Betrokken medewerkers die goed voor de gerbils zorgen

Tijdens de koppeling van onze oude aan een nieuwe gerbil werden we goed op de hoogte gehouden van de vorderingen. De manier waarop dat gedaan werd was prettig. Er bleek liefde voor en betrokkenheid bij de beestjes uit. De koppeling is goed gegaan: onze gerbils zijn nog steeds (ruim 3 weken later) dikke vriendinnen!

Kan niwt beter

Twee dagen geleden keurig binnen de afgesproken tijd werden hier twee gerbils, een gerbilarium en spullletjes afgeleverd. De avond ervoor had ik nog gevraagd of er nog iets bij kon. En jawel dat werd ook meegenomen. De gerbils zijn tierig, gezond en komen nu al, binnen een paar dagen, op mijn hand. De spullen zijn mooi en het gerbil verblijf is prachtig. Ik heb degene met schuifruitjes van onder tot boven met een vast voorschot tot de helft van de hoogte. Er vallen wel wat krummeltjes uit als ik het raampje openschuif. Maar dat is zo op te pakken en terug te doen. Ook mailcontact was perfect, steeds binnen een dag antwoord. Ik ben er blij mee en zal zeker mijn spulletjes bij queenies bestellen,

geen aanrader!!

2 bestellingen geplaatst. volgens website zou dit de volgende (werk-)dag bezorgd worden. niet dus. telefonisch niet bereikbaar, op mail wordt niet gereageerd en via instagram na lang zeuren een antwoord krijgen dat geheel niet waar is (wij hebben u gemaild). krijg je ook nog het antwoord dat alles in 1 pakket is verstuurd. nou waarom bereken je dan toch verzendkosten per aparte bestelling? ook hier weer geen reactie op. kortom dubieus bedrijf.

Ze hebben een geweldig assortiment! De service is top! Helaas hebben we een verkeerd product opgestuurd gekregen. Ze gaven de fout eerlijk toe en hebben geregeld dat we het goede product hebben gekregen! Goed contact hierover gehad. Erg prettig! Dikke aanrader hier te bestellen!

zoals altijd: goede service en goede produkten

Gizmo en Selly waren heel blij met hun nieuw speelgoed. De service die Queenies levert is top. Ook na verkoop. Wij blijven hier zeker terug komen.

Zowel de producten als service bij calamiteiten met de gerbils is goed

Producten goed geleverd maar ook meedenken in het oplossen van problemen met de gerbils. We hadden gerbil koppelingsproblemen. Goed contact hierover!

Gewoon top

Altijd goede ervaringen

Mooi assortiment en snelle levering

Al een paar jaar een tevreden klant.

Zeer tevreden over de aankoop en de bezorging vriendelijke chauffeurs

Ik ben zeer tevreden over de gerbilarium en mijn diertjes ook

Betrouwbare webshop

Fijne webshop! Ik heb er al meerdere keren besteld en ze geven goed advies!

Bestellingen wordt altijd snel geleverd. Onze gerbils zijn altijd tevreden met de producten van Queenies.

Pakketje kwam snel toe en alles was in orde. 1 item was niet aanwezig maar nadat ik een mailtje gestuurd had kreeg ik dat geld direct terug.

Mijn ervaring met queenies is super , gewoon top, mijn bestellingen worden vlug geleverd ook al woon ik in België , , ik raad iedereen queenies aan, die knaagdieren heeft , zeker gerbils, groot aanbod van spullen voor je lieverds ,

Ze streven heel goed om hun best te doen naar een gemakkelijke goei kooien voor knaagdieren dat gemakkelijk te wassen is en daardoor hygiënisch is.

Veelzijdig en betaalbaar

Erg fijn de hoeveelheid keuze die er is op de site. En alles heeft een keurige prijs.

Mooi boekje

Mooie vormgeving, nuttige informatie

Helemaal prima!

Vlotte verzending en ik had achteraf nog een vraag gesteld die is ook vriendelijk, snel en volledig beantwoord. Ik ben dus helemaal tevreden!

Fantastische ervaring

Heel mooie en zeer handige gerbilacauriums . Zeer goede leveringen . Hele lieve mensen

Altijd zeer goed!

Meerdere keren al besteld, snel, duidelijk, vriendelijk en snel geleverd.

Tiptop

Zeer vriendelijke klantenservice en vlotte levering

Alles verliep soepel en de bestelling was erg naar wens

We zijn begonnen met hansterscaping en hebben daarvoor bij Gerbilshop Queenies een hele hoop leuke artikelen besteld, ze zien er super leuk uit in het echt en onze hanster is er ook erg blij mee kunnen we merken. De producten zijn van goede kwaliteiten en de website en het personeel weten goed wat ze doen en hoe ze het moeten doen. We zijn zeer tevreden!

Fijne service!

Mooie verblijven besteld. Hier en daar wel wat hoekjes glas er af, maar absoluut niet hinderlijk. Het is en blijft ook glas natuurlijk. Nu staat het verblijf compleet ingericht en je merkt er echt helemaal niks meer van. Ik heb het dus ook zo gelaten. Het fijne is dat ze echt rekening houden met dat knaagdieren daadwerkelijk knagen XD. Dus alles van plastic is afgewerkt met glas. Zelfs mijn dikstaart gerbil krijgt het niet voor er elkaar om aan het plastic te knagen.

Gewoon kei goed

Ik heb een gerbilarium besteld gehad . Nja gewoon een pracht ding mijn hamster is immens gelukkig . Ook de levering kon gewoon niet beter . Mooi op tijd en mooi verzorgd aangekomen . Het fijne vond ik ook van de track and trace dat je de bezorger volgen kon ... wat lucht me dat op dat ik toch nog andere dingen kon doen en toch tijdig thuis was . Zeer positieve ervaring met jullie . Mocht ik ooit nog een gerbilarium nodig hebben zijn jullie de eerste waar ik terug keer .

Betrouwbaar en snel!!!

Super goede communicatie gehad vanaf het begin! Er werd goed geluisterd naar wat wou zochten voor onze Chinchilla’s en hem hok werd ontzettend snel geleverd en was helemaal compleet!! onze chinchilla’s zijn er helemaal gek van! :)

Duidelijk geen keten maar een kleine zelfstandige

Heel goede ervaring. Duidelijke, en uitgebreide communicatie.

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam