Goede kwaliteit en service

Super goed geholpen

Als een kind in een snoepwinkel merk ik altijd dat mijn beurs kleiner is dan mijn wensen.

Ik kom heel graag in de fanstore bij het stadion of in de binnenstad! Altijd netjes en vriendelijk geholpen. Als PSV fan voelt het als thuiskomen als je in de fanstore aankomt.

Mooie degelijke kleding

Toegankelijke site waar je snel alles kunt vinden. De producten zijn mooi afgewerkt en kun je lang en vaak dragen

Top kwaliteit!

Kan niet wachten tot we weer kampioen worden!

Gastvrijheid

In de psv store komen betekent gastvrijheid. Super vriendelijk personeel wat ons altijd goed helpt. Behulpzaam en aardig. Mooie winkel met super veel keuze. Voor oplossingen met verkeerde order. zijn we ook top geholpen! Niks op aan te merken!

Net als PSV! Top!

Fijne webshop met snelle verzending

Overzichtelijke webshop waar duidelijke foto's op te vinden zijn.

Snelle levering mooie kwaliteit

Heel tevreden. Vrijdags besteld, bij het ontvangen van de mail was de verwachte leverdatum donderdags maar uiteindelijk 2 dagen eerder al binnen. Ruim op tijd voor de fandag. Dus de kinderen helemaal blij. Vorig jaar ook nieuwe tenues gekocht. Na een jaar gemiddeld 3x per week wassen zien ze er nog heel netjes uit. Ze zijn duur maar de kwaliteit is ook top!

Super overzichtelijke website

Website is zeer overzichtelijk makkelijk te bestellen korte levertijd lekker bezig mannen ga zo door

Erg goed, snelle service.

Na de bekendmaking van het thuisshirt voor seizoen 24/25 heb ik aan het einde van de middag een bestelling gedaan voor alle shirts. Deze is de dag daarna al gelijk netjes en goed geleverd.

Het was erg druk

Super service.

Makkelijk om een bestelling te plaatsen ,snelle aflevertijd, mooie kwaliteit producten. Kortom dik tevreden over PSV FANstore!

Ruime keuze, forse prijzen

Hele ruime keuze op de site, bestelproces verloopt soepel en leuke korting met fanclub lidmaatschap. Prijzen liggen wel hoog.

100 punten!

Zoals altijd heel blij met mijn aankopen. Nieuwe shirtjes voor mijn bonusdochter en mij gekocht. Laten bedrukken met onze namen en rugnummers. Goede kwaliteit, mooie opdrukken, snelle levering, mooi verpakt. Alles wat je van PSV gewend bent. En van Phoxy natuurlijk, ons zoontje is mega fan. Phoxy komt ook op zijn verjaardag, helemaal leuk!! En het leuke van de winactie zou zijn dat we voor Benjamin ook alvast een nieuw tenue kopen!

Mooi tenue en snelle levering

Mijn bestelling werd snel geleverd. De tenues die ik had besteld zijn erg mooi en hebben een goede pasvorm. Helaas waren sommige items nog iets te groot waardoor ik die retour moest sturen.

Overzichtelijk en snel geleverd

Top kwaliteit goed overzichtelijk en snel geleverd,

Alles goed, bezorging zeer traag

Het bestellen van de artikelen gaat snel en eenvoudig. Ik heb een deel van het bedrag betaald met een cadeaukaart, ook dat ging goed. De bevestigingsmail was ook direct binnen. Helaas laat de bezorging na 5 werkdagen nog steeds op zich wachten. Order is nog niet voorbij de 'bezig met verwerken' fase...

Supersnel!

's Avonds om 19.00 besteld en de volgende ochtend al afgeleverd op het afhaalpunt. Steeds goed op de hoogte gehouden via emails van de fanshop en DHL. Erg mooi shirt.

Steeds maar weer overal de beste in

Wat zijn wij een gezonde mooie club

Super! Mooiste club wat er is

Fantastische site

Geweldige site met veel keuzes

Mooie kwaliteit

Super mooie site...alles heel duidelijk, en Super snelle levering

Super club

Super club zeer vriendelijk en ook zeer kids vriendelijk Altijd welkom

Stadionplein 4

5616 RX Eindhoven

Over PSV FANstore

PSV FANstore is de officiële winkel van PSV. De meest uitgebreide PSV-collectie is verkrijgbaar via deze officiële webwinkel en in de PSV FANstore in het Philips Stadion. Tevens biedt de PSV FANstore de beste service waarbij klanttevredenheid te allen tijde voorop staat. Regelmatig zullen wij onze klanten verrassen met spectaculaire acties. Met jouw aankoop in de PSV FANstore, zowel in het Philips Stadion als online, steun jij PSV direct op weg naar nieuwe successen in de toekomst.