Helemaal geweldig

Echt zuper van a tot z

Wonderful products that you cannot find elsewhere

Wonderful products that you cannot find elsewhere, really customised to animal needs, beautiful design. Very difficult to understand the differences between products, at least if you do not speak Dutch Delivery may take time

Super!!!

Heel mooi gerbilarium (120x40x50) geleverd, hoge kwaliteit! M'n 2 gerbildames vinden hun nieuwe, grotere woonst super! Heel leuk de live tracking. Vriendelijke chauffeur! Fijne website met heel veel leuke spullen en vlotte levering. Al een tijdje heel tevreden klant bij Queenies. Reeds meerdere gerbilariums gekocht gezien ik naast m'n 2 gerbilsdames ook nog hamstertjes heb. Bedankje aan Martijn voor de goeie service, de fijne communicatie!!!

Goede producten met nette levering

Ik heb al meerdere keren producten bij GerbilShopQueenies besteld. De producten zijn van goede kwaliteit en worden altijd netjes verpakt en tijdig geleverd. Daarnaast zijn ze bereid te adviseren indien nodig.

Niets op aan te merken, zeer tevreden

Snelle levering, heel veel keuze in de shop, prijs-kwaliteit heel goed! Ik heb 4 heel blije hamsters!

Zeer goede service,!! Vriendelijk. Snelle en nette levering. Wij zijn heel erg tevreden.

Mooie kooi

Erg tevreden van de kooi voor mijn degoes.

Zeer tevreden met aankoop gerbil terrarium 60x40x60cm

Duidelijke en volledige info over de aangeboden art. op de site terug te vinden en vlotte aankoop. Onze gerbils hebben de tijd van hun leven in hun nieuwe thuis zonder voortdurend de vloer er rond vol ligt met houtvezels e.d. EEN AANRADER!

Hele goede ervaring gehad. Ik heb een gerbilarium gehaald met 2 schattige gerbils en een heleboel inricht spullen. De communicatie was erg prettig en alles kwam in goede staat aan!

Hoge kwaliteit

Zeer mooie bak besteld van hoge kwaliteit. Zeker een aanrader om je bak hiercte bestellen.

Extreem blij

Ik ben zo blij met gerbil dat ik niet meer zonder ze kan

Bedrijf top,

DPD bezorgdienst is minder. E-mails over bezorgdag waren onjuist. Bezorgdag pas na 5 dagen na bestelling. Bezorgtijd veranderde 4 keer op de uiteindelijke bezorgdag.

Prim service en prijzen

De priizen zijn hier veel goedkoper dan bij de plaatselijke dierenwinkel en het tuincentrum. Er is bovendien eindeloos veel keuze en alles wat er verkocht wordt, is voorzien van een uitgebreide persoonlijke beschrijving. Hierdoor weet ik dat zij hun eigen waar kennen en achter de spullen staan die zij verkopen. Het terrarium is fantastisch. Snel gemaakt, goede kwaliteit en ze konden tot op het laatste moment nog iets voor me aanpassen. Zeer veel keuze wat betreft de voeding en bodembedekking. Echt. Ik wil mijn spulletjes voor de muisjes alleen nog maar hier halen.

grote variatie in artikelen.

bestel er al heel lang naar tevredenheid.

Heel vriendelijk en super snel geleverd top dit

Na goed overleg 2 super lieve, tamme en gezonde gerbils geleverd gekregen!

Mail contact was prima en vriendelijk. Reactie duurde soms iets langer maar bij een druk bedrijfje begrijp ik dat. Levering van Gerbils duurde lang maar wel binnen de aangegeven periode. We wonen ook niet naast de deur. Bestelling was compleet. Gerbils zijn lekker actief en nieuwsgierig. Ook al best heel tam. Ze gebruiken alleen het rad niet. Zijn ze deze niet gewend? Het is wel jammer dat je niet meer invloed op de keuze van gerbils kleuren hebt op afstand. Ook had ik wat informatie erbij verwacht, geboorte datum, kleur. Geslacht. Website is super compleet en informatief.

Super tamme gerbils

Ongeveer een half jaartje geleden 2 dames (zusjes opgehaald bij queenies. Ik heb al bijna 15 jaar gerbils maar heb ze nog nooit zo meegemaakt. De dames zijn FANTASTISCH. Zo ontzettend tam. Bijten nooit en rennen naar de schuifdeurtjes als ik langsloop omdat ze zo tam zijn. Als ik ze voer kruipen ze bijna de zak in en vragen ze bij het deurtje brutaal om hun favoriete pitje. Gangen graven kunnen ze ook ontzettend goed. Duurde wel even aangezien ze de boel in het begin niet zo goed snapten. Ze heten vogel en pepper.

Top website en zaak! Geweldige service!!

Ik had al een geweldig goed ervaring met Queenies. Echter een paar jaar later waren de ruiten aan vervanging toe dus heb ik een paar ruiten besteld voor mijn gerbilarium. Per abuis waren deze van een verkeerde afmeting geleverd. Zonder gedoe is er meegedacht en zijn er zsm een paar nieuwe ruiten geleverd. Van begin tot eind goed geholpen waarbij de prettige communicatie enorm is opgevallen! Chapeau Martijn!

Precies wat mijn hamster nodig heeft

Ik heb de hamster Terrarium besteld, het werd binnen 2 weken geleverd. Het is precies zoals omschreven op de website. Mijn hamster is blij met de ruimte. De metalen deksel met gaatjes werkt prima om de ruimte in te richten en schoon te maken. De hamster kan niet ontsnappen, zo lang je de inrichting niet te hoog maakt. Schuifdeurtjes zijn ook handig om vers voer en water te kunnen plaatsen.

Heel goede service! Zeer tevreden.

Fijne site en service, erg snelle levering!

Leuk ontvangen in de winkel En bij het uitkiezen van de gerbils goede uitleg gehad

Leuke spullen en de service is steeds super!

Ik heb al verschillende keren besteld en was steeds zeer tevreden. Ook de leveringen van grotere spullen ( gerbilarium en kast) gebeuren top. Vragen die ik via mail stelde werden ook steeds snel en correct beantwoord. Zeker een aanrader!

Goede producten en uitleg

De gerbils zijn lief en al gewend aan handen, waardoor het makkelijker is ze aan je te laten wennen. Na wat complicaties zijn we ook goed geholpen. Ze hebben altijd het beste voor de beestjes voor en dat zie je. De enige opmerking is dat communicatie vooral via mail gaat en niet telefonisch.

Klasse!!!

De artikelen worden altijd snel geleverd en goed verpakt. Wat ik ook leuk vind, is dat je bij iedere bestelling iets gratis krijgt. Handig, je kunt zien of je gerbil het lust, zodat je het kan bestellen. Geweldige website met héél veel keuze. TOP!

Vakkennis en liefde voor de gerbils

We hebben zaterdag bij Martijn twee gerbils en een starterspakket opgehaald en zijn er heel blij mee. De twee gerbils zijn heel lief, heel nieuwsgierig en niet bang. Martijn runt zijn webshop en fokkerij met veel vakkennis en liefde voor de gerbils. Zeker een aanrader als je nieuwe gerbils wil aanschaffen, hij heeft ook een heel groot assortiment van alle dingen die je nodig kan hebben om je gerbils een goede thuis te geven. De levering met Post.nl is supersnel, ook naar België.

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam