het is zeker gelukt. Om een babyshower of verjaardag mooi aan te kleden heb je bij We love deco toch wel de mooiste spullen om uit te kiezen. Als je een bepaalde luxe wil uitstralen moet je hier zijn!

Prachtig precies zoals ik hoopte!

Als traktatie van m’n dochter heb ik de omhulsel voor een knijpfruitje en het bijpassende doosje voor de stoepkrijtjes besteld. Het is even wat werk, maar het is het waard! Wat is het mooi!

Goede ervaring!

De bestellingen zijn altijd keurig en snel in huis. Super veel leuke dingen hebben jullie! Voor zowel de allerkleinsten als de wat grotere kinderen!

Eenvoudig en snel

De bestelling werd snel geleverd. De kwaliteit van de materialen is prima. De bestelling is precies wat we ervan verwacht hadden. We kunnen onze gasten een leuk en bruikbaar aandenken meegeven aan onze fantastische dag.

Vlotte levering, mindere kwaliteit

Vlotte levering, mindere kwaliteit

Bijzonder !

ik vond ze zo mooi als bedankjes cadeau voor onze gasten, maar ik hoop dat er ook een optie is als je al besteld hebt en wil je nog paar of 10 stuks extra bestellen, dat zou kunnen, dus we hoeven niet meer tot 25 stuks moet bestellen en betalen, jammer dat lukt niet , je moet altijd 25 minimaal bestelling moet plaatsen dat vind ik niet zo handig, sorry ik hoop dat jullie kunnen met deze probleem oplossen, ik weet het zeker jullie kunnen alle klanten blij maken.

Geweldig cadeau, daarbij snelle levering. Complimenten, en bedankt hiervoor.

Leuke waxinelichthouder

Mooie houten waxinelichthouders. De tekstopdruk is goed zichtbaar en het hout is mooi en ook onderaan is het mooi afgewerkt. Echter komen de waxinelichtjes ca 2 mm boven de waxinelichthouder uit en dat is wel echt een beetje jammer.

Goede service en binnen paar dagen in huis. Ziet er top uit. Goede kwaliteit

Alles netjes geleverd

Breekbare zaken waren net verpakt en niet gebroken!

Leuk om cadeau te geven

Het is een mooie, zachte rugtas met goede opdruk. Er zaten wel wat losse draden aan dus het zou wat netter afgeleverd kunnen worden. Verder is deze tas een aanrader om cadeau te geven!

Vlotte en correcte service met mooi materiaal.

Ik ben heel tevreden van de correcte, vlotte en nette manier mijn aankoop verzorgd werd.

Snelle levering na bestelling.

De kinderakte viel ons tegen. Het formaat was erg klein hoewel we dat hadden kunnen weten omdat dat wel in de info stond. Niet goed opgelet dus! De kwaliteit van het papier is zeer matig. We twijfelen of we het wel willen gebruiken.

Wat ik toegestuurd kreeg is boven verwachting. Ik bestelde de doorzichtige kaartendoos met gepersonaliseerde namen. Prachtig! Bedankt

Weer een product niet leverbaar

Ik heb vaker bij jullie besteld, maar ik ben niet tevreden met de laatste bestelling. Er was een product voor de 2e keer (na een aantal maanden) alweer niet leverbaar. Ik moest jullie ook nog zelf mailen om hierachter te komen. De levering van mijn bestelling was daardoor ook laat. Jullie service vind ik erg slecht. Ik verwacht eigenlijk een tegemoetkoming, zeker omdat dit al de tweede keer is, maar dit blijft geheel achterwege.

Snelle service, goeie producten

Alles tip top! Snelle bevestiging, snel verzonden, snel bezorgd. Producten van goede kwaliteit.

Zo veel waar voor je geld!

Voor een kraamcadeau een super leuke bestelling kunnen doen. Fijne overzichtelijke site met te gekke artikelen voor een zeer redelijke kwaliteit prijs…

Doet je wegdromen naar je aankomend feest!

Superblij met onze bestelling weddinggoodies. Er was een foutje aan onze bestelde paraplu maar dit werd snel opgelost via de klantendienst en we kregen kosteloos een nieuwe opgestuurd!!

In deze webshop vindt u alles wat u zoekt

Elk jaar koop ik bij partydeco.nl de decoratie voor mijn zoontjes hun verjaardagsfeestje, lentefeest,...Hier vind je alles wat je zoekt. Alle mogelijke kleuren en items om jou feestje tot een succes te maken.

Snelle prettige behandeling, goed product, prima informatie

Fijne solden gedaan!

Gisteren besteld, vandaag geleverd. Allemaal stuk voor stuk, leuke dingen! Ik ben fan! Enkel was de verpakking van 2 van de 15 stuks lichtjes beschadigd (plastiek en mooie kartonnen verpakking). Mogelijks bij verzending? Kortom, tevreden!

Fijne producten en snelle levering. Zat goed ingepakt

Zeer snelle levering

Taart topper besteld, precies volgens de foto. Ziet er mooi uit

Top service, levering was de volgende dag in huis.

131 Pieter Zeemanweg

Dordrecht 3316 GZ