Klantenzorg staat op nul!

Na mijn  slechte review heb ik direct een telefoon van Martijn gekregen. Op een heel arrogante  en dreigende manier werd ik gevraagd om review te verwijderen! Zelfs in mijn mailbox - een dreigende reactie! Meneer Martijn was op geen enkele moment bezorgd over mijn probleem als hun klant maar eigenlijk alleen maar over zijn eigen: ja, het is zijn fout (na één maand mails! fout na fout!) maar "hij zit in burn-out en moet 24uur per dag werken"... Martijn heeft zijn fout erkend! Maar pas na mijn vraag heeft zijn excuses aangeboden, wel zonder oplossing van mijn probleem. De enige oplossing die ik gehoord heb was "lijm het zelf!" Jammer, product is op zich goed, maar de service en de klantenzorg is niets waard!! Zeer respectlos!

Top bedrijf

Laatst bleken nootjes die ik had besteld niet goed. Deze waren aangetast. Na een mailtje van mijn kant is dit super opgelost door Martijn. Service is altijd goed en bij vragen is hij altijd bereikbaar. Al jaren een tevreden klant bij dit top bedrijf!

Grote frustratie!!!

Na 2 weken emails te sturen en opnieuw dezelfde te zeggen dat de rail losgekomen is en moet gerepareerd worden, uiteindelijk waren de reparatie van de rail en de nieuwe ruiten betaald. Ik moest 21 dag wachten! Ok, het was een beetje sneller, maar de chauffeur heeft de ruiten bij mijn deur afgezet zonder te willen luisteren dat reparatie ter plaatse ook betaald is! Er werd niets gedaan om de klant te begrijpen of de probleemsituatie te begrijpen. Ondertussen moet ik dieren in een onaangepaaste kooi blijven houden! Winkel zelf of administratie is onbereikbaar! Moet via mails... Wat moet ik ondertussen met de dieren doen tot jullie NA 14 dagen mijn klacht gaan beantwoorden???

Super goede service

Hele mooie spullen en goede en fijne klantenservice

Hele mooie kwaliteit !

Een super mooie bak mogen ontvangen van fantastische kwaliteit

gewoon perfect

Ben zelf ondernemer en zie hoe onverschillig men tegenwoordig is. Ik ging met mijn dochter en we hadden veel vragen. Er was alle tijd en energie voor. Erg prettig. We hebben ook veel gekocht.

UITMUNTEND

Eens je de webshop van Queenies hebt leren kennen, bekijk je geen andere webshops meer. De kwaliteit van hun producten is hetgeen hé er van verwacht. Ook de service is UITMUNTEND te noemen. Ben erg blij met een firma als Queenies erbij!

1e ervaring : perfecte service + goede kwaliteit hok. Vrijdags besteld en zaterdag opgehaald. Vriendelijk ontvangen en het hok werd netjes in de auto neergezet. Met het hok ben ik ook super blij! Nu heb ik een veilig gevoel ook met het terrarium slotje die ik erbij heb genomen. De kat kan nu toch lekker kijken zonder dat het een gevaar is voor mijn hamster! En mijn hamster heeft nu ook meer ruimte, lekker genieten dus!

Erg blij met terrarium en gerbels

We zijn erg blij met alle producten die we hebben ontvangen. Ook met de Gerbels natuurlijk, ze hebben het naar hun zin in hun nieuwe huis.

Zeer goede ervaring

Op 1-6 kochten wij een groot hamster terrararium met veel spullen voor de hamsterscape. Op de website stond dat een levering van maximaal 21 werkdagen duurde. Wij hadden kennelijk geluk en werd het terrarium afgelopen zondag bezorgd! Hele goede kwaliteit, het staat echt heel mooi in onze woonkamer!

Teleurstellend

Een week voor mijn vakantie  heb ik een voermachine gekocht. Bij ontvangst bleek hij niet te werken en er zat 1 vergeten batterij in (er hoorden er 4 in), dat suggereerde dat ik niet de 1e gebruiker was. Hierover een mail gestuurd met de vraag of ik het apparaat kon retourneren.  Aangezien ik met vakantie ging en het apparaat snel nodig had, had ik ondertussen een nieuw apparaat in een winkel in de buurt gekocht. Verkoper gaf in reactie op mijn mail aan dat hij de klacht bij de leverancier neer ging leggen. In reactie daarop, inmiddels was ik alweer terug van vakantie, kreeg ik een instructie om het apparaat te resetten.  Dit wilde ik niet en heb in een vriendelijke en eerlijke mail nogmaals uitleg gegeven en gevraagd om een retouradres en teruggave van het aankoopbedrag. Hierop geen reactie gekregen, ondanks reminders en tevergeefse telefoontjes die op een automatisch bandje uitkwamen. Kortom, ik ben zeer teleurstellend behandeld!

Gave webshop!

Ik heb 2 degoe’s en wilde graag een mooi ingericht verblijf voor hen. Ze hebben me uitstekend geadviseerd. Er is een hok speciaal voor mij gemaakt en ze hebben me geholpen met de inrichting. Zeer vriendelijk personeel ook!

Top bedrijf

Meedenkend. Geen vraag teveel. Altijd snel en vakkundig antwoord.

Great customer service & products

The delivery to germany was quick and my eight girls (two gerbils and six mice) are loving the items!

Unieke knaagdier spullen en snel geleverd

Of het nu om speciale drinkfles houders gaat of andere oplossingen voor een glas terrarium, dit is het juiste adres. Aardige mensen en er wordt meegedacht voor een oplossing.

De mooiste en liefste gerbils

Al mijn gerbils komen van Queenies en ik ben dol op ze. Ze zijn al vanaf het begin handtam. Mijn jongste pup springt zelfs op mijn hand vanuit zijn hok. De klantenservice is altijd vriendelijk en er wordt snel geantwoord :)

Bij kapotte kooi geen compensatie/ hulp

Voor de tweede keer een leuke kooi besteld bij Gerbil Shop Queenies. De eerste kooi had een kapotte schuifruit aan de onderkant, wat als gevolg had afbrokkelend glas in de rails waar de knaagdieren bij kunnen. Vervolgens heb ik ze nog een kans gegeven en een opzetstuk besteld. Voorafgaand vriendelijk contact gehad op al mijn vragen en toen de kortingscode op dat moment niet werkte werd dit gecompenseerd. Vervolgens kreeg ik mijn opzetstuk binnen, en zag ik dat ook deze kooi weer kapot glas had bij de schuifraampjes aan de onderkant. Elke keer wanneer je deze deur nu open doet ligt er vervolgens glas in de rails en dit is gevaarlijk voor de dieren! Daarnaast is er aan dit stuk nog iets mis namelijk: waar het glas aan elkaar is gekit (?) zit een heel gat, wat scherp is. Hier is dus iets kapot gegaan (waarschijnlijk tijdens het vervoeren in de bus). Maar zodra ik hier over mail krijg ik na 1,5 week nog steeds geen bericht!! Voorafgaand was de reactie tijd 1/2 dagen maar nu hoor ik niks meer. Dit vind ik toch wel onprofessioneel. Je zou verwachten dat wanneer je bij hun iets koopt (ze maken het zelf) dat het dan niet kapot is. Ik koos namelijk ook voor de Queenies transport service wat mij verzekerd van een kooi zonder schade, dit is dus niet het geval!! Ben nu best ontevreden want de kooien zijn niet goedkoop. Als klant verwacht ik voor die prijs een hele kooi zonder scherpe stukjes of glas dat afbrokkelt. Nu moet ik zelf maar uitzoeken hoe ik het glas zo kan maken dat het niet meer scherp is en afbrokkelt in de rails, nu moet ik elke keer stofzuigen en goed uitkijken voor mijn lieve dieren! Ik hoop dat aan de achterkant dat gat verder niks uit maakt over de stabiliteit die de kooi zou moeten hebben en ze lang mee mogen gaan. Toen ik de review online had gezet kreeg ik een bericht van Queenies dat als ik zo deed ik ook zeker geen service zou krijgen. Erg kinderachtig en kom hier niet meer terug.

Snelle levering, goed contact, mooie spullen

Paket was opnieuw dicht gemaakt en takjes waren gebroken

Paket kwam aan en duidelijk opengemaakt geweest. Alles zat er wel in. Takjes waren gebroken en dat vond ik erg vervelend, had ze graag voor scaping gebruikt. Ik zal niet snel meer iets bestellen.

zoals gewend snel en compleet geleverd

zoals gewend snel en compleet geleverd

Snel, duidelijk en heel diervriendelijk!

Wij hebben een gerbil-starterspakket en twee gerbils besteld. Alles (en iedereen) werd heel netjes afgeleverd. Het pakket is uitgebreid: je hebt alles in huis om de gerbils een fijn thuis te geven. En de diertjes zien er gezond en ontspannen uit. Wij zijn dik tevreden!

Kwaliteit en service staan bovenaan

Voor onze dierenspeciaalzaak hebben wij van jullie veel feedback gekregen over hamsterscaping

Snelle levering en groot assortiment

Op tijd geleverd, netjes verpakt, groot assortiment, mooi producten en scherpe prijzen. Prima service

Fijn ervaring

Goed geholpen en geïnformeerd. Mooie producten tegen scherpe prijzen. Groot en uniek assortiment. Heel blij met Queenies

Webshop prima, fokkerij slecht

Op deze webshop spullen gekocht voor gerbils. Hier niets op aan te merken. Echter is de service van de gerbilfokkerij echt heel slecht. Allemaal regeltjes die van tevoren niet duidelijk op de site staan weergegeven. Eigenlijk wil de fokker dat je ook al de benodigdheden bij hun op de webshop aanschaft omdat hij je anders geen gerbils wilt verkopen. Alleen mijn terrarium (die zogenaamd een namaak is van de gerbilariums) had ik ergens anders gekocht en meteen wilde hij geen afspraak meer maken voor de gerbils. Als ik dit had geweten had ik mijn spullen ergens anders gekocht…

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam