Goede service, snel verzonden, eerlijke prijzen.

Goede ervaringen met queenies. Zijn bereikbaar bij vragen, producten voor eerlijke prijzen en snel verzonden en in huis!

ze hebben van alles en ze leveren heel vlug en een goed hulp als je wat wilt

Ik kreeg direct genoeg informatie over het verdere verloop van de bestelling en de levering. Dit klopte dan ook en het werd dan nog eens vroeger geleverd. Lucky me!

Ik heb een hok op maat laten maken voor mijn kast. Het past perfect en het ziet er super mooi en netjes uit. De levering was ook fijn en de bezorger was heel aardig.

Top producten, altijd alles netjes geleverd en super communicatie!

Inmiddels meerdere gerbilariums gekocht hier en doen het nog steeds perfect. Echt alles is mogelijk en bespreekbaar. Er word ook met je meegedacht, zo fijn! Echt waar voor je geld!

Ideaal terrarium waarin hamster natuurlijk gedrag kan vertonen

Met dit terrarium durf ik het aan om een dier in huis te nemen; de schruifdeuren maken het mogelijk om de hamster van de voorkant te benaderen. De hoge glazen schutting betekent dat je 20cm bodembedekking kunt gebruiken; onze hamster is volop tunneltjes aan het graven. Dat geeft mij het idee dat het diertje een goed leven kan hebben.

TOP

Top service, zeer snelle levering, mooi en netjes verpakt, snelle levering

Zeer vriendelijk, goede kwaliteit, snelle levering!

Bij vragen werd ik altijd snel geholpen, was een zeer snelle levering De producten in topconditie ontvangen! Ik bestel hier nog!!

Steeds alles in orde!

Telkens is onze bestelling ok!

altijd correcte en snelle levering/antwoord

Reeds bijna een jaar ben ik klant van Queenies online. Wanneer ik een vraag stel, krijg ik altijd snel en vriendelijk antwoord. Mijn bestellingen worden snel klaargemaat en verzonden. Alles is netjes verpakt en in goede staat. Er is ook een groot assortiment aan voeding, snacks, speeltjes, bodembedekking, ...

Snelle levering, veel assortiment en niet te duur

Super goede service

GerbilShopQueenies levert producten van goede kwaliteit. De communicatie is zeer vlot en aangenaam verlopen. Ik heb advies op maat gekregen bij het uitkiezen van mijn producten en er werd geholpen bij het inladen van mijn spullen. Ik ben zeer tevreden over deze zaak en hoe alles verloopt. Niets op aan te merken! Ik kom zeker en vast nog terug.

Prima service en producten

Compleet assortiment

Ik kan er alles vinden wat ik nodig heb en het is snel binnen, dus mijn beestjes hoeven niet op hun snacks, snoepjes en spulletjes te wachten.

Waar voor je geld

Snelle levering, product was precies zoals beschreven. Uitgebreid assortiment

Erg goed en snelle communicatie!

Het hok is prachtig en stevig. Daarnaast werd er snel gereageerd op mijn mails en dat het hok 2 cm kleiner moest werd snel opgepakt. Erg fijn dus!

Zeer tevreden van de vlotte levering

We zijn zeer tevreden over de vlotte levering.

Heel uitstekend.

Een perfecte service en hele mooie gerbilariums heel handig en mooi de gerbils vinden het fantastisch.

De bezorger wat ontzettend aardig en behulpzaam! Ook het contact via de mail was top!

Top bedrijf

Kundig, hebben groot assortiment en geven zeer goed advies, en ook niet onbelangrijk ze zijn betaalbaar

Goed en snel

Snel geleverd en goede kwaliteit producten!

Prettige ervaring

Ik heb zowel online besteld als in de winkel opgehaald, beide zijn als prettig ervaren. Het terrarium hebben we besteld en opgehaald. Het stond klaar en we konden nog even rustig snuffelen in de winkel. De service was vriendelijk en kundig. Later nog een mail gestuurd met een vraag en die werd snel beantwoord ondanks dat het al zaterdagavond was. Ook de bestellingen die thuisbezorgd werden waren prima in orde. Van begin tot eind goed te volgen en zijn ook snel verzonden.

Prettige website

Mooie site met veel informatie. Alles overzichtelijk te vinden. Na bestelling werd alles snel geleverd. Zeer tevreden dus

Alles mooi geleverd. Gelukkig wel even mail gestuurd met de vraag wanneer de levering plaats vond,want onze bestelling was niet mee opgenomen met de levering. Mooi en degelijke materialen.

Wij zijn zeer tevreden over de bestelling die wij hebben gedaan een paar weken geleden. Wij hebben een super mooie kooi voor onze degoe's. Wij wilde zelf een kooi inrichten en hebben een opzet stuk zonder bodem. Dit was geen probleem en werd zomaar voor ons gemaakt. Een hele goede service en een hele fijne levering. Mochten wij in de toekomst nog iets nodig hebben of iemand die op zoek is naar een kooi, dan zouden wij zeker weer bij jullie onze aankoop doen en zeker jullie aanbevelen.

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam