Slecht

Papieren waaiers waren prima, het ringdoosje was verre van prima… Stof was beschadigd en je zag allemaal puntjes zitten waar het stof eigenlijk hoorde te zitten..

Prachtig geboortebord!

Makkelijk aan te passen in eigen stijl en super mooie kwaliteit! Erg blij mee en snel gemaakt en geleverd! Heel tevreden!

Ontzettend leuk!

Ze smaken erg lekker en ze zijn de perfecte grote! Het is net een smartie in de breedte van een malteser balletje en natuurlijk in een hartjes vorm. Erg leuk en lekker !

Snel geleverd en top kwaliteit.

Het product werd sneller geleverd dan ik had verwacht en was precies op tijd. Het bruidspaar was er super enthousiast over omdat het een origineel cadeau is

Super leuke sticker voor ons huwelijk!

Leuke sticker!

Goede plek om connetix te bestellen

Wij hebben nu al vaker hier connetix besteld. Altijd een scherpe prijs en het wordt snel geleverd.

Ziet er prachtig uit!

Jammer dat het bezorgd wordt via DHL. Bezorger smeet het pakketje vanuit de auto naar de voordeur waardoor de verpakking en ook het gastenboek nu beschadigd is. Voor de bruiloft lukt het niet meer om nog een nieuwe te bestellen omdat hij gepersonaliseerd is. Misschien andere pakketbezorger overwegen?

Altijd goed!

Ik bestel heel erg graag bij Party Deco. 1. Ik ben zo goed als ready to party na een paar keer drukken op de knop. De website is super gebruiksvriendelijk. 2. Door het personaliseren maak je een artikel helemaal custome made. 3. Het product word zorgvuldig ingepakt. 4. Levering is mega snel! Bestel vooral hier!

Alles prima in orde en snelle levering

Snelle levering en mooie spullen

Goede service, mooie spullen

Incompleet

Ballonen standaard besteld. Helaas ontbraken er onderdelen waardoor het niet compleet was.

Vlotte bestelling en levering

Zeer vlotte bestelling en levering van mijn producten. Gekozen uit een mooi en uitgebreid assortiment. En alle producten waren zoals ik ze voor ogen had.

Super snelle levering en een mooi resultaat!

Op zoek geweest naar een leuk kraamcadeautje, wat anders dan anders. Al snel kwamen we op we love deco uit voor een mooi badjasje voor de kleine meid! Makkelijk te bestellen en eigen wensen op te geven. Vlotte levering, en uiteindelijk een prachtig resultaat! De papa en mama zijn erg blij met hun mooie cadeautje!

Snelle levering, mooi materiaal!

Ik ben goed geholpen, de bestelling was stevig verpakt en snel verzonden.

Compleet

Snel en vollledig!

Echt een aanrader! Heb geboortebedankjes besteld.. ze zijn super leuk en alles compleet dus heb voor een mooie prijs de perfecte bedankjes

klantendienst onbereikbaar

Ik bestelde een gepersonaliseerd welkomsbord met metalen frame voor mijn huwelijk dat dit weekend plaatsvindt. De frame is stevig en kwalitatief, maar het welkomsbord zelf ontving ik beschadigd. Ik stuurde meerdere mails naar de klantendienst - zonder enige reactie + belde enkele keren, maar kreeg telkens niemand aan de lijn. Zeer teleurstellende service.

Goed geholpen

Goed geholpen, nette levering!

Ondanks dat ik had verwacht, ivm Connetix sale, een aantal dagen op mijn Connetix bestelling te moeten wachten was het er de volgende dag al! Netjes verpakt, super snel geleverd.

Verkeerde levering, geen oplossing

Voor de geboortetrakatie van mijn dochter heb ij de verkeerde levering gekregen. Aan de telefoon heb ik geen passende oplossing gekregen maar werd mij gevraagd de ‘bewijsstukken’ op de mail te zetten. Tot op heden heb ik hier nog geen énkele reactie op ontvangen. We hebben uiteindelijk in de avond laat nog zélf iets moeten bedenken last minute, ontzettend vervelend en niet klantvriendelijk!

Snelle levering maar klantenservice onbereikbaar

Bestelling werd erg snel geleverd maar lijkt helaas niet te kloppen. Al 3x geprobeerd te bellen, voicemail ingesproken, contactformulier op de website ingevuld, chatbot op de website gebruikt en na bijna een week nog geen reactie mogen ontvangen. Erg jammer.

zo.n gaaf koffertje te leuk

Mooie gepersonaliseerde producten

Snelle levering en geweldige kwaliteit! Mijn dochter is ontzettend blij met haar gepersonaliseerde lunchbox en drinkfles. Ze raakte ze altijd kwijt op school omdat veel kinderen dezelfde hadden, maar nu zijn ze uniek en makkelijk te herkennen. Het speelrijst is ook een groot succes! Ze kan zich er uren mee vermaken. Echt een aanrader voor ouders die op zoek zijn naar zowel praktische als leuke producten voor hun kinderen!

Onwijs leuke spullen

Zoveel leuke spullen in de webshop, geweldig. Snelle levering ook. Aanrader!

Snelle verzending

Connetix besteld in de sale, volgende dag al in huis.

131 Pieter Zeemanweg

Dordrecht 3316 GZ