Drukfout, geen contact met klantenservice

Champagnemuntjes verkeerd gedrukt. In de bestelbevestiging gaat het al fout, terwijl het op mijn eigen gemaakt schermafbeelding wél klopt. Klantenservice reageert niet!! Ik baal hier enorm van

Erg mooi afgewerkt

We hebben onze spullen heel snel ontvangen en was echt mooi afgewerkt.

Aanrader!

Kwalitatief goede ballonnen, erg sterk. Snelle levering. Blij mee.

Helemaal top!! gister besteld vandaag in huis!!!

Klantenservice niet te bereiken

Beschadigd artikel ontvangen. Krijg geen reactie op mijn mail. Al diverse keren gebeld. Word elke keer na 15min uit de wachtrij gegooid terwijl je dan eindelijk de eerstvolgende bent. Dan bel je opnieuw en begin je weer achteraan in de rij. Ik wou dat ik de reviews eerder gelezen had, want dan had ik nooit bij jullie besteld. Waardeloos.

Erg ongemakkelijk

Ik heb een bestelling geplaatst, deze is onvolledig aangekomen en ik schrijf al 6 dagen via de verschillende klantenservicekanalen en ik heb nog steeds nergens reactie op gehad. Tot nu toe denk ik niet dat ik nog een keer iets in de winkel zal kopen of het aan andere mensen zal aanbevelen. Klantenservice bestaat niet.

Perfect wat ik verwacht

De bestelling kwam snel aan. En het zag er perfect uit zoals ik het voor ogen had.

Groot aanbod in goede kwaliteit met snelle levering

Groot aanbod in goede kwaliteit met snelle levering

Snelle levering en super service

Levering was binnen afgesproken tijd binnen. Een gepersonaliseerd cadeau bestelt en deze zag er perfect uit

Leuke dingetjes

Leuke dingetjes zien er netjes uit. Worden specifiek gemaakt. Worden netjes ingepakt en verzonden.

Valt echt geweldig tegen

Superduur ook nog

Snelle levering en producten precies zoals omschreven

Uitgebreid assortiment en alles was naar wens.

Nog steeds de bestelling niet compleet

Slechts 1 van de 4 producten ontvangen en op alle klantenservice kanalen geen bericht terug gehad om de rest van de bestelling of terugbetaling te krijgen

Snelle levering en mooi product!

Snelle levering en mooi product!

Helaas was het deksel van de bestelde houten speelbak niet goed. Meteen werd een nieuwe versie geleverd. Supersnel, zodat we het cadeau voor ons kleinkind toch op zijn verjaardag kon worden geven! Nu

KLACHT - Bestelling nooit aangekomen en slechte klantenservice

Mijn gepersonaliseerde product om als kado te geven is niet bij mij afgeleverd. Om deze reden de klantenservice gebeld, met 5 wachtenden voor mij en werd er vervolgens na lang wachten een bandje aangezet dat ze niet bereikbaar waren. Ik wacht nog steeds op mijn product en ontvang ik een mail of ik tevreden ben over het product? Waar is mijn product? Ik verwacht dat er telefonisch of per mail hierover nog contact met mijn wordt opgenomen.

Dan zij de goede website had ik zo gevonden waar ik naar op zoek was. Snelle bezorging en goed verpakt. Met glas is het toch steeds afwachten hoe je het ontvangt.

Snel bezorg, uitstekend kwaliteit!

Ik vertrouw Welovedeco!

Prachtig speelgoed

Prachtig houten speelgoed besteld. Kan niet wachten de blije gezichtjes te zien als het wordt uitgepakt.

Slechter kan niet: leugenaars en dieven.

Custom made bord voor huwelijk op 21/9 wat op tijd was besteld is ondanks expliciete belofte daartoe niet op tijd geleverd; sterker nog het is in helemaal nooit geleverd. Aan de belofte van tijdige levering herinnerd krijg je een mailtje met " sorry voor het ongemak". Volgens de tracking code is de zending vanuit het DHL sorteercentrum linea recta teruggegaan naar deze waardeloze leverancier. Niets gehoord over retourneren van betaling, echt ongelofelijk dit bedrijf bestaat niet alleen leugenaars ("moet goed komen, uw zending komt op tijd") maar is ook een dief; de spullen waar wij voor hebben betaald zijn nooit geleverd.

Aanrader!

Speelgoed werd goed verpakt en snel geleverd. Zeer tevreden. Kids zullen er blij mee zijn!

Heel tevreden

Snelle levering, keurig verpakt, artikelen waren naar wens

Leukste kadootjes bij Kids Deco

Al meerdere keren aankopen gedaan bij Kids Deco. De leukste kado's koop je bij Kids Deco. Snelle en goede verzending. Blije neefjes en nichtjes. Oh en heb je een feestje kijk dan bij Party Deco en ga je trouwen? Alles daarvoor kun je vinden bij Wedding Deco.

Te laat besteld maar op tijd geleverd.

131 Pieter Zeemanweg

Dordrecht 3316 GZ

Acerca de We Love Deco BV

We Love Deco BV is het moederbedrijf van de webshops Weddingdeco.nl, Partydeco.nl en Kidsdeco.nl. De ervaringen van deze webshops worden op deze pagina verzameld. We willen dat jij 100% tevreden bent met je bestelling. Sinds 2013 kun je bij ons terecht voor de mooiste producten voor je bruiloft, feestje, zwangerschap en geboorte. Voor jou, met liefde.

Comentarios sobre el Kiyoh