Uitstekend!!!

Uitstekende ervaring!!! Klantvriendelijk. Heel goede service!!! Een echte aanrader.

100%. Tevreden

Toen ik niet meer gerbils kon houden door gezondheidsredenen, is queenies naar België gekomen om mijn terrariums op te pikken en heb een mooie prijs gekregen, ik raad Queenies aan bij iedereen, heel tevreden van hun service en snelle afhandeling, voor mij gewoon top

Geweldig mooi en uitgebreid

Wat een mooi terrarium, het is in eerste instantie voor het diertje veeel prettiger, maar ook een mooi stuk in de woonkamer, en niet een "lelijke" tralie kooi. Super handig ook de live tracking van de chauffeur die ook nog eens erg vriendelijk was en terrarium binnen op tafel heeft gezet. Razend snel en een echte aanrader om hier te bestellen.

Hele goede en vriendelijke servies

Zaterdag heb ik al heel vroeg mijn terrarium met mijn gerbils mogen ontvangen, ik ben super blij, bedankt Martijn hele goede servies en wat je allemaal erbij kreeg , de diertjes zijn goed tam gemaakt en zijn niet bang ze komen zo op mijn hand zitten, ik ga er heel goed voor zorgen.

Zeer snelle levering en perfecte kwaliteit

Binnen de week is het geleverd. Zeker een aanrader. Ik en de bewoner in het gerbilarium zijn zeer tevreden!

Vriendelijker vind je ze niet,levering perfect op het op voorhand afgesproken tijdstip.Ik kan ze alleen maar prijzen op elk gebied en heb al heel veel bestellingen gedaan.Nooit is er iets fout gelopen.TOP service en mensen

Goede kwaliteit en perfecte levering.

Dankzij de duidelijke communicatie(e-mails) en track en trace tijdens de leveringsdag kon ik vanaf ons vakantieadres onze dochter thuis goed inseinen. Het gerbillarium is van zeer goede kwaliteit en staat nu te pronken in onze huiskamer.

Mijn terrarium werd netjes thuisbezorgd.

Heel erg netjes en veilig afgewerkt,mijn hamstertje Binkie heeft het heel erg naar zijn zin in zijn nieuwe verblijf.

Super bezorging en vooral handig om te kijken waar de chauffeur zich bevind. Heel behulpzaam en vriendelijk!

Goede kwaliteit spullen, groot assortiment en snelle levering!

Alles wat ik voor mijn hamstertje zou willen hebben ik hier kunnen vinden. Ruime keuze en voordelig geprijsd. De volgende dag al geleverd is ook super fijn!

Prachtig goudhamster terrarium

Heel erg tevreden met de producten en levering van Queenies gerbil shop. Prachtig terrarium voor mijn goudhamster gekocht welke snel en netjes geleverd werd. Goede prijs en kwaliteit verhouding. Mijn hamster en ik gaan nog heel veel plezier beleven aan dit verblijf en inboedel. Ik raad dit bedrijf zeker weten aan.

Top en snel geholpen

Kan niks anders zeggen dan top en snel geholpen. Daarnaast zijn de spullen van kwaliteit. Het gerbilarium staat te shine in mn woonkamer.

Super service en zo vriendelijk

Veel spullen besteld online en onze Elsa laten koppelen . Alles super geregeld.

Veel keuze, goede service, klantvriendelijk, reageren snel op vragen. De levering duurt lang, en kan niet zelf gekozen worden. Omdat wij 1 zondag niet thuis waren, moesten we weer 4 weken wachten. De hamsterscape is mooi geworden, het was alleen te veel voor de grootte van onze bak.

Erg blij mee

Komen er graag, en worden altijd prima geholpen

zeer vriendelijk goede levering!

vriendelijke correcte levering

gerbilschop doet het goed

gerbilschop doet het goed ze stan je te woord en denken mee met oplossingen en je kunt alles online kopen

Prima service, snelle en nette levering.

Altijd top service en ruime keuze.

Altijd goede ervaringen en top service! Ruime keuze in artikelen en uiteraard een scherpe prijs.

Maatwerk gerbilariums

Had drie op maat gemaakte gerbilariums besteld. Mail contact verliep super en Martijn dacht goed mee! Heb ze inmiddels binnen sneller dan verwacht. En mooier dan verwacht. Ik en mijn gerbils en degoes zijn ontzettend blij.

Absoluut geweldig

Heel blij met ons gerbilterrarium en onze nieuwe bewoners! Fijne service doordat het thuis werd bezorgd, ook de gerbils werden meebezorgd. Contact verliep soepel en snel

Pas geleden een prachtig gerbilarium gekocht. Naar 2 dagen al bezorg . Super service en de ratjes zijn blij met hun nieuwe thuis.

Fijne winkel, prima assortiment. Duidelijke foto's en omschrijvingen. Ik zou hier zo weer bestellen.

Top producten en snelle levering

We zijn erg blij met de magnetische drinkfleshouder. Geen zaagsel meer in de waterbak. De levering was erg snel en ze waren blij met de extra rolletjes die je erbij gedaan had :-) We zullen zeker nog een keer bij je bestellen.

Blij met deze site

Sinds kort hebben wij twee gerbils (lillybell en lizzy) voor onze dochterje gekocht. Wij zijn er helemaal verzot op. We zijn druk op zoek naar een mooie kooi en kwam via via op jullie site terecht. Wat een mooie site hebben jullie en leuke spullen voor voor de diertjes. En de prijzen die jullie hanteren zijn echt aantrekkelijk. Ik vind jullie dan ook echt een aanrader :)

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam