Snelle goede levering

Bestellingen snel binnen

Levertijden worden niet altijd genoemd. De meeste bestellingen komen binnen 1-3 dagen binnen, perfect geregeld.

Top! al 30 jaar

Altijd perfecte service en materiaal.

Prima, snelle service. Goede kwaliteit.

Mooi merk, waar collega-sporters ook blij mee zijn!

Alles volgens de afspraak

Snelle levering, retour (moet wel zelf worden betaald) zonder problemen, alles zoals op de website staat. Goede producten.

Snelle levering, en goede kwaliteit producten. Prima! Niks op aan te merken.

Ik heb een nunchaku besteld, op de website kom je snel tot een goede keuze. Binnen 2 dagen bezorgd. Erg top!

Perfecte service thx .

Perfecte spullen zeer correct en goeie service , hartstikke bedankt

Goede kwaliteit artikelen, betrouwbaar

Goede service, vriendelijk en behulpzaam. Goede kwaliteit kleding, sportartikelen.

Goed geregeld

Geweldig goed geholpen

Snel en goed antwoord op vragen via de mail. Uiteindelijk super goede keuze kunnen maken met kickboks setje voor mijn zoontje die heel blij is.

Goede service en kwaliteit

Nu al een paar keer besteld zeer tevreden. Ook telefonisch ben ik goed te woord gestaan. Ik heb een vriendin al aangeraden om hier te shoppen of langs te gaan in de winkel.

De ene dag banden besteld, en de volgende dag al in huis. Prima service!

Bestellen optijd

Fijne winkel, aardig en vakbekwaam personeel.

Ik vind Aiko-budo een erg fijne gym om spullen in te kopen. De mensen die er rondlopen zijn aardig, sociaal en hebben verstand van wat ze verkopen en kunnen dus goed jou vragen beantwoorden. En een grote voorrraad is ook fijn.

Top goeie kwaliteit

Ik heb redelijk grote handen maar de xxl die ooit heb laten maken door deze firma passen als gegoten

Alles keurig afgehandeld!!

Mijn bestelde spullen werden keurig binnen 3 dagen geleverd.

Snelle levering, vriendelijke mensen, topproduct

Snelle reactie via de mail, snelle levering en product precies zoals omschreven als op de website. Perfect oefenzwaard!

Snelle en vriendelijke service

Ik bestelde een Jo stock via de website en selecteerde afhalen in de winkel. Toen ik daar arriveerde stond mijn bestelling reeds klaar. Danny, bedankt en tot een volgende keer.

Kwaliteit!!

Kwaliteit, super snelle bezorging.

Top zaak!

Ik wordt hier altijd heel goed geholpen.

mooi aanbod, goede kwaliteit

Ken de winkel van toen die nog in Slotermeer was. Deze keer waren mijn bokshandschoenen aan vervanging toe. Er is nog steeds een mooi uitgebreid aanbod. En mijn bestelling werd snel bezorgd. Ook niet in een overdreven grote doos met een berg plastic/ extra verpakkingsmateriaal gelukkig.

Vandaag besteld volgende dag in mijn thuis

Top bedrijf om mee samen te werken

Voorraad altijd op orde, snelle leveringen, vriendelijke medewerkers

28 Dennenlaan

Zwanenburg 1161 CR

About Aiki-Budo Sport

Aiki-Budo Sport is dé vechtsport specialist. Bestel eenvoudig jouw vechtsportuitrusting online via de vechtsportwinkel van Aiki-Budo Sport.