Bestelde artikel was precies als beschreven erg mooi

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd

Hele mooie producten van prima kwaliteit. En snel geleverd

mooi, vriendelijk en geduldig en divers

Mooie, heldere winkel, werd vakkundig geholpen, divers aanbod, buiten de bonbons, die er allemaal al zo verlokkelijk uitzien, is er nog veel anders, ook leuk uitziend, snoepgoed en inmiddels natuurlijk geproefd, smaakt heerlijk. Mosterdbonbons zien er strak en zelfs officieel uit, maar smaken ook nog eens voortreffelijk

Mooie producten en snel geleverd

Mooie producten en snel geleverd. De deksels van de broodtrommels mogen alleen niet in de vaatwasser. Dit stond bij de poos wild niet vermeld.

Mooi ballenbak alleen heb ik er 1 ontvangen met een scheur in het hoes

Ik ben helemaal weg van het ballenbak en de kinderen genieten er nu erg van alleen vond ik het wel een min punt toen ik een scheurtje zag na het openen van mijn pakket.

Snelle verzending en goede prijs!

Onze Halloweenversiering is snel verzonden en was naar wens.

Gewoon goed.

Snelle levering en precies dat wat je denkt te kopen. Prima!

Beschadigs boek

Heb een beschadigde bestelling gekregen, foto van gemaakt en gemaild We zijn nu 1 week verder en niets gehoord op mijn email Dat was eens maar nooit weer helaas

Leuk assortiment!

Leuk assortiment voor de kleine en grotere kinderen! Snelle verzending ook! Erg tevreden met de gekochten spullen!

Snelle levering en mooie producten !

Super mooi welkomsbord ontvangen voor onze bruiloft ! In een woord, top !

Mooie dingen, fijne communicatie

Wij hadden een herinneringen doos voor ons eerst zoontje besteld. Deze zag er heel mooi uit en was van goede kwaliteit! Ik had ook nog een gepersonaliseerd bierglas voor mijn vriend laten maken maar dit was bij de levering kapot gegaan ( zat kapot in de verpakking). Het was wel met veel bubbelplastiek ingepakt maar toch was het gebroken. Hiervoor heb ik gemaild en na enkele dagen kreeg ik een heel fijne mail met het bericht dat ze een nieuw gingen laten maken en opsturen. Jammer dat het kapot was gegaan maar ze zorgen meteen voor een oplossing! Zeer fijn

Goede kwaliteit duidelijke gebruikswijze

Super mooie heldere kwaliteit. Helemaal conform hetgeen is afgebeeld op de website.

Zeer klantvriendelijk

Geboortebord besteld maar was kwijt geraakt bij het pakketpunt. Na telefoontje met de klantenservice wordt er direct een nieuw bord opgestuurd die ik een dag later binnen heb. Zeer tevreden over de klantvriendelijk van we love deco.

mooier dan op de site

heel mooi, word dagelijks gebruikt

Super snel verzonden! Zelfde dag al aangekomen. Goede goude chocolde hartjes. Top voor een feest

Deksel van speelbak is stuk > Goede service

Goed contact met de klantenservice en een goede regeling getroffen. Complimenten!

Leuk gepersonaliseerde kraamcadeaus. Super netjes en snelle verzending. Dik tevreden!

Echt een fijn ervaring

Levering was super snel en de bestelling was goed en mooi verpakt. Heel erg blij met mijn aankoop. Goede prijs/kwaliteit en niet te hoge verzendkosten. Heel erg bedankt!

Hou van de naamkado s. Hier vaker wat besteld. Snelle levering en ziet er prachtig uit.

Mooi product en naar verwachtingen.

Snelle reactie op.de vraag, Geweldige service, vriendelijk! Een woord, top!

Ruim assortiment en snel bezorgd

Op zoek naar bepaalde schaaltjes, nergens meer te verkrijgen totdat ik uitkwam bij kidsdeco! Mooi assortiment en ook nog eens snel bezorgd

Geweldige producten, zoals beloofd!!

Ik heb al verschillende producten bij jullie besteld. Vooral gepersonaliseerde voor onze bruiloft. Alles is netjes verpakt en precies zo geleverd of gemaakt zoals het uitgebeeld staat. Heel erg blij mee, we verheugen ons op onze trouwdag om alles te gebruiken en te laten zien.

Mooie producten, makkelijk aanpasbaar

Ik heb een proefkaart voor huwelijks uitnodiging gemaakt. Het was makkelijk aanpassen en genoeg dingen om mee te werken. Enige nadeel is ondanks dat de kaart een goede prijs heeft, is een proefkaart op laten sturen wel erg duur (ivm de kaart wordt in een dubbele doos als pakket verstuurd)

131 Pieter Zeemanweg

Dordrecht 3316 GZ