Nog steeds de bestelling niet compleet

Slechts 1 van de 4 producten ontvangen en op alle klantenservice kanalen geen bericht terug gehad om de rest van de bestelling of terugbetaling te krijgen

Snelle levering en mooi product!

Snelle levering en mooi product!

Helaas was het deksel van de bestelde houten speelbak niet goed. Meteen werd een nieuwe versie geleverd. Supersnel, zodat we het cadeau voor ons kleinkind toch op zijn verjaardag kon worden geven! Nu

KLACHT - Bestelling nooit aangekomen en slechte klantenservice

Mijn gepersonaliseerde product om als kado te geven is niet bij mij afgeleverd. Om deze reden de klantenservice gebeld, met 5 wachtenden voor mij en werd er vervolgens na lang wachten een bandje aangezet dat ze niet bereikbaar waren. Ik wacht nog steeds op mijn product en ontvang ik een mail of ik tevreden ben over het product? Waar is mijn product? Ik verwacht dat er telefonisch of per mail hierover nog contact met mijn wordt opgenomen.

Dan zij de goede website had ik zo gevonden waar ik naar op zoek was. Snelle bezorging en goed verpakt. Met glas is het toch steeds afwachten hoe je het ontvangt.

Snel bezorg, uitstekend kwaliteit!

Ik vertrouw Welovedeco!

Prachtig speelgoed

Prachtig houten speelgoed besteld. Kan niet wachten de blije gezichtjes te zien als het wordt uitgepakt.

Slechter kan niet: leugenaars en dieven.

Custom made bord voor huwelijk op 21/9 wat op tijd was besteld is ondanks expliciete belofte daartoe niet op tijd geleverd; sterker nog het is in helemaal nooit geleverd. Aan de belofte van tijdige levering herinnerd krijg je een mailtje met " sorry voor het ongemak". Volgens de tracking code is de zending vanuit het DHL sorteercentrum linea recta teruggegaan naar deze waardeloze leverancier. Niets gehoord over retourneren van betaling, echt ongelofelijk dit bedrijf bestaat niet alleen leugenaars ("moet goed komen, uw zending komt op tijd") maar is ook een dief; de spullen waar wij voor hebben betaald zijn nooit geleverd.

Aanrader!

Speelgoed werd goed verpakt en snel geleverd. Zeer tevreden. Kids zullen er blij mee zijn!

Heel tevreden

Snelle levering, keurig verpakt, artikelen waren naar wens

Leukste kadootjes bij Kids Deco

Al meerdere keren aankopen gedaan bij Kids Deco. De leukste kado's koop je bij Kids Deco. Snelle en goede verzending. Blije neefjes en nichtjes. Oh en heb je een feestje kijk dan bij Party Deco en ga je trouwen? Alles daarvoor kun je vinden bij Wedding Deco.

Te laat besteld maar op tijd geleverd.

Blij met de gymtas

Ik kreeg een kortingscode per mail, maar die deed het niet. Daarop mailde ik de klantenservice, maar ik kreeg geen reactie. Via Instagram probeerde ik het een aantal dagen later en toen was het dezelfde dag nog opgelost. Het bestellen gaat heel goed. Pakket bezorgd binnen de gestelde levertermijn en ik ben erg tevreden over de gymtas met opdruk. Netjes verpakt e.d. Toen de gymtas zelfs al mee naar school was, kwam pas een reactie op mijn mail. Ik mailde netjes terug dat het al gelukt was en dat ik erg blij was met de bestelling. Zelfs daar niet even een korte reactie op gekregen. Dat kan écht beter!

Alles de volgende dag gekregen. Vlotte service en mooi aanbod. Heel blij mee!

Mooie, originele producten!

Snelle levering en geleverd zoals verwacht. Voldoet aan de verwachtingen.

Helaas niet goed

Bestelling te laat bezorgd, en geen enkele reactie op een gestuurde mail

Zeer goede ervaring!

Ik had even niet in de gaten gehad dat er een beschermlaag van plastiek folie op het product zat waardoor het er in instantie niet zo mooi uitzag, als ik verwacht had. Maar toen ik de beschermlaag eraf had gehaald zag het er schitterend uit en zelfs boven verwachting! Ik heb hier nog even contact over gehad met Annelies van de backoffice en zij zal zorgen dat duidelijk wordt gemaakt aan de koper dat er een beschermfolie op het product kan zitten. Overigens mijn complimenten voor het keurige contact met Annelies. "We love Deco BV" is zeker aanbevelingswaardig!

Super makkelijk en mooi resultaat

Het bestellen en het aanpassen van het ontwerp was heel makkelijk. De verzending was super snel ondanks dat het een gepensioneerd cadeautje was. Het eind resultaat is super mooi geworden en hij heeft goede kwaliteit.

Tevreden, leuk betaalbaar bedankcadeautje

Geen 5 sterren omdat sommige graveringen toch wel iets minder duidelijk waren dan andere maar verder zeer tevreden en ik zou het zeker wel aanbevelen!

Prefect

De bestelde producten zijn perfect zoals we ze gevraagd hadden en snelle levering

Snel in huis en precies zoals beschreven!

Jammer van de vlekken

Na het uitpakken vd bestelling vielen me 2 dingen op. Het laken was niet recht gevouwen en er zaten 2 goed zichtbare vlekken op t laken. Heb dit laten weten inclusief foto's maar nog geen reactie.

Vreselijk verdrietig

Ik heb voor m’n kleinkind een geweldig koffertje besteld maar het lettertype is zo onduidelijk dat er een R staat ipv een P. Kleindochter heet Puck. Dus iedereen die ik het laat zien schrikt en zegt dat ik het zo niet kan geven. En dat vind ik ook! Heb nu zelf 2 keer gebeld en zou terug gebeld worden. Dat is nog niet gebeurd. Maar wel een mail met een verzoek op een review te geven. In mijn ogen de verkeerde volgorde.

Kan beter!

De bestelling plaatsen is geen enkel probleem en verloopt naar tevredenheid. Echter om een vraag beantwoord te krijgen heb ik geen idee meer wat te doen. Per telefoon niet te bereiken en per e-mail al ruim 2 weken aan het wachten op een antwoord. Drukte is altijd te begrijpen maar zelfs dat heeft zo zijn grenzen lijkt mij.

Bestelling niet ontvangen

Mijn bestelling is niet aangekomen, geen idee waar hij is

131 Pieter Zeemanweg

Dordrecht 3316 GZ