Gemitigeerd

Het artikel kwam beschadigd aan. De transporteur heeft het pakket buiten in de regen achtergelaten. Ik heb dit per e-mail aan de klantenservice gemeld, maar tot nu toe is er geen reactie gekomen.

Snel geleverd met mooie inscriptie op maat

Precies wat ik wilde en super snel geleverd!

Ik had een spiegel sticker nodig voor de bridal shower van mijn zus. Ik had het 2 dagen van te voren besteld en kreeg het optijd binnen. De sticker was ook precies wat ik wilde! Veel complimenten erover gekregen.

Snelle levering en exact zoals op de website omschreven stond. Heel blij mee!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en duidelijke uitleg op de site. Bestelling was ondanks maatwerk mooi en op tijd geleverd!

Precies zoals uitgebeeld!!

Onlangs een gasten boek besteld en gepersonaliseerd. Boekje kwam precies zoals uitgebeeld en super snelle service! Zeker een aanrader en voordelig!

Zeer snelle levering

Zeer snelle en efficiënte levering. Zeemeermin servetten die ik besteld had waren wel heel klein en konden niet echt gebruikt worden als servetten

Ik bestel vaak bij We Love Deco! Super makkelijk programma en snel geleverd! Producten hebben ook een goede kwaliteit!

Altijd weer leuk om dingen te bestellen voor ons trouwen . Bedenken steeds weer iets erbij

Mooie tasjes

Mooie tasjes. Vlotte levering

Super top service

Het was super mooi en een goede kwaliteit! 100 % aanbevolen !

Mooie kwaliteit, snelle levering

Mooie decoratie en netjes geleverd. Er was met een ding iets niet helemaal goed gegaan, maar klantenservice gebeld en nu gaan ze het oplossen. Goede service en mooie producten.

Heel blij mee!

Super mooi knuffeltje met naam. Heel mooi afgewerkt!

Mooie spullen, snel verstuurd!

Grote keuze uit kinderspullen. De spullen die wij hadden besteld zijn naar verwachting en heel snel verstuurd. We werden goed op de hoogte gehouden. De spwwlbak voor het kinetisch zand zag er mooi uit als ook de accessoires. Goed verpakt! Onze dochter gaat er voor plezier van hebben

Voor herhaling vatbaar. Snelle levering! Alleen vond ik het koffertje in de hoek iets minder gestikt. Hoop dat het blijft functioneren voor een kind.

Minder kwaliteit

We hebben 10 paraplu’s besteld, we hebben ze eerst moet afstoffen en van de 10 stuks 3 niet goed twee blijven niet open en eentje met een schuurtje.

Verkeerde kleur geleverd

Ik heb een doosje besteld, maar de verkeerde kleur was geleverd. Niet heel erg, maar erg onzorgvuldig

Mooi en groot assortiment voor meerder leeftijden. Snelle en goede service. Ben al jaren een terugkeerde klant.

Scammer company

I ordered from this store in the beginning of August, including a personalized item. Upon receiving my order, I noticed that the personalized item (a blanket with stitched name) was “Temu quality” , with the print with a plastic film still left on it. I contacted the customer service and two months later I still haven’t received a refund, not even of the non-personalized items. Customer service stopped answering my e-mails and never responded to my call. I’m warning whoever wants to order from these scammers. They will steal your money.

Ik ontving een pakket waar bodylotion in was gelekt

Ik opende het pakket en alles zat onder de bodylotion. Inclusief dus de decoratie. Alles was vies. Het was in een verpakking helemaal doorgedrongen, dus dat is niet meer bruikbaar. Alles is voor onze bruiloft dus we balen!! We hebben dit gemeld maar krijgen geen reactie vanuit de klantenservice. We zijn dus niet erg tevreden over hoe deze bestelling is verlopen.

Oke, maar Twee keer hetzelfde krijgen is onmogelijk

Het is wel oke, eerste bestelling was zelfs top! Maar daarna hetzelfde besteld en ze kregen het niet meer gelijk en een volledige terugbetaling was ni mogelijk, enkel 'een deeltje'. We hebben dus ergens anders nog iets moeten zoeken.

Super mooi uniek cadeau!

Leuke website met mooie spullen! We hebben als kraamcadeau een koffertje laten afdrukken, echt super snel geleverd en ontzettend mooi geworden. Blij mee!

Mooi gepersonaliseerd knuffeldoekje

Woensdagavond bestelde ik een gepersonaliseerd knuffeldoekje en vrijdagmiddag kon ik hem al ophalen. Het knuffeltje is van goede kwaliteit en de letters waren er mooi op geborduurd. Erg tevreden!

Hagelwitte tafelkleden

Helemaal fantastisch deze hagelwitte tafelkleden, zware kwaliteit voordelig geprijsd De gouden tafelloper is de kers op de taart, een heel blij bruidspaar

131 Pieter Zeemanweg

Dordrecht 3316 GZ