Top winkel

Hele snelle levering,goede service en advies bij vragen en ze hebben alles voor de gerbils:-))

Goede service en vriendelijke bediening

Onlangs mijn complete gerbilarium inclusief gerbils en overige spullen bij hun gekocht. Alles werd snel geleverd, en toen er iets kapot bleek is dit perfect opgelost. Contact verloopt via de email, maar je krijgt binnen 24u een reactie. Je wordt vriendelijk geholpen en alle vragen zijn naar tevredenheid beantwoord.

Super fijn

Snelle levering, vertelden op tijd als er vertraging was. Spullen zijn goed en hamster is blij

zeer positief

Erg direct en weten waar ze over praten. Geven goed advies,

Veel keuze, prima service

Leuke webshop met een heel ruim aanbod. Enige minpuntje: soms is het als beginner niet zo duidelijk wat the 'need' to have VS 'nice' to have zijn

Fijne webwinkel

Duidelijke en snelle communicatie. Levering ging helemaal volgens plan, snel en netjes.

Perfect!!

Mijn bestselling kwam super snel geleverd, van de vraag of een andere kleur oke was tot Jeroen de bezorger die super snel aan de deur was. Ik heb echt 0 negatieve opmerkingen en de service is echt perfect, Wij zijn super blij met ons mooie nieuwe verblijf die prachtig op onze kallax kast past! Super bedankt Queenies voor de goede kwaliteit hok!

Fijne ervaring

Snelle bezorging en hele goede service.

kwam de tussen ons gemaakte afspraken

ik kocht een 2dehands terra dat dubbel verkocht bleek te zijn dus ik maakte me zorgen. echter nadat hij voorstelde het op te lossen met een nieuw ging ik akkoord en zodoende gebeurde dit en ben in tevreden klant !

Goed in contact en een mooi product geleverd.

SUPER !!

M'n kleindochter is ZEER blij ermee !

goeie ervaring

heel snel levering en het wordt netjes thuisbezorgd en vriendelijk dat ze zijn ik bestel nog wel een keer

Heel goede service

Heb hele goede ervaringen, goede service en kwaliteit van spullen. Vriendelijke medewerkers.

Heb de 100m bak besteld met plateaus voor mijn hamster & de levering was snel & duidelijk. Mn hamster vind t super, kan er veel bedding in kwijt & is makkelijk schoon te houden.

Prima winkel met ruimste aanbod

Een eerlijke winkel die erg aan het groeien is. In het begin was het gericht op gerbils en nu is doelgroep wat breder geworden: ook producten voor andere knaagdieren komen nu aan bod. En dan moet ik iets meer opletten dat ik de juiste producten pak die geschikt is voor de gerbils. Sowieso blij met deze winkel, met bredere aanbod dan bij 'reguliere' dieren-/tuinzaken.

Heel goed!

Snelle reactie, snelle levering, al vonden wij de zondag niet de meest voor de hand liggende dag. Mooie spullen, goede kwaliteit. Kortom tevreden

We zijn heel tevreden

Onze gerbils die we bij jullie hebben gekocht zijn zeer gelukkig en gezond en HEEL tam en sociaal. Ook hebben we een ruime keuze gehad uit speeltjes en verzorgings materiaal. Ook hebben jullie al onze vragen heel goed beantwoord. We zijn zeer tevreden!

Altijd tevreden!

Vanaf mijn eerste gerbils (ook hier gekocht), bestel ik alles via deze webshop. De service is altijd snel en netjes. Communicatie verloopt soepel en ik word altijd goed geholpen. Zolang ik gerbils heb krijgen zij alle benodigdheden via Queenies :)

Altijd prima leveringen en producten

Goed advies, en prachtig product!

Super mooie bak voor onze goudhamster. Compleet aangepast naar onze wensen. Met goed advies over benodigdheden voor hamsterscaping. Echt een aanrader!

TOP

Wij haalden hier onze diertjes en bestellen regelmatig via de website met (steeds snelle) levering in België. Het zijn mensen met ervaring en passie en verkopen alleen maar kwalitatieve en veilige producten. Een vraag wordt steeds duidelijk en vriendelijk beantwoord! TOP Patricia Milleville

Snelle en persoonlijke service, erg prettig!

Snelle en persoonlijke service, erg prettig! Er wordt echt met je meegedacht en snel gereageerd op vragen.

Goede webshop en service

De website is makkelijk alles is goed te vinden en de verzending is snel en goed.

Snelle, kundige reactie

Omdat we ons wat zorgen maakten over 1 van onze gerbils, hebben we een mail gestuurd. Binnen 24 uur kregen we antwoord met uitgebreide uitleg.

Top levering en kwaliteit

Zeer goede ervaring mee. Levertijd van het terrarium was max 3 weken afhankelijk van de route stond bij de bestelling. Aangezien het voor de verjaardag van mijn zoontje was gevraagd of het toch dezelfde week geleverd kon worden. En gelukt!!! Dag voor de verjaardag werd het terrarium bezorgd. Topservice en een zeer blij kind!!

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam