Prima geholpen

Onaangekondigd tijdens vakantieperiode naar toe gekomen. Prima geholpen, deskundige toelichting.

Een kooi naar mijn zin.

Mooie kooi, de hamsters zijn er blij mee. Snelle bezorging, sneller dan verwacht en een vriendelijke, behulpzame bezorger. Zeker een aanrader.

Zeer goed ervaring!

Alles was gewoon in orde. Snel, stipt, duidelijk en vriendelijk

Zeer snelle levering

Mijn gerbilarium werd al een week na bestelling geleverd via de gratis leveringsdienst van queenies. Zeer tevreden over het product.

Prettig bedrijf

Mooie spillen en snelle verzending. Bij een vraag over een product werd ook uitgebreid op gereageerd. Erg tevreden dus

eerste kennismaking met jullie maar super tevreden !

alles wordt tot in de puntjes opgevolgd. Een super makkelijk systeem om te leveren, je kan de chauffeur tot op de minuut volgen (wij waren op het moment van levering bij de buren maar door jullie systeem op exact het juiste moment naar ons thuis kunnen gaan voor de chauffeur). We werden dan zelfs nog opgebeld door de chauffeur enkele minuten op voorhand. Een heel vriendelijke chauffeur !

1x bezorgen gemist. Daarna is het heel moeilijk voor het bedrijf. Als de klant een nieuwe levering wilt. Contact met de klant via de mail mag ook wel wat vriendelijker naar de klant. Bezorging was prima.

Goede site, goede spullen en goede service!

Ik heb bij Gerbil Shop Queenies een terrarium van 80x40 gekocht. Iets later kreeg ik de track And trace code hiervan. Het werd in goede staat geleverd en het was een aardige man die het leverde. Echt een aanrader!

Ontzettend goed

Vriendelijke en goed geholpen. De gerbil pups zijn echt al supertam bij aanschaf.

Prachtig terrarium geleverd

Via de mail een terrarium op maat besteld bij Queenies. Eerst heb ik wat informatie opgevraagd, en een maand erna pas het terrarium besteld. De info die ik kreeg voelde heel vrijblijvend en bevatte heel veel informatie. Hierdoor kon ik een goed inzicht krijgen via mail wat de opties waren. Ik wilde mijn terrarium graag geleverd krijgen. Er stond bij dat dit wel een week of 3 kon duren, hier was ik dus ook vanuit gegaan. Echter bleek het veel sneller te zijn dan ik dacht! En kreeg ik een mail dat er iemand thuis moest zijn op de specifieke datum (was heel kortdag). Toen heb ik wel even snel 2 mensen moeten regelen te zijn aangezien ik moest werken die dag en geen vrij meer kon regelen. Gelukkig is dit wel goedgekomen. Al met al ben ik tevreden en het terrarium is prachtig dus ik zou wel weer bij Queenies kopen.

Erg goede service. Je wordt op de hoogte gehouden van hoe en wat en de bestelling is super netjes afgeleverd. Ik ben enorm tevreden.

Service 2.0

Fijne webshop en super service! Prettig in de communicatie en groot assortiment .

Prachtig knaagdierterrarium

Prachtig knaagdier terrarium op maat laten maken. Super gave bak, goede prijs. Werd al vrij snel thuis bezorgd. Personeel is vriendelijk. Top.

Makkelijke site voor gerbil en hamster materiaal.

Snel en makkelijk bestellen Makkelijke overzicht En snel geleverd.

de bestelling was niet de goede maat

Toen ik de bestelling ontving, bleek helaas dat het niet de goede maat was. Dit was zeker mijn eigen schuld, omdat ik waarschijnlijk de verkeerde maat heb aangeklikt op jullie website. Wel vind ik het vervelend dat ik, toen ik had gemaild hoe ik het kon retourneren, een erg onaardige mail terug kreeg van een van jullie medewerkers. Met een antwoord dat ik het hok zelf terug zou moeten brengen had ik genoeg info gehad. Dus zeggen dat het jou erg veel geld zou schelen als je het hok met de normale post kon verzenden, is niet mijn probleem. Ook vond ik het onnodig om te benoemen dat ik bij de afgelopen bestelling niet thuis was om de bestelling aan te nemen, aangezien mijn huisgenoot wel thuis was, er is blijkbaar niet aangebeld. Toen ik terug mailde wanneer ik de bestelling dan terug zou kunnen komen brengen, is er nooit meer gereageerd, dat vond ik erg vervelend, want nu zit ik opgescheept met een bestelling van €100 die niet past.

Uitstekend assortiment snel geleverd

Heel erg veel keus. Zo blij met deze winkel voor onze hamster spullen binnenkort nog een bestelling plaatsen…

Altijd goede service

Zowel de web shop als de fokkerij goede ervaringen mee, ik zal altijd alles bij hen bestellen!

Super tevreden met maatwerk én goede service!

Een jaar of 5 geleden hebben we een op maat gemaakt chinchilla hok van Queenies tweedehands van iemand overgenomen. Enkele maanden geleden ontdekten we een scheur in de bodemplaat, dus tijd voor een reparatie. Martijn dacht goed met ons mee en was ontzettend vriendelijk en behulpzaam toen we het hok kwamen afgeven in Oudenbosch. We hebben nu niet alleen een prachtig gerepareerd hok, maar ook nog eens een perfect passend opzetstuk zodat onze chinchilla's er een extra verdieping bij hebben. Kortom: we zijn hartstikke tevreden!

Superbe expérience!

J’ai acheté deux gerbillariums, ainsi que plusieurs accessoires, et je suis ravie! La livraison est au top, les gerbillariums sont magnifiques, mes gerbilles sont aux anges!

Zeer mooi terrarium, binnen verwachte levertijd.

uca

Persoonlijk geleverd en aandacht voor kwaliteit

Als klant proef je de passie waarmee GerbilShopQueenies haar werk doet. Het beste voor de klant maar vooral ook voor de huisdieren waarvoor zij bij deze shop kopen. Met een overzichtelijke website en redelijke prijzen hoef je dan niet verder te zoeken. Dat de door mij bestelde kooi ook nog persoonlijk wordt afgeleverd (door heel Nederland) om er voor te zorgen dat dat netjes gebeurt is helemaal de kers op de taart!

top bedrijf

ze leveren altijd op tijd en als je vragen heeft dan krijg je antwoord vooral als je pas begint met gerbils dan heb je veel vragen en kriijg straks nog een mooie opbouw die gaan ze bouwen op maat dan hebben de gerbils nog meer plek

Het wordt altijd snel bezorgd en goed verpakt. De gratis zakjes vind ik ook geweldig. Mijn gerbils vinden het altijd heerlijk! TOP

Ik heb inmiddels 3 keer bij jullie besteld. Alles de volgende dag al in huis. Zelfs mijn bestelde terrarium voor mijn hamster kwam paar dagen voor lever datum binnen.

Snelle service en prachtige gerbilaria

Wij hadden snel een hok nodig wegens ruziënde gerbils. In net geen 3 weken tijd stond ons prachtige gerbilarium al in onze woonplaats te pronken. Ik heb hiervoor ook veel advies gekregen over de opzet en heel snel antwoord telkens op mijn vele vragen. Wij zijn supertevreden met het resultaat en onze beide gerbils ook !

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam