Snelle levering maar tafelkleden waren ondermaats

De kwaliteit van de papieren tafelkleden was niet oké, heel erg dun (dus direct gescheurd) en erg verkreukeld. Heb ze niet kunnen gebruiken op het feest. De servietten en bordjes waren wel in orde en alles was snel geleverd.

Great store with quality brands and fast shipping

Ordered here twice in preparation for our baby. Choice of brands is great and they offer next day delivery.

Snelle vlotte levering van een mooi pakket

De levering ging snel. Connetix besteld aan een heel mooie prijs! Stond goedkoper op de site en hierop kon ik nog een extra kortingscode gebruiken. Netjes dat ze dit doen.

Prachtig product & snelle levering

Gastenboek voor ons domaine in Frankrijk besteld. Heel tevreden met het resultaat. Hopelijk laten de gasten er mooie reviews in achter !

Heel blij mee, echt een persoonlijk kado!

Makkelijke tools om zelf een gepersonaliseerde tegel te maken. Als ik het kan, kan iedereen het!

Goed product snelle levering

Op mijn zoektocht naar een leuk geschikt cadeau voor kleinkind, kwam ik terecht op de website van WLD.bv Blij met decdnelle levering. Goed verpakt. Goed overgekomen. Gr. Marlies / Betty

Prachtige doosjes en papier, zodat ik blij iets vier!

Leuk ingepakt de bestelling, ziet er gezellig uit! Prachtige trakteer doosjes, en leuke stickers in een mooi handig doosje. Het is fijn bestellen, we love deco!

top!!

mijn bestelling is snel en goed aangekomen . goede kwaliteit !

De perfecte cadeautjes!

Ik heb al enkele keren de houten boxen cadeau gegeven aan bruidsparen en ze zijn er telkens heel blij mee! Mooi afgewerkt, netjes verpakt en snel geleverd!

Vlotte levering en prachtig materiaal

Ik bestelde een slabbetje en badcape met naam als verrassing voor onze ongeboren kleindochter van wie ik de naam vermoedde ;-). Het is prachtig materiaal en heel erg mooi geborduurd! Ook vlotte levering zoals beloofd! Onze zoon en schoondochter zijn er erg blij mee. Ik ben fan en bestel hier zeker nog :-)!! Ben super-tevreden en kan het enkel maar aanraden!

Top ervaring

Producten zijn zoals weergegeven en snel verzonden.

Snel geleverd en goede prijs kwaliteit verhouding

Zie onderwerp

Super leuk behang, prima service

De communicatie was duidelijk en het behang werd razendsnel (binnen 2 werkdagen) geleverd! Het behang zelf is van top kwaliteit. Dik en werkbaar papier. Ik zou We love deco zeker aanbevelen bij vrienden en bestel er zeker nog eens.

Prachtig

Ik heb het geboorte bord van jullie gekocht met de naam van mijn zoontje en we vinden het echt prachtig ! Iedereen vind het mooi en het is van stevig materiaal.

Enorm tevreden!

Ik heb nog niet alles van m’n bestelling binnen maar tot nu toe al enorm tevreden. Het welkomstbord met standaard en de flesjes met gepersonaliseerde stickers zijn binnen en boven verwachting! Heb alles zelf gepersonaliseerd dus ben super benieuwd naar de menukaarten, champagne muntjes etc. (Enige jammere… heb écht een héle grote bestelling gedaan en pech… vandaag 20% korting)

Kleinkinderen blij

Vlotte levering Fles is handig, kleinkind vind de afbeelding mooi

De fles lekt

Mooie fles, maar jammer als je de fles op de kop houdt dat die lekt.. geen aanrader dus

Wij hebben een Superleuke gastenboek besteld

Het Gastenboek en 2 beloften boekje's Ze zij mooi en duidelijk En van goede kwaliteit

Feestartikel helemaal gedeukt ontvangen

Ik heb verschillende feestartikelen besteld in het ‘construction’ thema. Hierbij ook een helm besteld. Deze blijkt van slap plastic te zijn en wordt helemaal opgefrommeld bezorgd.

Heel mooi!

Precies zoals ik het in gedachten had. Gepersonaliseerd en nog snel verzonden ook

Prachtige speelbak

Prachtige speelbak, de fairy garden. Mijn dochter vindt hem prachtig. Helaas wel een kleine beschadiging op de deksel, vandaar 4 sterren.

Mooi product!

Mooie gepersonaliseerde houten kist gekocht. Product is zoals omschreven en was snel binnen!

Top Product en Super snel bezorgd

Mooie draagdoek besteld om 21:30. Volgende dag al bezorgd. Top! De draagdoek is al veel in gebruik.

Leuke producten

Snelle levering van allemaal leuke producten, echt een feestje!

131 Pieter Zeemanweg

Dordrecht 3316 GZ