Mooie gepersonaliseerde rugtasjes

Twee gelijke rugtasjes gepersonaliseerd besteld voor mijn meisjes tweeling. In een paar dagen gekregen op tijd voor hun opstart bij de opvang. Goed geborduurd en zo mooi als in de voorbeeldfoto. Zeer tevreden!

Supersnelle levering

Had nooit gedacht dat het zo snel zou geleverd worden.

Zat een kapot item bij

Ik heb een kapot item gekregen. Heb hier al over gemaild maar nog geen reactie

Dit item stond op verlanglijst

Geef het door aan overgrootmoeder die het wil geven als cadeau. Ziet er leuk uit!

Geweldige ervaring

Ik bestel hier altijd verjaardag spullen, traktaties of presentjes. Ze hebben uitgebreid assortiment en snelle levering.

Super snelle service!

We hadden een foutje gemaakt met de bestelling van onze trouwkaarten. Woensdagmiddag laat opnieuw besteld en donderdagochtend al in huis. Heel fijn geholpen door de klantenservice.

Ze denken met je mee ze drukken niet zomaar iets af. Ik had een gepersonaliseerde gastenboek besteld. Mijn ontwerp was niet goed en dan nemen ze contant met je op tot het wel goed is. Top

Super mooi en origineel speelgoed.

Erg mooie producten en een snelle service!

Super, snel en mooi!

Super snel geleverd, product precies zoals gehoopt met mooie gravering. Heel blij mee.

Meer als superrrrr

Het zijn erg mooie snelle top gastenboek, taart decoratie, enveloppen/kaarten huisje. Top service Nogmaals hartelijk bedankt

Snel! Scherpe prijs! Zeer tevreden.

De bestelling was de volgende dag al geleverd. Ik kocht een schooltasje voor mijn zoontje aan een topprijs. Heel tevreden!

Verzorging is slecht

Leuk concept en zeker omdat we dachten dit te doen voor tijdbesparend tot we zagen dat we alle doosje nog in elkaar moesten zetten, de stickers er zelf nog op moesten plakken en de bollen half kapot in niet sluitende doosjes moesten doen. Tevens niks geen order brief of gebruik aanwijzing te vinden in het pakket. Houd er dus rekening mee dat je alles zelf moet doen!!

Mooie producten en meerdere keren heel fijn geholpen. Beveel deze zeker aan

Mooi product en snelle levering

Het product was zoals op de foto (zelfs nog wat van betere kwaliteit dan ik verwacht had) En het was binnen een dag geleverd, erg fijn!

Prachtige baby spullen en heel blij dathet zo snel er was

Teleurgesteld

Ik was zo blij dat we eindelijk een leuke website hadden gevonden waar we dit konden maken (welkomstbord) heel mooi maar deze kwam gebarsten aan en tot nu toe heb ik enkel een korting van 20% (nog niet ontvangen) gekregen ipv een nieuw bord. Spijtig!

Knutsel doos gekocht en super tevreden

Knutsel doos voor ons dochtertje haar 2e verjaardag gekocht en echt super mooi aangekomen heel blij mee !!

Zeer gebruiksvriendelijke website! Het artikel personaliseren verliep heel snel.

Ik wou nog heel snel iets persoonlijk bestellen als getuige van een trouw. Op We Love Deco vond ik een prachtige enveloppenkist die ik kon laten bedrukken en deze stond zoals beloofd na 3 mooi verpakt aan mijn deur!

Al veel voor onze bruiloft besteld op deze site. Toen al super snelle levering alles mooi en fijn van kwaliteit. Nu ook weer wat besteld. Snelle levering fijne kwaliteit erg tevreden !

Snelle levering en wat besteld is mooi

Mijn bestelling had ik 's avonds laat besteld. De volgende dag werd het al geleverd. Dankjewel!

Super snel bezorgd!

Besteld en de volgende dag al in huis!

Mooie producten

Besteld, snel bezorgd en mooie spulletjes

Goede klantenservice

Ik had een bestelling geplaatst en wou meteen nadien nog iets toevoegen. Ik belde met de klantendienst. Iets toevoegen konden ze niet, maar ze zouden meteen mijn bestelling annuleren en crediteren zodat ik zelf een nieuwe bestelling kon plaatsen. Na het telefoontje zat de annulatie en creditnota al in mijn mailbox. Heel vriendelijke man!

Prachtige raamsticker

Voor onze vorige dochter hier al een raamsticker gekocht die heel mooi was. Nu in verwachting van onze 2e dochter en natuurlijk wilden we weer een prachtige raamsticker. Dit is één van de weinige plekken waar je een raamsticker van 1meter kan krijgen en ook nog eens voor een hele goede prijs. Hij is wederom prachtig en supersnel geleverd. Kan niet wachten tot we hem weer op het raam kunnen gaan plakken.

131 Pieter Zeemanweg

Dordrecht 3316 GZ