Super snel en mooie producten

Producten werden snel geleverd en zijn van goede kwaliteit.

Prachtig en mooi afgewerkte producten.

Eenvoudig te personaliseren en te bestellen. Vlotte levering!

Zeer slecht

Reageren niet op mijn mail. Ik had wikkels voor fruitzakjes besteld, de afbeelding die op de wikkel stond was heel anders dan het voorbeeld. Erg jammer!

Top service!!!!

Ik heb het binnen de 2 dagen gekregen en de kwaliteit is ook top voor zo een goede prijs!!!!

Bruiloftspakket werd pas ruim na bruiloft zelfs teruggestuurd

Ondanks toezegging dat alles op tijd zou zijn, is het gepersonaliseerde bruiloftspakket nooit aangekomen en retour afzender gegaan. Hele slechte service, bedrijf gaf geen gehoor toen wij vroegen waar de spullen waren. Donderdag leveren werd vrijdag toen zaterdag. De dag van de bruiloft. Maar omdat het gedropt was bij een depot dat zaterdags dicht is, ging het de maandag na de bruiloft maar terug naar WE LOVE DECO. Ondanks al onze belletjes lieten ze ons in de kou staan met het pakket bezorgen. Slechte organisatie, niets mee doen !!!!!

Chocoladerepen besteld, ze waren sowieso al groter dan verwacht. Deze ook geproefd waren erg lekker. Maandag besteld en donderdag waren ze al binnen.

Heel mooi

Cadeau voor een feest, heel mooi. Zeker aan te raden:)

Prachtige bruiloftdecoratie binnengekregen.

Zelf ontworpen welkomstbord en gastenboek besteld. Zien er beiden prachtig uit! Daarnaast een snelle levering.

Snelle levering alles makkelijk te vinden via de site! Top!

In een woord; TOP

Duidelijke foto’s en product informatie. Snel verzonden en netjes verpakt.

Late levering

Ik heb een raambord besteld dat te laat werd bezorgd terwijl er op jullie website staat vermeld dat het de volgende werkdag in huis is… bij mij was dat 3 werkdagen later…

Snelle levering van een mooi product!

Ondanks dat wij een gepersonaliseerd geboorte bedankje hadden besteld, was deze zeer snel in huis! Netjes verpakt en heel blij met het resultaat.

Ik had vergeten de kleur garen te selecteren voor de naam op de tas en werd hier netjes over gebeld. Top!!

Groot aanbod en snelle service

Mijn ervaring is altijd goed! Snelle service en groot aanbod.

We Love Deco gevraagd altijd geslaagd.

Snelle levering en een goed product.

Een speelkist voor mijn kleindochter besteld. Foutje bij de naam op de deksel. Binnen vier dagen en zonder enig probleem een nieuwe deksel toegestuurd gekregen.

Mooie website met mooie producten. Net even anders dan de gemiddelde website voor feestartikelen. En veel leuker!!! ☺️ Gepersonaliseerde items ook heel snel binnen.

Prachtige herinneringenbox

Mooi formaat, goede kwaliteit, naam en geboortedatum zijn mooi op de box gezet. Dit is een geweldig cadeau.

Alles is duidelijk en overzichtelijk. Snel geleverd en tevreden met hoe het word geleverd.

Een kartonnen produkt moet niet bezorgd worden in de papiervuilcontainer

Een kartonnen produkt moet niet bezorgd worden in de papiervuilcontainer, de bezorger trof ons niet thuis en legde het pakket in de vuilcontainer en een briefje met die mededeling in de brievenbus. Helaas waren wij die week niet thuis en de buurvrouw heeft keurig de container bij de straat gezet, WEG PAKKET :-(

Snelle correcte levering !

Het bestelde werd zeer snel geleverd en alles was prima naar wens

Niet tevreden want mijn bestelling was niet compleet

Ik heb versieringen gekocht voor mijn trouwfeest en wat ik binnen heb gekregen ziet er goed uit, alles zoals beschreven. ik mis alleen een lampion. Ik heb dit via een e-mail aangegeven en men heeft beloofd voor mij op zoek te gaan. na een week niet gehoord nog dus nog een keer een email gestuurd, hier heb ik geen reactie op gekregen. Weinig vertrouwen dat het nog gaat komen.

Perfect!

Bestellen ging supervlot! Heel blij met mijn cadeautjes :-D!

Netjes en snel geleverd

Niks op aan te merken

Snel in actie na een fout van de bezorgdienst

Toen ik mijn pakket voor onze bruiloft wilde ophalen bij de pakketautomaat van DHL, stond ik voor een leeg kluisje. Ik heb hierover contact gezocht met Weddingdeco en ze schoten meteen in de actie om het probleem voor ons op te lossen. Als we zouden moeten wachten op het onderzoek van DHL, zou er te veel tijd overheen gaan met als gevolg dat ons pakket niet op tijd binnen zou zijn voor de bruiloft. Weddingdeco heeft snel gehandeld en direct een nieuw pakket opgestuurd waardoor wij optimaal kunnen gaan genieten van onze dag. De kwaliteit van het product was verder ook super!

131 Pieter Zeemanweg

Dordrecht 3316 GZ