Ze leveren niet het efgebeelde product

Ik bestelde een wit eiken ajapanse bokuto van de Japanse maker Sakuraya. De foto's op de website bij bestelling laten een merkartikelbokuto zien voorzien van stempels die de kwaliteit waarborgen. Het geleverde product is echter een lage kwaliteit Chinese kopie van Temu.

Response from the business owner

Beste Ton, Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de ontvangen Japanse Kenmine Bokken. De Bokkens die wij van Japanse kwaliteit leveren, worden door ons geïmporteerd vanuit Japan en zijn van het merk All Japan Swords. Dit staat ook zo door ons vermeld op de website. Ik weet niet wie de maker Sakuraya is, maar wij hebben nergens op onze website vermeld staan dat onze Japanse oefenwapens van deze maker zouden zijn. De merkstickers die je op onze foto's ziet staan, zijn van All Japan Swords. Het klopt dat deze stickers op de laatste levering niet op alle producten zitten, maar dit is een keuze van de fabrikant en doet niets af aan de echtheid van de producten. De foto's van onze website hebben wij zelf in onze studio gemaakt en zijn dus niet van internet en onze producten komen zeker niet van Temu af. Indien je de Bokken aan ons wil retourneren kan dat uiteraard wanneer deze in de originele verpakking zit, meer informatie over het retourbeleid: https://www.aiki-budo.nl/betaal-en-verzendinformatie. Mocht je verder nog vragen hebben of aanvullende informatie willen kun je altijd even via de gebruikelijke wegen (telefonisch of via de email) contact met ons opnemen. Met sportieve groet, Samantha Team Aiki-Budo Sport

Simpel, goed, eenvoudig, snel

Makkelijk proces, goede kwaliteit.

Heb nike boksschoenen bestelt volgende dag in huis wat een service

Prima winkel

Alles goed

Al jarenlang de winkel voor budo spullen!

Het assortiment is uitstekend. Wordt altijd vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Bestellen online gaat ook goed. Snelle levering.

Zeer goede service

Ik had per ongeluk de verkeerde maat boksschoenen besteld en had heel goed contact met een klantenservice! Ik kreeg zeer uitgebreide mailtjes en ik werd zeer netjes en duidelijk geholpen.

Makkelijk te vinden en andrts makkelijk telefonisch bereikbaar voor vriendelijk advies

Wij bestellen al jaren bij Aiki-Budo Sport. Altijd goede ervaring. Goede kwaliteit.

Prima levering! Goede kwaliteit

Hele goede dienstverlening

Ik werd heel vriendelijk ontvangen en er werd heel helder en goed uitleg gegeven over de producten.

Happy customer

Quick delivery and most comfortable Gi I had in decades.

Ruim assortiment en goede service

Snelle levering, super service!

Snelle levering, goed materiaal!

Mijn sai werden snel geleverd. Heel fijn materiaal, direct mee kunnen trainen. Ze voelen trouwens heel solide, voor die prijs zijn dit topproducten! Als ik een puntje van feedback kan geven is het dat het materiaal rond de handvaten van de yin yang sai niet bruikbaar is.

Bokshandschoenen besteld, juiste maat en perfect afgeleverd

Absoluut hier bestellen, ze hebben echt alles voor vechtsporten.

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Vlotte levering en tevreden met mijn product

Website is duidelijk. Ik heb een jo aangeschaft, voldoet aan de verwachtingen.

Keurig

Ik werd door jullie gebeld heel netjes enkelt ik dorst niet op toenemen omdat ik jullie naam was vergeten maar jullie zijn heel correct en bewaar de bon goed voor een volgende bestelling en mijn complimenten voor de geen die mijn voicemail had in gesproken zeer netjes ik had geprobeerd een mail te sturen maar kon hem niet door sturen ik ben niet zo handig meer met dat gedoe maar ik bestel zeker weer bij jullie Met vriendelijke groeten Fie Oosterman

Altijd fijne snelle service

Voor vechtsport en vechtkunst beoefenaars is dit een hele fijne winkel met kundige medewerkers die weten waar ze over praten. Ruim assortiment en snelle verzending bij bestelling.

Mooi product, snelle service

Nunchaku goede kwaliteit afgewerkt en product volgende dag in huis.

goede en snelle service

Een mooie winkel. En blij met me product.

Mooie grote winkel .

Ik bestel altijd mijn bokshandschoenen hier altijd online

Online bestellingen worden altijd perfect geregeld bij Aiki-Budo Sport.

Wacht nog steeds op de aflevering.

Mijn budopak is nog steeds afgeleverd.

Response from the business owner

Hallo Jan-Willem, Vervelend om te horen dat het pak nog niet bij je is afgeleverd. Wij hebben deze na het ontvangen van jouw bestelling wel dezelfde dag nog meegegeven met de vervoerder. Helaas is het daarna niet meer in onze handen. In de track en trace van het pakketje is te zien dat deze een dag later verkeerd gesorteerd is bij DHL en dat is de reden dat het pakketje een dag vertraging heeft opgelopen. Vooralsnog zou het vanavond aangeboden moeten worden. Mocht dit nou niet het geval zijn wil ik je vragen om dan morgen even contact met ons op te nemen zodat wij een ticket kunnen aanmaken bij DHL. Mocht je verder nog vragen hebben kun je uiteraard altijd even met ons contact opnemen. Met sportieve groet, Samantha Team Aiki-Budo Sport

28 Dennenlaan

Zwanenburg 1161 CR

About Aiki-Budo Sport

Aiki-Budo Sport is dé vechtsport specialist. Bestel eenvoudig jouw vechtsportuitrusting online via de vechtsportwinkel van Aiki-Budo Sport.