ze doen het heel erg goed ze bedenken altijd wel voor een oplossing en je heb de produkten zo binnen

Perfecte service

Levering was veel sneller dan verwacht. Super handig om real-time de locatie van de chauffeur te zien. Alles was ook netjes verpakt.

Top geregeld nette service vriendelijk

We hebben een mooie hamsterverblijf laten maken wat precies past in onze interieur uitstekende service Vriendelijke mensen

Goede service en aflevering

Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling via e-mail. Het gerbil verblijf was op tijd geleverd, je kan de live locatie van de bezorger zien wanneer hij onderweg is. Super handig! Er werd geholpen met de bestelling binnen zetten en de andere bestelde producten zaten handig in het verblijf. Goede kwaliteit, mijn gerbils zijn blij in hun nieuwe huis!

Zeer tevreden!

We zijn erg blij met het terrarium en de overige producten die we aangeschaft hebben. De informatie op de website is erg goed (waaronder de toelichting bij het terrarium) en ook de levering was zeer goed.

Prachtige knaagdier terraria!

Mooi terrarium, op maat gemaakt en snelle levering. Nog steeds erg blij mee. Dank jullie wel.

Deskundige en fijne service!

Hele fijne, snelle, eerlijke en professionele service. Niet alleen mooie kwalitatieve producten maar ook zeer deskundig advies. Geen vraag te gek. Kon niet meer tevreden zijn. 5 sterren service. Marie

Snelle levering, top!

Mooi verblijf! We hebben 1 blije hamster

Prachtig verblijf. Kan niet mooier. Het zou wel fijn zijn als je wat makkelijker en directer zou kunnen communiceren.

Goede levering naar Belgie, geweldig terrarium!

Heel duidelijke communicatie. Het terrarium en basispakket werden perfect op tijd geleverd, en een heel vriendelijke koerier. Ik was op zoek naar een ruime, onderhoudsvriendelijke en betaalbare kooi voor een goudhamster en het terrarium is net wat ik zoek. Bedankt!

Positief

We hebben ons project voorgesteld en er werd vanuit Queenies meegedacht om alles praktisch bij te sturen zodat het eindresultaat top was. Er was 1 strook niet verlijmd waardoor deze gebroken is, mijn collega zal daarover contact met jullie opnemen.

Altijd goede service snelle verzending

Prima terrarium en prima service

Terrarium is erg mooi en ruim, en in tegenstelling tot andere hokken zijn mijn exotische knagers niet in staat om zich er uit te knagen of deurtjes te leren openen (ze hebben hiervoor aardig wat andere terraria gesloopt, en ontsnapte regelmatig). Ben er erg tevreden mee! Praktisch, stevig, al het plastic is afgedekt met glas om knaagschade te verkomen, en het is ook nog eens mooi om te zien! Er ontbrak een onderdeeltje, maar dat werdt zsm opgelost na contact met de verkoper.

Uitstekende service, duidelijke communicatie en behulpzaam

Omdat ik niet in de buurt woon twijfelde ik of ik hier mijn gerbils aan wilde schaffen. Na een mailtje en contact met het bedrijf besloten het toch te doen. Zeker geen spijt van.

Prima service een echte aanrader.

Mijn ervaring is dat wij prima geholpen zijn Verzending op tijd en bij levering van het pakket was een bakje stuk wat wij vergoed krijgen.

zeker een aanrader

Zeker een aanrader, ruime keuze aan voorradige artikelen. Altijd snel geleverd in België. Altijd wel leuke spulletjes te vinden voor onze gerbils.

Mooi hok en uitstekende levering

Zeer heldere en vlote communicatie en prachtig hok. Dochter is er zeer blij mee.

Geweldige service, duidelijk omschrijving van het proces

Ik heb een groot terrarium besteld op mast. Ik ben tussentijds goed op de hoogte gehouden van de leveringstijd. Op de dag van levering is perfect te volgen waar de bezorger zich bevindt. Het terrarium is prachtig en netjes geleverd. Niets dan lof, zeker aan te raden.

Fabulous!

The communication was fantastic. Delivery well within the timeframe. Friendly delivery driver. And best of all….the tank is FABULOUS! Exactly what we wanted!! :)

Meteen vaste klant geworden, wat een service!

Heel kundig, mooie prijzen, ontzettend mooie glazen bakken/kooien voor de dieren. Mega aardige bezorgservice. Assortiment met echt veel keus en dingen waarvan ik niet wist dat het er was. Echt heel tevreden. En bedankt!

heel goed

alles prima in orde

Fijne ervaring en mooi assortiment

Afgelopen zondag werden onze gerbils en bestelling geleverd door een vriendelijke chauffeur. Ook het contact met Queenies voor het bestellen en na het bestellen verliep zeer prettig. We zijn uitgebreid geinformeerd en kregen altijd snel antwoord. Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe huisgenoten.

Gewoon TOP !!!

Alles mooi verpakt en snel verzonden.

Goed !

Meerdere spulletjes gekocht. Het zag er allemaal goed uit en op tijd binnen zo als beschreven . Ik bestel hier zeker weer .

Netjes

Snelle levering, goed verpakt met goede producten. Quik en Flupke zijn er weer blij mee.

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam