Snelle levering, juiste kwaliteit-prijsverhouding, kennis van zaken... Kortom TOP!

Super! Duidelijke website, veel leuke produkten die een dierenwinkel niet heeft. Goed verpakt en de volgende dag geleverd!!! En nog een klein kadootje bij voor je kleine vriend.

Topservice

Jeroen heeft me geholpen om het boven te krijgen Was zeer vriendelijk Gerbillarium was al in elkaar , waar ik zeer dankbaar voor was

Mooi prijzen goede kwaliteit

Wat een mooie site hebben jullie en leuke spullen voor voor de diertjes. En de prijzen die jullie hanteren zijn echt aantrekkelijk. Ik vind jullie dan ook echt een aanrader :)

1e keer goed 2e keer traag

Ik ben heel snel geholpen en er werd oom snel geleverd. Mijn dochter heeft daarna ook besteld en die wacht nog steeds.

Ervaring goed.

Enige verbeter punt: De bezorging. Je ontvangt een mail dat de volgende dag het terrarium wordt bezorgd. Het zou fijn zijn als dat in overleg gaat. Ik wil best wel wat bezorgkosten betalen, op zo'n groot bedrag maakt mij dat niet uit. Maar het terrarium bezorgd krijgen op een dag wat het beste uitkomt is beter ipv snel iets te moeten regelen of zoals bij mij het terrarium in de achtertuin laten neerzetten.

Veel aanbod en altijd snel geleverd.

Al een heel aantal leuke dingen voor onze Hammie gekocht, waaronder natuurlijk ook een heel groot gerbilarium waar ze van alles kan doen met de speeltjes, maar ook gangen maken en wroeten in de 15 tot 30 cm dikke bodem :) Wel jammer dat volgend bijna alle kleine hamstersoorten verboden worden. :(

Top kwaliteit

Top kwaliteit en betaalbaar. Altijd vlotte levering en keurig verpakt. Aanrader!

Super gave webshop

Super gave webshop met veel keuze voor goeie prijzen! Ik ben ontzettend fan!

Mooie producten

Mooie producten voor goede prijzen. Uitgebreide webshop

Niks op aan te merken. Snel geleverd hamster terraria

Wij zijn grote fan!!

Alles is heel vlot verlopen van de bestelling, tot de levering en het installeren van de spullen. Onze gerbils moesten even wennen en hun nieuwe omgeving leren kennen maar ze zijn helemaal verkocht!

Bestel hier al jaren en gaat eigenlijk altijd goed. 1x was er iets kleins, verkeerd item geleverd, dit werd dan ook keurig opgelost. Geen klachten.

Kansloos

Zodra ik een bestelling wil doen word er adequaat gereageerd maar zodra en vragen gesteld worden wb retourneringen word er nergens meer op gereageerd. 3 mails heb ik gestuurd

Snelle levering en spullen goed verpakt

gewoon goede service!!

sinds de eerste aankoop van onze gerbils alleen maar goede ervaringen. Zowel met de aankopen die wij met enige regelmaat doen betreffende het voer en verblijfvullingen, laatst ook een koppeling laten doen nadat één van onze vriendjes helaas was overleden. De koppeling is door Queenies compleet verzorgt en in inmiddels spelen ze bij ons alsof ze altijd al bij elkaar zijn geweest.

Perfect alles wat ik echt en betaalbaar ❤️ snelle levering alles Perfect

Top service vd Queenies

Wordt altijd heel fijn geholpen, hele goede service, snelle levering van de spullen. En altijd reacties terug op een vraag.

Het vervaardigen van het maatwerk duurde even, maar het resultaat mag er zijn!.

Alles bij elkaar kostte het vervaardigen van mijn maatwerkterrarium een paar weken. Maar dan heb je ook wat! Mijn hamster is er erg blij mee. Het personeel zet graag kwaliteit neer, is mijn indruk. Ze reageren verder snel en vriendelijk op e-mails en ook de bezorging was helemaal prima.

Snelle levering en goede hulp bij problemen

Er was een product niet geleverd. Werd snel na de melding verstuurd. Top bedrijf.

Goede service en kwaliteit

Meerdere bestellingen gedaan. Altijd goed geholpen. Ook als je vragen of een probleem hebt wordt je altijd goed geholpen.

Goede service, goede kwaliteit.

Het terrarium is precies, zoals beschreven. Ziet er netjes uit en is stevig. Ervoor gekozen om het product door GerbilShopQueenies te laten bezorgen. Het terrarium werd vrij snel geleverd. Bezorger was vriendelijk en zette het terrarium voor me binnen.

Beste service

Goede service, snelle reactie op mail en super fijn dat ze de kooi komen brengen met alle uitleg en mogelijkheden erbij!

Queenies is een fijne webshop

Queenies beantwoord altijd netjes mijn vragen. Ze hebben ontzettend veel in de webshop. Er staat altijd een zeer uitgebreide beschrijving van de producten wat ik erg fijn vind. Ook is het fijn dat je meteen de reviews kan lezen van alle producten! Ben echt tevreden! Ga zo door! :-)

Handige kooi voor degoes. We zijn er heel blij mee. Het enige minpuntje is het bevestigen van de glazen drinkfles. We zijn er creatief mee omgegaan. Maar onze degoes zijn vindingrijk en sterk...

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam