Ik had een tas besteld. Snel geleverd en het product was zeer goed. Ik ben erg tevreden

Danny was erg behulpzaam. Heel fijn! Hij heeft ons goed geholpen om mooie spullen uit te zoeken voor m'n zoontje! Hij is er zo blij mee met zijn spullen!

Snel en goed verpakt

Hele proces van bestelling was proffesioneel, snel en doorzichtig. Beter dan verwacht.

Kwaliteit en dienstverlening erg goed!

Wederom de Ronin spray besteld. geweldig product om je uitrusting fris te houden en aangenaam te laten geuren. De MUAY bandages met rek van 5 meter zijn van goede kwaliteit, zowel de stof als het klittenband en de verwerking zijn van hoge kwaliteit. Verder is de website mooi en informatief over het assortiment ! Heb geen slechte ervaring met andere firma’s maar Aiki budo staat rr ruim boven !

Ging allemaal prima.

Ik had eerder iets besteld en was toen ook tevreden.

Goede service. Snel geleverd, goed produkt

Goede service. Snel geleverd, goed produkt

Snel geleverd en zeer goed verpakt!

Snelle levering en stevig verpakt

Heel prettig om zaken mee te doen!

Wat een snelle reactie, vriendelijke mailwisseling, zorgvuldige verpakking en snelle levering. Heel prettig allemaal !

Snelle verzending

Tevreden!

Goede kwaliteit voor een nette prijs.

zeer klantvriendelijk

Er werd actief meegedacht over een goed levermoment en daarover werd contact met mij gezocht, super!

100% goed

Ik heb niks te klagen ik ben 100% tevreden

Snel en vlot geregeld...

Makkelijk bestellen,.. duidelijke levertijd en net als altijd prima kwaliteit

AikiBudo is de beste!!!

AikiBudo: * Altijd vriendelijk * Vakkundig personeel * Goede adviezen * Groot assortiment * Snelle levering Wij zijn als dojo vanaf maart 2003 regelmatige klant bij AikiBudo!

Snel, goed, precies

Zeer behulpzaam

vlotte afhandeling van bestellingen

Snel in huis wat ik besteld heb.

Snel, netjes verpakt, goede service in het verleden gehad.

Via internet schoenen gekocht, volgende dag in huis, geruild voor maatje kleiner in de winkel- eerlijk, degelijk goed advies, prima service.

Goede broek, snel bezorgd.

Bestellen en krijgen, geen probleem.

Heel tevreden erg goede winkel

Ik was naar de winkel gegaan en heb boks handschoenen gekocht goede service aardige mensen en later nog wat besteld via de webshop duidelijke informatie en tips op de site je merkt dat ze professioneel zijn

Goede service snelle levering

Goede kwaliteit

Gemakkelijk en zonder problemen.

Schoenen en bandage besteld. Schoenen waren helaas iets te klein maar zonder enig gedoe kon ik ze ruilen voor een maat groter.

28 Dennenlaan

Zwanenburg 1161 CR

About Aiki-Budo Sport

Aiki-Budo Sport is dé vechtsport specialist. Bestel eenvoudig jouw vechtsportuitrusting online via de vechtsportwinkel van Aiki-Budo Sport.