Super!!

Vlotte service, goeie kwaliteit van producten! Vriendelijk, mag altijd vragen stellen, denkt mee voor oplossing! Alleen maar goeie ervaringen!

Klantvriendelijk en snel

Snelle service, klantvriendelijk, goed verpakt, mooie kwaliteit

Fijn website met uitgebreid assortiment en snelle levering

Wij kochten hier onze hele uitzet om te starten met gerbils. Alles inclusief 2 gerbils werden snel geleverd. De informatie op de website is compleet en bij vragen wordt snel en vakkundig gereageerd. Ook nadat er geleverd is, is Queenies altijd bereikbaar voor wat kleine vragen over de Gerbils. Super bedrijf!

Snelle levering en goede kwaliteit geleverde artikelen.

Er is een ruim aanbod aan artikelen op de website met goede omschrijving en foto's en gunstige prijs/kwaliteit verhouding. Bij de omschrijving wordt extra informatie gegeven over de toepassing en combinatie met andere artikelen. Dit helpt om een goede keuze te maken met optimale leefomstandigheden voor de gerbils. Deze extra service is heel waardevol:).

Altijd goed

Snelle levering Betaalbaar Mooie produkten

Top service!

Mooie producten voor een goede prijs, compleet aanbod en altijd snel geleverd!

Ruim assortiment goede kwaliteit top service

De producten van Queenies zijn in mijn ervaring altijd van goede kwaliteit. Of het nu gaat om voer of huisjes, over alles dik tevreden. Fijn contact bij vragen en ze zijn oplossingsgericht. Ik bestel hier heel graag!

Webwinkel naar mijn zin

Snelle levering, goede service, mooie producten

Goed advies en prima service!

Goeie en vriendelijke service.

Het terrarium was gebroken toegekomen maar een chauffeur heeft deze komen vervangen met een nieuwe. Heel vriendelijke mensen, tevreden!

Prachtig

Kooi in orde geleverd en was al gemonteerd

Goeie producten ruime keuze

De shop heeft een ruime keuze aan producten, en een goed assortiment, voor een eerlijke prijs.

Hele leuke spullen en snelle levering!

Alles kwam snel en goed verpakt aan. Niks gebroken of beschadigd. Erg tevreden.

Timo is blij

Timo de goudhamster is erg blij met zijn nieuwe kooi! En ik ook, erg mooi en praktisch.

Mijn glazen gerbilarium keurig ontvangen. Kon het mooi volgen via track and tracé. Echt top

Kundig en snel service!

Ik kies je bewust voor Quinees omdat zijn uitgebreid aanbod hebben waar veel leuks valt uit te kiezen en gespecialiseerd in alles voor knaagdieren.

Prachtig terrarium voor knaagdieren

Snelle persoonlijke levering. Kan met mijn vragen altijd terrecht. Queenies denken altijd mee aan de beste oplossing voor mijn wensen. Ik zou wél graag het terrarium glas dikker hebben om breuk te voorkomen.

Prima kruiden, netjes verpakt

Zeer tevreden alles was netjes geleverd

Fantastische service

Steeds een zeer goede service!

Top bedrijf!

Super service, snelle levering, altijd alles keurig in orde. Alleen maar goede ervaringen :)

Vriendelijke en behulpzaam

Heel goed geholpen om nieuwe gerbils en alles wat erbij hoort aan te schaffen. We kregen ze keurig en op aangegeven tijd afgeleverd. We zijn helemaal blij met onze schattige gerbils

Goede kwaliteit en erg behulpzaam

Erg mooi gerbilarium op maat laten maken. Helaas een kleine miscommunicatie over de plateaus, maar ze hebben erg behulpzaam meegedacht over een oplossing. Verder een uitgebreid gamma van voeding en natuurlijke accessoires in de webwinkel. De gerbils zelf zijn ook heel leuk en handtam. Erg tevreden met de nieuwe huisdiertjes en hun mooie huisvesting!

Snelle en goede service!

Snelle en goede service! Goed materiaal.

Gerbilarium besteld. Levertijd was iets langer dan vooraf aangegeven. Maar die tijd hadden we gelukkig omdat het nestje hamstertjes nog even bij hun moeder moesten verblijven. Het gerbilarium werd netjes afgeleverd en er werd geholpen met het naar binnen tillen. Dik tevreden met deze service.

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam