Snelle levering van goede pakken, maar ... maten zijn té groot!

Ik heb onlangs een hele bestelling geplaatst vanuit België, en de pakken waren er al na enkele dagen. De pakken van het merk Ronin zijn van een goede kwaliteit, dus ik ben zeker tevreden! Het enige minpuntje is dat de maten van de pakken niet overeen lijken te stemmen met de ware grootten. 180 cm is bv. voor een reus die véél groter en breder is dan een persoon van ... 180 cm. Dit zijn allicht 'Nederlandse' maten voor ons 'kleinere' Belgjes? ...

Vakkundig advies en uitgebreide collectie

Snel vakkundig telefonisch geholpen, alsmede snelle levering en alles netjes verpakt.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Snel geleverd en het product is van prima kwaliteit

Top advies

Zat te twijfelen over de maat. Medewerker zo vriendelijk de schoenen te meten en door te geven. Op basis van advies in één de juiste maat schoenen.

Levering is goed en zeer snel

Altijd kwaliteit, en altijd goede service.

Zoals altijd hele goede service en de artikelen zijn kwalitatief hoogwaardig.

Goed advies, snelle en verzorgde levering

Telefonisch vriendelijke hulp gekregen bij maatvoering vuistjes, zelfde dag al verzending. Super!

Ik had een te groot karatepak besteld, geen enkel probleem om het pak om te ruilen. In de winkel uitstekend advies en vriendelijke service gekregen.

snelle levering goede adviezen

Toppers

Bestelling word zeer snel geleverd

Makkelijk op site om te bestellen.

Doet moeite voor de klant

Super behulpzaam en service gericht.

Zeer klantvriendelijk

Prima. Meedenkend.

Snelle levering, scherpe prijs

De titel zegt eigenlijk alles al. Vlotte en complete levering.

Goede producten, snelle levering!!

helemaal goed

goede service

Al jaren de beste sportshop

Goede snelle service

Zeer tevreden over de snelle en complete levering zou hier zeker weer bestellen

Goed produkt conform beschrijving en snelle levering

Aikido pak conform beschrijving. Zit goed; soepele stof.

Zeer goede en snelle levering

Snelle afhandeling van het bestelde artikel. Al jaren een begrip in Budo sport v.w.b kleding en trainings materiaal.

Altijd correcte en goede behandeling van orders en klanten!

De meest professionele vechtsport/kunst winkel die er is in Nederland. Hoge mate van kennis over bijna alle vechtkunsten, allemaal uit eigen ervaring, fijne mensen en goed, nuttig advies. Ik heb er jaren gewerkt met veel, heel veel plezier!

Super vriendelijk en behulpzaam

Super vriendelijk, behulpzaam en snelle levering

Zeer hulpvaardig!

Zeer vriendelijk en denken met je mee

Bestelling via website, duidelijk aanbod van de producten en omschrijving. Levering ging snel.

28 Dennenlaan

Zwanenburg 1161 CR

About Aiki-Budo Sport

Aiki-Budo Sport is dé vechtsport specialist. Bestel eenvoudig jouw vechtsportuitrusting online via de vechtsportwinkel van Aiki-Budo Sport.