Mooie producten, makkelijk aanpasbaar

Ik heb een proefkaart voor huwelijks uitnodiging gemaakt. Het was makkelijk aanpassen en genoeg dingen om mee te werken. Enige nadeel is ondanks dat de kaart een goede prijs heeft, is een proefkaart op laten sturen wel erg duur (ivm de kaart wordt in een dubbele doos als pakket verstuurd)

goed en snel geleverd

Goede communicatie over bestelling en levering. Product ook naar wens

Slecht

1 van de namen totaal verkeerd gespeld. Een mail naar de klantenservice gestuurd en na 3 dagen geen reactie zelf maar gebeld om tot een oplossing te komen.

Ontzettend leuk cadeau! Snelle service

Was perfect en zeer vlug bezorgd

Heel blij met het artikel

Snelle levering en leuke personalisatie.

Alles zoals je verwacht.

Snelle verzending, alles heel en goed beschermd ingepakt en tevreden met de producten.

Super snel

Op zondag rond 16u gekocht en maandag had ik het al. Wauw! Waar kan dat nog.. het product voldoet ook aan alles! Top top top

Klantendienst onbereikbaar

Ik bestelde een gepersonaliseerd gastenboek met een eigen ontwerp. We keken er dan ook enorm naar uit om deze te ontvangen. Helaas was dit helemaal niet wat werk ervan verwacht hadden... Het ontwerp dat we hadden gemaakt stond niet juist op de kaft, ze hadden ons ontwerp verder ingezoomd en dan gedrukt, waardoor het helemaal niet meer mooi is en dus onbruikbaar... Ik probeer al een week contact te krijgen met hun klantenservice, maar krijg via geen enkel kanaal gehoor. Ik zou toch echt een nieuw exemplaar willen of mijn geld terugkrijgen, maar klanten gewoon negeren is echt niet ok...

Snelle en goede service!

We bestelden onze gepersonaliseerde cadeaus op donderdag en zaterdags werden deze al geleverd. Ontzettend fijn dat dit zo snel kon!

Prachtig

Een prachte herinneringen doos ontvangen met een mooie afdruk van naam + dieren. Geweldig om als kraam cadeau te geven en nog super snel in huis ook!

Bestelling was als beschreven op de site

Duidelijke informatie en foto's van de produkten. Heldere communicatie en contact met mij als koper. Snelle levering en naar wens.

Drukfout, geen contact met klantenservice

Champagnemuntjes verkeerd gedrukt. In de bestelbevestiging gaat het al fout, terwijl het op mijn eigen gemaakt schermafbeelding wél klopt. Klantenservice reageert niet!! Ik baal hier enorm van

Erg mooi afgewerkt

We hebben onze spullen heel snel ontvangen en was echt mooi afgewerkt.

Aanrader!

Kwalitatief goede ballonnen, erg sterk. Snelle levering. Blij mee.

Helemaal top!! gister besteld vandaag in huis!!!

Klantenservice niet te bereiken

Beschadigd artikel ontvangen. Krijg geen reactie op mijn mail. Al diverse keren gebeld. Word elke keer na 15min uit de wachtrij gegooid terwijl je dan eindelijk de eerstvolgende bent. Dan bel je opnieuw en begin je weer achteraan in de rij. Ik wou dat ik de reviews eerder gelezen had, want dan had ik nooit bij jullie besteld. Waardeloos.

Erg ongemakkelijk

Ik heb een bestelling geplaatst, deze is onvolledig aangekomen en ik schrijf al 6 dagen via de verschillende klantenservicekanalen en ik heb nog steeds nergens reactie op gehad. Tot nu toe denk ik niet dat ik nog een keer iets in de winkel zal kopen of het aan andere mensen zal aanbevelen. Klantenservice bestaat niet.

Perfect wat ik verwacht

De bestelling kwam snel aan. En het zag er perfect uit zoals ik het voor ogen had.

Groot aanbod in goede kwaliteit met snelle levering

Groot aanbod in goede kwaliteit met snelle levering

Snelle levering en super service

Levering was binnen afgesproken tijd binnen. Een gepersonaliseerd cadeau bestelt en deze zag er perfect uit

Leuke dingetjes

Leuke dingetjes zien er netjes uit. Worden specifiek gemaakt. Worden netjes ingepakt en verzonden.

Valt echt geweldig tegen

Superduur ook nog

Snelle levering en producten precies zoals omschreven

Uitgebreid assortiment en alles was naar wens.

131 Pieter Zeemanweg

Dordrecht 3316 GZ