Snelle verzending en duidelijke website

Altijd als prettig ervaren. Je kan altijd een vraag stellen en dan zoeken ze het echt uit voor je. Altijd wat lekkers extra voor je huisdier in het pakketje. En levering in 2 a 3 dagen is prima.

Alles was inorde. geen probleem met levering!

Mooi kooi

Erg blij met de kooi voor Flappie ( hamster ).

Website duidelijk Prima spullen Mijn kleindochter was er heel blij mee

Prachtige hamsterkooi

Hele mooie hamsterkooi gekocht die ook snel werd geleverd door de eigen bezorgdienst. Vriendelijke bezorger en super handig tracking systeem. We wisten op de minuut hoe laat de chauffeur zou aankomen en konden de bus ook volgen waar hij op welk moment reed.

Producten niet ontvangen

Jaren lang klant, nooit problemen. Maar nu.... Wacht al weken op onze bestelling. Artikelen zijn volgens de PostNL link wel geleverd, ook pakketten van andere leveranciers die met dezelfde bezorger onderweg waren. PostNL geeft aan dat Queenies een onderzoek kan laten starten om na te gaan waar hun pakket is. Queenies zegt toe dit te doen, maar wil in de tussentijd geen vervanging sturen en geeft op een nogal botte manier te wachten op antwoord, en dus Queenies niet meer te benaderen. Zelf houden wij onze klanten tevreden door een bestelling nogmaals te sturen als er iets misgaat of kwijt raakt. Komt het pakket dan alsnog tevoorschijn dan wordt een en andere verrekend. Maar goed, van Queenies dus niets meer gehoord. De andere leveranciers hebben me netjes op de hoogte gehouden.

Snel geleverd leuke prijzen

We hadden alle bestellingen snel ontvangen. Inpakken mag met iets meer papier ertussen. Grote hamster-rad had de voet gebroken. Maar met wat houtlijm en klemmen was dit zo opgelost

Duidelijke en overzichtelijke website. Snelle Levering en alles netjes en mooi verpakt.

Goede kwaliteit in alles

Aardige mensen die weten waar ze het over hebben , plus de vervoers service werkt ook top

goede produckten en snelle levering

goede produckten en snelle levering

Hele mooie spullen die snel geleverd zjin. Complete uitzet voor een gerbril uizet.

Goed overleg & snel geleverd

Degene die we wilden was niet op voorraad en hiervoor is al snel contact opgenomen en zijn de alternatieven zodat hij al snel geleverd kon worden. Top communicatie en service!

Geen opmerkingen

Super tevreden

Zowel ik als mijn hamster Nelson zijn zeer tevreden van de producten die we hebben aangekocht. Helaas waren er teveel leuke spulletjes, waardoor we iets te enthousiast zijn geweest en niet alles in de kooi past. Maar hier gaan we binnenkort nog iemand anders heel gelukkig mee maken!

27 december 2022 twee mongoolse gerbils gekocht, al snel beseft dat het hok dat ik had voorzien te klein was. Hierdoor op zoek gegaan en uitgekomen bij Queenies. Daar meteen een gerbilarium besteld, gaandeweg nog enkele bijkomende dingen besteld zoals voer op maat van mongoolse gerbils, en een extra huisje om reeds in hun huidig hok te plaatsen. Alles is steeds optijd aangekomen, zelfs op oudjaar. ook een supper goede communicatie, en regelmatig updates gekregen over de bouw van het gerbilarium. Daarnaast is hun site ook gewoon heel informatief. Dus zeker een aanrader.

Uitgebreide webshop, alles voor Gerbils, snelle levering en super service

Goed voor koppelen en goede webshop

Ik heb hier meerdere keren besteld, elke keer goed aangekomen. Ik heb hier ook een terrarium besteld en opgehaald en daar was ook niks mis mee. Ik heb ook hier mijn gerbil heen gebracht om gekoppeld te worden en hij is hier helaas ziek geworden (waarschijnlijk stress) en is overleden (dit lag niet aan hun), de andere gerbil (mannetje) is toen perongeluk bij een vrouwtje gezet maar gelukkig is dit binnen een dag weer hersteld, en twee weken later hebben we de gekoppelde gerbils opgehaald en het zijn echt hele lieve beestjes alleen ze zijn nog niet tam en ze zijn heel schikkerig, maar dit ligt zeker niet aan hun!

Duidelijke communicatie en denkt mee voor uitvoering van wensen

Voor een tailor made maatvoering, heeft iedereen zijn uiterste beste gedaan. Zeker voor de feestdagen, toch alles nog voor elkaar gekregen, inclusief bezorging op kerstavond. Hulde aan het team en de ratten zijn erg blij met de behuizing en de accesoires.

Mooi kooi

Snel geleverd, alles top en de gerbils zijn extra blij met de nieuwe thuis

Erg tevreden, alles van goede kwaliteit en erg snelle levering. Goede prijs kwaliteitsverhouding.

Alle producten die ik had besteld zijn goed, goeie kwaliteit. Alleen jammer dat de extra trosgierst die ik als cadeautje zou krijgen er niet bij zat.

Queen iets komt zijn afspraken altijd na!

Steeds in orde, geen lange wachttijd. Gerbils altijd happy met wat ze krijgen

Prima service en levering

De bestelling liep vlot, goede communicatie en prima levering!

Goede communicatie en service

Over de bestelling en verzending werd uitstekend gecommuniceerd. Ik werd op de dag van bezorging goed op de hoogte gehouden wanneer mijn bestelling geleverd werd.

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam