Leuke producten en goede service

Slechte service

Boek besteld, zaten op de eerste 40 pagina's kreukels in. Vervolgens onmogelijk om contact met de klantenservice te krijgen en heb zelf meerdere keren moeten bellen en mailen voor er eindelijk iets mee werd gedaan. Nieuw exemplaar gekregen die wel in orde is. Boek zelf is super, maar de klantenservice laat te wensen over. Krijg achteraf ook nog het verzoek van We Love Deco om mijn review aan te passen, dus ze willen een rooskleuriger beeld schetsen in hun reviews. Belachelijk natuurlijk. Als je zo graag reviews wilt, moet je ook de slechte accepteren.

Top service, geweldig assortiment, als je bestelt heb je je produkt de volgende dag in huis.

Snel en overzichtelijk

Op de site stond alles goed en netjes vermeld. De prijzen komen goed overeen met de kwaliteit van het product. Ik ben erg blij met de spullen van mijn bestelling!!

Mooie producten en goede service

Ik heb bij Weddingdeco een gepersonaliseerd welkomstbord, chocoladereep bedankjes met gepersonaliseerde wikkel en een houten enveloppendoos besteld. Ik ben heel erg tevreden over de kwaliteit en alles is precies zo geworden zoals ik wilde. De levering was zoals beloofd, dus netjes op tijd. Ik zou Weddingdeco zeker bij anderen aanbevelen!

Super snelle levering en mooi speelgoed!

Duurzaam speelgoed tegen goede prijs. Eenvoudig besteld en super snel in huis. Top!

Snelle bezorging en mooie kwaliteit

Levering was snel en de kwaliteit was goed. Geen 5 sterren omdat de bezorging soms wat chaotisch gecommuniceerd werd en de namen op het verzendlabel/de doos niet helemaal klopte terwijl deze wel juist door waren gegeven. Hier gelukkig bij pick up point geen last van gehad.

Snelle correcte levering oor scherpe prijs

Artikel was snel gevonden online en duidelijke beschrijving. Prijs was zeer concurrerend en voorraadstand was ook correct. Werd snel geleverd met goede track and trace. Helemaal tevreden.

Vies en niet bereikbaar

De bestelling ontving ik snel. Echter deze was gebruikt en zat zelfs vet in de verpakking. Geprobeerd te bellen, minstens 10 minuten in de wacht gestaan. Bericht achtergelaten, geen contact. Mij is gevraagd om de review aan te passen. Er werd heel snel gereageerd op bovenstaande negatieve review. De belofte werd gemaakt dat er snel contact opgenomen zou worden. Maar tot op de dag vandaag niets gehoord. Ik zal deze webshop nooit aanbevelen.

Alles was zoals op de foto’s, goede kwaliteit.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Toffe, leuke webshop!

Super snelle levering!

Leuk cadeau

Goede kwaliteit, leuk cadeau

Super leuke deco en producten met net iets anders als in een gewone winkel

Snelle levering en service top

Heel snel geleverd!

Leuk cadeau, goed geprijsd en meteen de ochtend na bestellen al ontvangen. Fijne service!

Snelle bestelling en uitgebreid assortiment

Erg fijne webshop waar veel te vinden is op thema, kleur, type evenement of om uit te delen. Bij ons zijn ballonnen, gevuld met helium, inmiddels traditie geworden op de verjaardag van onze dochter. Dus ook dit keer gevonden op Partydeco.

Hele fijne site!

Zeer snelle levering en tekstborden zien er prachtig uit.

Professionele en mooie topper! Blij mee.

Heb een acryl taart topper gemaakt via jullie webbrowser software. Dit was zeer gemakkelijk en duidelijk. De verzending was snel (binnen de aangegeven tijd) en de topper zat goed verpakt. Hij ziet er heel mooi uit, de foto is er goed op geprint. Ik ben er heel blij mee, dankjewel!

Super tevreden

Makkelijk alles gevonden op de website en snelle levering!

Leuk assortiment, goede communicatie

Leuk assortiment, goede communicatie

Parfait

Très jolie boîte à souvenirs, MERCI !

Erg leuk

Heel mooi, netjes verpakt en snel geleverd

Super blij mee!

Hoe leuk om Steef dit doosje (stoepkrijt) te laten trakteren bij gastouder & peuterspeelzaal:))

Snelle bezorging echt top

Hele slechte klantenservice, geen contact mee te krijgen

Ik heb een bestelling gedaan van €150. Zonder enige communicatie is het pakket teruggezonden. Al meerdere malen een email gestuurd maar er wordt nergens op gereageerd en ik heb al betaald… geen aanrader dit bedrijf!!

Echt een aanrader

Ik had wijn & whiskey glazen besteld als cadeautje voor onze getuigen. Het werd snel geleverd , de glazen waren goed verpakt aangezien het natuurlijk breekbaar is. Zij zijn echt mooi geworden en kan niet wachten om aan onze getuigen te geven. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

131 Pieter Zeemanweg

Dordrecht 3316 GZ