Meer dan tevreden

Onze hamster Betty en ik zijn meer dan tevreden met het nieuwe hok en spulletjes! Bedankt voor de goede service!

Zeer aangename ervaring. Alles is perfect.

Altijd vriendelijk en een goede service .

Mooie kooi snelle levering en reacties op vragen

Goed, makkelijk en sneller dan verwacht.

Goede service, wordt goed op de hoogte gehouden hoe het met de bestelling gaat.

Het juiste adres!

Ik ben zeer tevreden over de producten. En de keuze is zeer ruim.

leuk materiaal

Leuke items voor dieren

Super bedrijf met super service

Hee fijn contact gehad via mail waarbij ze erg bedenken met wensen heel netjes uitgevoerde kooi, goede kwaliteit en gratis en snel thuisbezorgd. Alleen maar lof.

professioneel, uitstekende kwaliteit

prachtig terrarium voor hamster gekocht.

Snelle levering en vriendelijke klantenservice

Snelle levering en vriendelijke klantenservice

Het is mooi woonhuis voor de gerbils. Ze hebben genoeg plek om te bewegen en te slapen. Ook kunnen er attributen opgehangen worden wat de gerbils leuk vinden om mee te spelen of aan te knagen.

Ik heb deze site ontdekt en ben er erg blij mee. Ik koop alles voor mijn gerbils en ze vinden het geweldig. Snelle levering, kwaliteit, zeer goede producten.

Eigenaar geeft niks om de beestjes

Ik ben een tijd heel tevreden geweest over deze gerbil fokkerij maar heb er nu geen goed woord voor over. Martijn heeft onze gerbil gekoppeld aan een beestje van het andere geslacht, terwijl dit niet de afspraak was (expres?). Gevolg.. 2 nestjes waar er nu mee zitten en meneer geeft niet meer thuis. Zijn ineens niet meer te bereiken. Martijn doet overkomen alsof hij veel om de beestjes geeft, maar ik heb andere ervaringen. Dus heel ver weg blijven bij deze fokkerij!

Goede vriendelijke service reageren snel en denken mee. Ik heb een terrarium laten maken voor mijn reuzenslakken.

In eerste instantie had ik het idee dat ze niet verwachten dat ik serieus was. En ook al heb ik veel vragen ik ben een klant en ik weet niet alles maar ga af op jullie expertise Want uiteindelijk ben ik prima geholpen en mijn dank daarvoor.

We zijn zeer goed ontvangen en geholpen met de aankoop van al ons materiaal voor onze start met onze gerbils. We hadden 2 baby-gerbils gereserveerd en hadden ons geen betere kunnen voorstellen. Superlijm en heel handtam zoals wordt beschreven op de website

Perfecte klantenservice

Ik ben super blij ik kocht het terrarium om er een aqua terrarium van te maken ik heb dit vermeld aan queenies en ze hebben het terrarium een extra silicone kit gegeven, het glas mocht een klein beetje dikker zijn maar voor de rest heb ik geen klachten. Zeker een aanrader

een hele blije hamster

ik ben heel blij met mijn nieuwe hamsterkooi, mijn hamster heeft genoeg ruimte en kan niet ontsnappen. Ook ziet het er netjes uit in mijn woonkamer.

Super tevreden!

Het gerbilarium is zeer mooi en degelijk gemaakt! Zowel onze degoe's als wij zijn zeer tevreden met het resultaat.

snelle levering,mooie produkten

alles mooi verpakt en mooie producten. Snelle levering.

Geweldige service, prachtig hok, alles excellent!

Kan niet anders zeggen dan dat wij op alle fronten enorm tevreden zijn. Echt geweldig!

Fijne webshop

Hebben echt alles voor he gerbils

Steeds fijne producten voor onze gerbils en hamster.

Een mooie website met een goede uitleg over alle producten. Zo hebben wij nu geen hemp maar katoen als bodembedekking gekozen. Altijd de mos erbij en hooi. Tak katoenbollen, speeltjes, snackjes, trosgierst, eikels, voer en speeltjes gekocht. Altijd weer een doos vol met fijne spullen. Erg blij met jullie website/-shop.

Snel, compleet, makkelijk,klantvriendelijk

Bestel alles voor mijn ratten bij hen. Het is er altijd snel. Heb een keer iets gehad wat iets beschadigd was en werd meteen goed item nagestuurd. Mooie website en vaak nieuwe dingetjes waarmee het aankleden vd rattenkooi leuk blijft en steeds een nieuwe leefomgeving

Gemakkelijk besteld , geleverd zoals vooraf was medegedeeld en zeer vriendelijk. Kan ik iedereen aanraden .Een firma van zijn woord.

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam