Prachtige raamsticker

Voor onze vorige dochter hier al een raamsticker gekocht die heel mooi was. Nu in verwachting van onze 2e dochter en natuurlijk wilden we weer een prachtige raamsticker. Dit is één van de weinige plekken waar je een raamsticker van 1meter kan krijgen en ook nog eens voor een hele goede prijs. Hij is wederom prachtig en supersnel geleverd. Kan niet wachten tot we hem weer op het raam kunnen gaan plakken.

Mooie kleuren en mooi afgewerkt.

Het was een vlotte bestelling, alles is naar wens verlopen. De bestelling was op enkele dagen hier thuis en zag er prachtig uit! Daar gaan we nog plezier aan beleven.

Schitterend boek.

Prachtig boek, mooie kwaliteit, en schitterende illustraties. Enig minpuntje: de tekst is in het Engels, dat zou je weliswaar aan de foto’s kunnen zien, maar staat niet vermeld in de beschrijving.

Leuk en snel verzonden, maar op vragen geen antwoord.

Ik had traktatiedoosjes besteld, kwam erachter dat ik er 2 te weinig heb. Gemaild of ik er een klein aantal bij zou kunnen bestellen. Hier krijg ik helemaal geen antwoord op helaas. De minimale afname is 15 en dat vind ik dus heel jammer! Verder zijn ze wel heel erg leuk geworden!

Mooie producten, snel geleverd, uiterst tevreden!

Ik had nog nooit bij jullie besteld, maar was erg tevreden over de hele gang van zaken. Makkelijke website, duidelijke communicatie, snel geleverd, goede kwaliteit!

Mooi

Het is super mooi , elegant , en leuk om zo de ringen te dragen. Het maakt onze dag nog mooier

Prima product, snel geleverd.

Zo leuk voldoet aan de de foto en heeeel leuk en zorgvuldig verpakt. Tis al een feestje om het doosje uit te pakken Maar vooral geen extra dure verzendkosten TOP

Snelle levering, mooi resultaat

Een origineel cadeau, maar ook goede kwaliteit en mooi gegraveerd. Daarnaast een snelle en betrouwbare levering

Helemaal top!

Snelle verzending en hele goede prijs, kortom top!

Het was een kleine simpele bestelling van papieren servetten, maar ik was aangenaam verrast door de heel snelle levering en verzorgde verpakking.

In een woord geweldig

Ik ben zeer tevreden. Ik had een bestelling geplaatst en betaald maar er ging iets mis met de levering bij dhl. Na een belletje werd er meteen actie ondernomen. Omdat ik het bestelde,artikel snel nodig had hebben ze de bestelling opnieuw verstuurd zodat ik het nog op tijd binnen kreeg. Dat is nu eens goede service.

Top , zelf al loopt het verkeerd zeer zeker verder geholpen en alles kwam tijdig goed

Heel eerlijk, het verliep niet van een leie dakje. MAAR NOG VEEL BELANGRIJKER ik werd gehoord en zeer zeker verder geholpen waardoor alles nog tijd en pico bello in orde kwam !

Goede prijs, snelle verzending!

Goede prijs, snelle verzending!

Supersnel en supernetjes!

's Avonds besteld en de volgende ochtend in huis! Fijn op de hoogte gehouden voor de levering van het pakketje. Echt super! Mijn dochter en ik helemaal blij!

Makkelijk en gemakkelijk

Zelf ontwerpen was heel makkelijk te gebruiken. Print kwaliteit was prima. Heel snel verzending.

Goede prijzen en snelle levering. Niks op aan te merken

Prachtige deco voor onze bruiloft

Wij hebben een envelop doos en een ringdoosje gekocht, beiden in het goud. Beiden passen perfect in ons thema. We hebben gekozen voor de simpele versie en gaan deze verder personaliseren met onze Cricut. Zo past alles mooi bij elkaar en komt het lettertype ook overal terug. Wij zijn erg blij met onze aanwinsten :)

Prachtige producten en vlotte verzending

Prachtige artikelen voor babies ,kinderen qua verzorging maar ook geweldig speelgoed, leuke hippe feestversiering. Echt een fijne webshop!love it.

Leuk alleen lelijk afgewerkt

Heb een bord laten maken en daarvan zijn de gaten jammer genoeg heel lelijk erin geplaatst. Verder is het bord heel mooi. Ook de blikken voor achter de auto gekocht. Leuk concept alleen de stickers zijn er erg lelijk op geplakt. Dus al met al leuke producten maar de afwerking mag wel beter

Zeer snelle levering, goede producten.

Vorige week een Liewood falk thermosfles gekocht (hebben er al 2 van). Heel fijne flessen voor kleine kinderen! Sluiten goed af en kunnen heet en koude dranken in. Ook zonneschermen voor in de auto gekocht voor de kant waar nu onze baby zit. Hebben al een set voor onze 4 jarige van konges slojd en nu de versie met zwanen geocht. Ik plak ze naast elkaar iets over elkaar heen en zo is het hele autoraam bedekt met zonnescherm. Blijft goed zitten, en als er geen zon is heb je ze zo weer opgevouwen en in het vakje achter de voorstoel opgeborgen. Ook een liewood zonnehoedje gekocht, rae anglaise kleur almond. Mooi gemaakt, fijn zomermutsje met soort klepje en nekberscherming voor een mooie prijs.

Fijn en betrouwbaar

Super levering en producten

Super mooie producten en veel keuze. Wij vonden het ook erg leuk dat als je een tas met de naam erop kan koopt en dat je daar ook een bijpassende producten bij kan kopen. Zoals een beker, broodtrommel en koektrommeltje. En dan ook nog eens een super snelle levering. Wij raden deze webshop zeker aan!

product zoals beloofd

snelle levering. Het product ontvangen zoals afgebeeld.

Slecht

Heb slechts 2 van mijn 3 bestelde artikelen aangehad. Kan gebeuren, maar na 4 dagen en 2 mails nog steeds geen antwoord gehad van jullie..

131 Pieter Zeemanweg

Dordrecht 3316 GZ