Snelle verzending

Connetix besteld in de sale, volgende dag al in huis.

Bestellen ging soepel

We hadden een taarttopper besteld. We dachten dat we een transparante taarttopper ( zoals op het plaatie) hadden besteld met lichtblauwe letters. Want we kozen voor lichtblauw omdat we dachten dat dit om de kleur vd letters ging. Maar de topper bleek helemaal blauw te zijn, ipv alleen de letters. Een flinke tegenvaller dus, want we vinden het nu echt niet mooi en gaan het waarschijnlijk ook niet gebruiken. Retour sturen kan niet omdat het gepersonaliseerd is. Helaas.

Prima afhandeling

Bestelling was even niet voorradig. Werd meteen aangeboden om terug te betalen of even afwachten. Dat heb ikdus gedaan en binnen enkele dagen kwam het bestelde artikel binnen. Fijn! Blij mee!

Betrouwbaar

De bestelling was precies wat ik wilde en was al heel snel geleverd. Dit is wat wij nodig hebben van een webshop

Niet tevreden

Op de mail wordt niet gereageerd en aan de telefoon krijg ik mensen die niet meedenken. Ik heb een bestelling geplaatst van 25 stuks, door mijn verkeerde telling (ja, mijn eigen fout) heb ik een halfuur na bestelling gevraagd of er 5 toegevoegd kunnen worden aan de bestelling. Geen reactie. Na een belletje kan het zogenaamd niet meer omdat het al is ingepakt maar niet verstuurd. Het wordt Notabene ook pas 2 dagen later gestuurd. Op de website kun je vanaf 15 stuks nabestellen en dat wil ik niet. Het gaat per 5 stuks dus ik stelde voor om dan 5 na te leveren en dan betaal ik maar extra verzendkosten maar er wordt gewoon niks gedaan en niet meer gereageerd. Ik heb nu helemaal niks aan m’n bestelling van 25

Precies zo als beschreven

Teleurgesteld

Het geleverde product zag er niet uit zoals op de website. De namen stonden veel verder weg en de kleur van het hart was ook veel 'vager'. Levering was wel redelijk snel dus dat was positief!

Heel fijn!

Een hele fijne webshop met uitstekende klantenservice. Items snel verstuurd en goed ingepakt.

Snel verzonden, goed verpakt en goede prijs

Zelfde dag nog verzonden. Had het de volgende dag in huis. Goed verpakt in stevige doos waardoor de doos die erin zat nog helemaal mooi was (is een cadeautje dus belangrijk dat de originele verpakking nog mooi is) er was ook korting dus was mooi meegenomen!

Goede en snelle levering

Besteld en de volgende dag in huis!

Zoals altijd tevreden!

Zoals altijd zeer snel bezorgd en netjes verpakt.

Klantvriendelijk

Telefonisch goed geholpen, erg vriendelijk personeel.

Overzichtelijke website, breed assortiment. Snelle verzending en duidelijke communicatie.

Helemaal goed

Goede site, bestelling was snel binnen

Ruime keus, goede prijs en snelle levering

Via Google op deze website terecht gekomen. Artikelen waar ik naar zocht waren hier sterk in de aanbieding. Opvallend de ruime keuze. Eind van de middag besteld volgende dag werd ik am verast dat het in huis was. Snelle en goede levering Ik ben super tevreden

Heel fijn

Hele fijne website en snelle levering. Alles netjes verpakt. Wij zijn tevreden

Mooie producten goede service

Zoals al gezegd mooie producten.

Bestel hier niet!

Ik heb een gepersonaliseerd cadeau besteld voor kraamvisite. Er staat op de site dat de levering hiervan iets langer kan dure (circa 2 werkdagen langer). Prima, want dan zou het alsnog op tijd zijn. Echter, ik heb geen bericht ontvangen dat het pakket überhaupt verzonden is / geen track en trace. Ik heb contact proberen op te nemen met de klantenservice zowel telefonisch als per email. Ze zijn onbereikbaar. Check eerst goed alle reviews voordat je iets besteld. Er zijn 10000 plekken waar je gewoon je spulletjes kan kopen zonder dit gezeik. En het scheelt je ook nog eens geld (hopelijk krijg ik mijn pakket nog ooit binnen).

klantenservice is slechte

Ik had een enveloppendoos met sleutel besteld voor onze trouw. Echter, de sleutel zat niet bij de bestelling. Meermaals melding gemaakt en zelfs gebeld met klantenservice. Ik kreeg geen antwoord op mijn melding en aan de telefoon zeggen ze dat het magazijn de sleutel moet zoeken???? Blijkbaar is een sleutel opsturen zeer moeilijk. Ze zullen altijd iets laten weten maar nog steeds stilte. Terugsturen kost dan weer geld dus ze willen het moeten doen zonder sleutel. Als ik iets bestel dat wat geld kost verwacht ik dan ook het te krijgen. Ik bestelde dit juist met de reden dat het een sleutel had. Maar hoe het nu lijkt interesseert het hun niets. Zij hebben hun geld en zullen zeker niet zoeken in een magazijn naar 1 sleutel waar het vol staat met dozen met sleutels.

Uiteindelijk is het goed gekomen

Voor mijn kleindochter een timio besteld met toebehoren. Nog steeds niks ontvangen. Zending wel aangemeld bij DHL, maar na telefoontje is deze in het magazijn blijven liggen. Na wat heen en weer gebel/mail is het opgelost. Op tijd voor mijn kleindochters verjaardag. Het is nog geen 10, maar naar tevredenheid.

Mooi product, trage levering

Voor ons zoontje traktaties besteld op school. Het ziet er allemaal goed uit. Maar het is wel 5 dagen te laat geleverd.

Zeer slechte ervaring

Trouwbedankjes en gastenboek besteld. Enkel onze bedankjes zijn aangekomen. Na meermaals e-mails te sturen en te bellen niemand die ons te woord staat. Onze grote dag komt er aan en wij moeten last minute nog een ander gastenboek laten maken. Wij zijn zeer ontevreden en hadden graag op zen minst ons geld terug voor het wel betaalde boek. Hopelijk reageren jullie via deze manier wel.

Slecht

Broodtrommel gekocht als kado deze is bekrast geleverd . Ik heb gelijk een email hierover gestuurd en kreeg geen respons nog ren keer contact opgenomen weer geen gehoor.. zeer slechte zaak aangezien de verjaardag vandaag al is geweest.

Nemen niet de moeite te melden dat een bestelling vertraagd is

Er wordt niet de moeite genomen om contact op te nemen met de klant om te melden dat de bestelling vertraagd is. Ja dat staat dan wel vermeld op de website. Doe even een berichtje, dan is er alle begrip voor. Handig als je wat besteld hebt als cadeau.

Slechte klantenservice

Twee producten besteld, 1 ontvangen. Na ontvangst gemaild en na 72 uur nog geen reactie. Nogmaals gemaild en geprobeerd te chatten, ook daar geen reactie. Nog steeds het product niet ontvangen en/of een reactie, erg jammer voor zo'n bedrijf met leuke items zo'n slechte klantenservice (als die er al is......)

131 Pieter Zeemanweg

Dordrecht 3316 GZ