Goede service wel lastig alleen via de mail te bereiken maar reageren hier wel op.

Quality, service and lovings at 100%

My Goldhamster is bigger then a gerbil, so a good, comfy home was needed. Well.. at least a bigger home! So I ordered a custom gerbilarium that was at least 100cm long, with some height.. and platforms. The only problem I have now is not knowing how to decorate it. So many possibilities and I just looove the many houses to choose from. And my hamster? She found her forever home

Zeer blij met Queenies. Leuke spullen en veel variatie Ik haal hier meestal snacks als mijn gerbils bijna jarig zijn, zo heeft iedereen iets lekkers.

Tevreden met artikelen en manier van verpakken

Ik ben tevreden met de artikelen die ik heb besteld en ook de manier van verpakken sprak mij aan. GerbilShopQueenies hergebruikt dozen en andere materialen waardoor het verzenden duurzamer en minder milieubelastend is. Mijn complimenten hiervoor.

prima levering.

prima geleverd!

Zeer positief

Zeer snel geleverd. Kreeg zwarte dari kolf gratis erbij en de gerbils waren er erg blij mee

Altijd vertrouwd en snel

Ik koop sinds een poos alles wat mijn gerbil en hamster nodig hebben. Ik heb er terrariums/speelgoed/eten/verzorging spullen gekocht. Daarnaast hebben ze echt een topservice en zijn geweldig met geven van advies als je een vraag hebt.

Erg positief en meedenkend

Ze denken goed mee over het juiste leefklimaat en voeding van de gerbils.

We hebben een terrarium op maat laten maken. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer hij bezorgd wordt. Op de dag van bezorging kan je de chauffeur duidelijk volgen waar hij is met live locatie. Vriendelijke chauffeur . De inrichting hebben we ook bij Queenies besteld zeer ruime keus. Er zit ook altijd iets lekkers bij. Ook ruime keus in grassen en kruiden. Een aanrader.

Prima verzorgd

Snel gestuurd prima verzorgd

De service is altijd top!

Mooi terrarium, goede levering

Via de website duidelijke informatie over de terrariums kunnen vinden. Blij met de formaten, want je wik geen té kleine kooi voor je beestje. Levering was spannend want het is wel glas: het product werd via speciale methode verzonden en was onbeachadigd. Geweldige service!

Super snelle reacties op vragen. En fijne service hoop alleen dat je snel weer contact kan hebben via de telefoon

Deskundig en snel advies

Al jaren tevreden klant, altijd erg positief. Er wordt ruim de tijd voor je genomen als je een vraag hebt. Reguliere webwinkel bestellingen worden altijd snel geleverd.

Leuke shop, goede spullen

Ik had vorig jaar een verzoek gedaan tot aanpassen van de reeds bestaande gerbilarium. Toen hier geen reactie op kwam, toch maar een standaard gerbilarium besteld. Levering hiervan was allemaal prima, goede bezorging en prachtige producten. Jammer dat mijn eerste verzoek nooit is opgepakt, heb nu een reserve bak staan.

Zeer professioneel, met een enorme keuze aan benodigdheden voor onze gerbils.

Zoals gewoonlijk

Pakket ziet er goed uit en ruikt lekker naar hooi.

Prima producten en prijzen

We zijn tevreden over het aanbod, de kwaliteit, snelheid van verzenden en de prijzen.

Ruim aanbod

Toen er een probleem was met een product is dit direct opgelost.

Erg content

Heel blij met mijn nieuwe kooi, communicatie liep heel goed.

Ze hebben wat je nodig hebt allemaal

Ik heb muizen en juist die dingen die ik nodig heb vind ik bij Queenies.

top!!!

Goed geleverd en echt een erg mooie kooi!

Vreselijke slechte service bij retour defect produkt

In feb '23 2 grote bestellingen gedaan voor onze nieuwe hamster. Het Boogie looprad blijkt niet soepel te lopen. Na een aantal draaien stagneert het. Contact opgenomen met de klantenservice en moest eerst een filmpje maken van het defecte looprad. Reactie: "Ik zie het. Ik weet alleen niet in hoeverre het heel hinderlijk is in gebruik? De keuze is aan u. De schade is minimaal, of eigenlijk is er helemaal geen schade maar na enkele rondjes zit er een korte hapering in. Ik kan u hier een korting voor aanbieden van 4 euro in de vorm van spaarpunten. Ook is het mogelijk om het kosteloos terug te sturen naar ons. U krijgt dan gratis retour labels zodat u het product gratis kunt retourneren aan ons Wanneer u kiest voor de gratis retourlabels wordt het product binnen 14 dagen aan u terugbetaal na ontvangst van het retour. Hopelijk bent u meewerkend hierin. Alle prijzen zijn in een enorm stijgende lijn, ook onze inkoopsprijzen, maar niet onze verkoopsprijzen. Dit om de inflatie te drukken voor onze klanten en wij momenteel genoegen nemen met mindere winsten. Om dat te kunnen doen en vol te blijven houden moeten wij wel erg letten op de kosten. Als wij dit product retour moeten halen, zijn dat kosten en gaat er een moment komen dat ook wij onze prijzen moeten gaan verhogen. Alle schade meldingen hebben simpel weg invloed op de webwinkel prijzen. Wanneer er kosten gemaakt moeten worden, berekenen we dit direct door op het product. Dit doen we zo sinds de inflatie torenhoog werd en wij echt met significant mindere winsten genoeg wilde nemen om prijsstijgingen niet door te berekenen." Uh...een looprad dat ineens hapert? Dat zou niet hinderlijk zijn voor het knaagdier? Hoe zouden wij het vinden een loopband wat ineens stopt tijdens het rennen??!! Ik heb gekozen voor retourneren. Na ruim 2 weken kreeg ik een gedeelte van het aankoopbedrag terug. Bij navraag is hun reactie: "Looprad is gecontroleerd. Voldoet. Verzendkosten zijn afgetrokken." KOOP NIET BIJ DEZE ZAAK

Zeer tevreden.

Terrarium/paludarium op maat laten maken. Snelle levering, nette bezorging en kwaliteit terrarium is zeer goed. Ook voor we gingen bestellen, eerst vragen gesteld via de mail, ook toen een snelle en goede service... Zijn zeer tevreden en ons volgende terrarium bestellen we zeker weer hier

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam