Goede kwaliteit, snelle levering, vriendelijk personeel

Voordat wij een terrarium bestelde hadden we nog wat vragen. Overal kregen wij snel antwoord op en gaven ons tips. Wij hebben het terrarium zelf opgehaald. Ze hebben ons netjes geholpen met het plaatsen in onze auto. Het terrarium is prachtig en onze hamster is er heel blij mee. Het starters hamsterscapingspakket is zeer uitgebreid en je hebt gelijk alles wat je nodig hebt. Het molentje hebben we kunnen upgraden naar 29cm voor onze goudhamster. De kokosnoten zijn alleen wel te klein voor onze goudhamster. We gebruiken ze nu als stapstenen naar ons kurkentunneltje. Heel leuk! Ze hebben ons ook geadviseerd met welk huisje geschikt is voor een goudhamster. Hij is er heel blij mee.

Goede en snelle service

Er was een snelle, duidelijke en goede service. Al meerdere malen besteld maar nog nooit ontevreden geweest!

Mijn ervaring is uitstekend en heel tevreden elke keer

Mijn ervaring is elke keer een succes en een 100% tevredenheid, de communicatie is uitstekend , heel verzorgd komt mijn bestelling elke keer binnen, ook vlug en goed verpakt, ik blijf bij deze winkel voor al mijn spullen voor gerbils

Fantastische koopervaring

Jullie service is echt zeer goed. De levering van ons terrarium was fantastisch. Tot op de minuut qua leveruur te volgen. Ook allemaal zeer mooie producten.

Super website

Altijd goede ervaringen mee !

Mijn ervaring is zeer positief. In de webshop is er ruime keus, bij elk artikel staat een uitgebreide beschrijving, duidelijke foto's, waardoor je precies weet wat je koopt. De klantvriendelijkheid en klantgerichtheid zijn top. Je krijgt altijd een uitgebreide reactie terug. Er wordt met je meegedacht, goede adviezen gegeven. Het is duidelijk dat er veel liefde en energie in dit bedrijf wordt gestoken.

Wow… wat een collectie!!

Via de site veel keuze, en snel geleverd… een verblijf ophalen in Oudenbosch was helemaal bijzonder…. Wat een enorme collectie hebben ze daar… de moeite waard om te gaan kijken

Goede kwaliteit

De bestelde producten waren van goede kwaliteit. Het contact was fijn en het bezorgen ook. Heel blij mee!

Weer top!

Alles voor een mooie hamsterscape!

Al mijn spullen weer besteld. Uitgebreid assortiment en snel in huis!

Snelle levering en niet duur!

2 echt lieve handtamme Gerbils

Al weer een paar weken geleden, maar jemig wat zijn ze lief. Per dag twee komen ze zelf op je hand. Het speelgoed wat we er bij hebben gekocht, klopt ook weer. het doolhof op een andere manier ingezet en de wijnrank xl was echt zo goed, doet precies wat ik wilde in de bak. 3 bestellingen zijn het in totaal, 1 de Gerbils ,2 het speelgoed en het 12,5 kg zand en voer. 3 het opzetstuk voor een 75*40 bak, met schuifdeuren zodat je er echt makkelijk bij kan.

Vriendelijk en uitgebreid geholpen

Vriendelijk en uitgebreid geholpen. Erg blij met het terrarium! + Fijn de versnelde bezorgservice en ook weer vriendelijk geholpen door de chauffeur!

Alles werd netjes en snel afgehandeld.

Alles werd netjes en snel afgehandeld.

Goede service, uitstekende vakkennis en de klant staat op nummer één!

Ik heb een op maat gemaakt terrarium besteld voor mijn konijnen. Omdat het geen standaard ontwerp is, hebben we van te voren samen overlegd over de mogelijkheden. Er werd rekening gehouden met mijn wensen, waarbij ik advies kreeg m.b.t. de technische aspecten. Na goed overleg zijn ze het hok gaan maken. Bij levering bleek het toch niet helemaal naar wens te zijn. Dit werd direct opgepakt en aangepast. Hierdoor was het hok helemaal naar wens.

Prettige ervaring

Prachtige kooi op maat laten maken. Alles werd duidelijk gecommuniceerd op voorhand. Levering was veel sneller als verwacht. Het resultaat had niet beter gekund. Erg blij

Supersnel geleverd. Bestelling compleet en goed.

Geweldig zoals gewoonlijk

Deze keer twee pups besteld. Prachtige gezonde brutale Gerbilzusjes waar ik nig lang plezier van hoop te hebben.

Snel antwoord op vragen via de mail. Nette aflevering van Gerbelarium en 2 Gerbil pups. Wij hebben de pups nu ruim 6 weken en ze zijn ontzettend tam. Je hoeft het raampje maar open te doen, en ze zitten al op je arm. Dat geeft dus echt aan dat Martijn er veel tijd insteekt. En de pups al handtam zijn, als ze bij je komen.

Snelle levering, reële prijzen, goede service. Top !

Snelle levering, reële prijzen, goede service. Top !

Goede producten, snelle verzending.

Gewoon goed.

Goede kwaliteit en super service

Zeer uitgebreid assortiment met kwalitatief goede producten. Goed bereikbaar bij vragen of problemen, niet alleen over producten maar ook over de diertjes. Fijn contact en bereidheid om tot een oplossing te komen. Bestel hier graag!

Misleidende product foto´s

Misleidende foto´s, wordt geadverteerd als mooi uitziend vers veenmos 4,5liter. Echter zijn het geperste Trixie plaketten die je ontvangt, na contact werd er mij medegedeeld dat dit normaal is, sorry maar als ik geperste Trixie plaketten wou, dan had ik deze bij mij vaste leverancier besteld zoals altijd. Ik had een review geplaatst en toen werd mij gezegd dat ze enkel zouden de klacht behandelen indien ik eerst de negatieve review verwijderde.... ik weigerde dit, maar beloofde wel aan te passen zodra de klacht behandeld werd. Ik had niet eens om refund of dergelijke gevraagd, ik vind enkel dat wat ze adverteren op foto, ook moet zijn wat verkocht wordt. Nergens op de site of op bestelbon is er sprake van Trixie geperste plaketten. Bestelbon staat er 4.5 liter veenmos. Het contact was helemaal niet vriendelijk, eerste en laatste keer dat ik iets bestel.

Super producten en snelle levering

Er is een ruime keuze aan passende producten. Het is bovendien mogelijk om je eigen verblijf te ontwerpen met de gewenste. maatvoering. Prijzen zijn gunstig en kwaliteit hoog.

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam