Gemakkelijke website, duidelijke communicatie en prima service bij levering.

Goed geholpen

Ik kon vrij eenvoudig een op maat gemaakt gerbilarium bestellen via e-mail. De contactpersoon (Martijn) was steeds vriendelijk. E-mails werden vlot beantwoord. Ook extra producten die niet standaard in het assortiment zitten, kunnen in overleg besteld worden. Er wordt gekeken samen met de klant wat allemaal mogelijk is. Kortom, ik ben een tevreden klant, zal zeker nog bij jullie bestellen!

alles zeer vlot verlopen

vlotte levering, alles goed verpakt in een stevige doos. Absoluut geen klachten :)

Goede kwaliteit en snelle service

De spullen zijn van goede kwaliteit en de beschrijvingen van de spullen zijn erg duidelijk. Leuk dat er altijd iets lekkers voor de dieren bijgevoegd word om uit te proberen. Bij vragen word er snel terug gereageerd. Prima zaak en prima service dus.

Een mooi afgewerkt terrarium

Zowel de bestelling als de levering van het terrarium verliep heel vlot. Ik kreeg op voorhand antwoord op al mijn vragen. De communicatie verliep vriendelijk en vlot. Het terrarium is exact de maat die ik gevraagd heb, heel netjes afgewerkt.Past perfect op het kastje dat il hiervoor voorzien heb. Ik bestelde er ook twee vrouwelijke gerbilpubs bij. Deze zijn heel lief, niet bang en gezond. Een heel tevreden klant!

Goede service. Prodcucten netjes en snel geleverd.

Betrouwbaar en hoge kwaliteitsproducten

Al jaren trouwe klant. Vroeger toen ik gerbils had, nu met mijn hamstermaterialen. Leuk dat er altijd weer nieuwe producten komen en de prijzen zeer aantrekkelijk zijn.

Altijd tevreden

Mijn dieren zijn altijd tevreden met de spullen die ik voor ze haal. Ook is alles altijd netjes optijd binnen. Zeker geen klachten

Direct een offerte op maat en snel geleverd. Informatie gaat heel snel. Je weet wat je kan verwachten. De site mag soms wel wat duidelijker. Is heel informatief maar soms wat lastig om alles in te zien.

Teleurgesteld

Kooi niet zoals verwacht. Dit is ook aangegeven. Slordig afgewerkt… rammelende plank…. En kan met geen mogelijkheid de (betaalde extra optie) badzandschaal vullen of verversen, omdat ik er met mijn arm/ hand niet bij kan. Dit ten over gestelde van de eerste kooi die we bestelden. Service/ oplossing vanuit hun kant… nog eens €50 bij betalen om dit probleem op te lossen, bovenop de ruim €400 die we al uitgegeven hebben, omdat ze zelf het probleem niet willen erkennen al snappen ze mijn punt wel. Het mail verkeer komt ook soms voor ons star en kleinerend over. Maar dat kan liggen aan de manier van lezen. Daarom had ik ook graag telefonisch even willen bellen, maar helaas is het telefoonnummer dat beschreven staat op de site niet bereikbaar. Voorheen een blije klant…. Maar zou het na deze ervaring een ander niet meer aanbevelen.

Gewoon helemaal goed enige is bij bezorging van een gerbilarium zou iets meer hulp wel fijn zijn

snel geleverd

Verschillende producten besteld die allemaal goed zijn verpakt en aangekomen. 1 ster minder, omdat ik een zak zand besteld heb en een ander voor inde plaats geleverd heb gekregen. Op zich niet erg, want het was van zelfde kwaliteit, maar het was netter geweest om eerst even te overleggen, dan zomaar iets anders te sturen.

Snel en professioneel met een glimlach!

Queenies is niet alleen snel in leveren, de producten zijn top en ze geven vaak extra's weg (boven de 50 euro volgens mij) en dat is zo leuk! Mijn syrische goudhamster, Gerrit, is elke keer weer happy als ik met een nieuw snoepje aan kom dat we van Queenies hebben gekregen. Ik heb al een aantal dingen besteld, maar ik schrijf deze review vooral om de op maat gemaakte glazen kooi met schuifdeuren aan te prijzen. Het zou 21 werkdagen duren voor het geleverd zou zijn. Ik bestelde de kooi op 30 april en kreeg hem gisteren op 7 mei al binnen! Super fijn, want Gerrit zat echt in een veel te klein kooitje. De bezorger was ook uitermate vriendelijk. Klantenservice is ook top, ik snap de andere recensies niet zo goed van Trustpilot. Ik heb alleen maar vriendelijk personeel op de mail gehad, echt petje af, zo zie je dat niet vaak. Liefde voor deze webshop en de medewerkers. Ik ben happy!

Prima kwaliteit en snelle bezorging

Betrouwbare webshop, prima spullen, snelle levering, kortom; prima!

Altijd goede producten!

Bij Queenies weet ik dat ik altijd de beste producten kan vinden voor mijn gerbils.

onmisbaar

alles wat bij je qeuunies find for je gerbil vind je eigenlijks nergens anders geen bouwmarkt geen dierenspeciaal zaak dus als je echt wat zoekt voor je gerbril moet je bij hun wezen

Fijne producten voor goede prijs. Levering is ook snel en de gerbils vinden het vooral leuk

Altijd top!

Ik heb nog nooit een slechte ervaring met jullie gehad, dus alleen maar lof!

top producten

top producten zeer goede service mijn 2 Rusjes zijn tevreden en genieten van bijna alles TJA soms lusten ze iets echt niet het proberen waard ik bestel graag bijna alles hier duidelijke omschrijving uitleg ik zal het iedereen aanbevelen Wel opletten geblazen sommige producten Artikelen zijn alleen bestemd voor Gerbils maar Staat nogmaals duidelijk in de beschrijving ga zo door klasse!!!!!!!!!!!

Gewoon uitstekend!

Super snelle levering en vlotte communicatie! Veel keuze en voordelige prijzen. Maak regelmatig gebruik van deze winkel en alles is elke keer dik in orde!

Fijn bedrijf met behulpzame werknemers

Elke keer dat ik hier bestel wordt alles super snel geleverd zonder problemen. Laatst ben ik er langsgeweest om een gerbil pup op te halen en ik werd super goed geholpen. Ook via de mail snel behulpzame reacties op mijn vragen!

Fijne service en goed contact.

Ik heb een op maat gemaakte terrarium voor onze hamster besteld. Het mail contact verliep heel goed. De levering was ook heel snel. De route van de chauffeur was ook goed te volgen. De producten die verkocht worden zijn ook van zeer goede kwaliteit. Ik heb bodembedekking en verschillende grassen voor in het terrarium besteld, Nugget onze hamster is er gek op. Voor hamsterscaping is dit het juiste adres.

Heel goed en snel geholpen

Mooie levering van het materiaal, snelle bezorging niets op aan te merken

Duidelijke info, goede service en snelle levering! Onze gerbils Pip en Flip zijn super blij!

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam