Snelle en goede levering Kwaliteit is goed

Goede service vriendelijke shop

De eigenaar is duidelijk iemand met veel ervaring en liefde voor de beesten en shop. Vragen worden netjes beantwoord en snellec reacties. Levering was top wij hadden gerbilarium en 2 gerbils aangeschaft. Deze werden keurig en stressvrij bij ons bezorgd. Dikke pluim ook voor de bezorger. Kortom wij komen hier zeker vaker terug.

Snelle levering prachtige producten

Klantvriendelijkheid en snelle levering.

Alles verliep zonder problemen

Makkelijk te bestellen. Verzending verliep zonder problemen.

Klantvriendelijk, snelle levering,

Fijne snelle en professionele levering. Handig dat we precies konden zien hoe lang het zou duren tot dat de chauffeur bij ons was. Erg mooi hok waar we heel tevreden mee zijn.

Mooie gerbil bak

Super bak en ze zijn er blij mee. Alleen reageren op mails is minder. Had verzoek gedaan of er wat bij kon maar tot vandaag geen reactie gehad. Maar in dierenwinkel gehaald. Ook erg jammer en was bijna reden van afzeggen dat nergens staat dat drempellevering is. Zag het in mail van bezorgen pas en m’n man moest dus vrij nemen die ochtend. Wonen 2 hoog namelijk. Maar de bak is geweldig en ze genieten er heel erg van. Mijn tip. Geef klant keuze voor een dag. Het is dat het toevallig kon met werk. En meld dat het drempellevering is als jullie zelf bezorgen op de site. Enige reden dat doorgegaan is is dat we echt deze wilde hebben. Als we het geweten hadden hadden we elders keuze gemaakt aannemelijk. En reactie op m’n mail voor waterfles met magneet had ook fijn geweest. Door deze reden gaan we ook niks meer bestellen verder. Zijn gelukkig genoeg winkels die ook alles verkopen al dan niet wat duurder.

Wat kan beter?????

Goede site, veel producten en ook in de shop fijne service. Snelle levering

Goede communicatie, geweldige bezorging, topproducten

Het kan misschien even duren voordat je bestelling wordt verwerkt, maar vanaf dat moment wordt er ook nauwkeurig gecommuniceerd. Het terrarium is precies op tijd en tot aan mijn voordeur afgeleverd. Ik heb een tweedehands model gekocht, maar dat is ook echt "als nieuw". De hamsters genieten van hun nieuwe huis.

Ben er super blij mee ik raad queenies zeker aan

Word altijd netjes bezorgd

Kwalitatief en leuke speeltjes voor de hamsters. Mijn hamsters zijn er volgens mij heel blij mee.

zeer lang moeten wachten op levering.

na het bestelproces werd ik erop gewezen dat de bestelde Gerbilkooi niet verzekerd is tegen breuk als het vervoerd werd door een andere partij, echter ze kwamen met een oplossing via hun eigen vervoersdienst en dit is ook nog eens gratis, het zou dan maximaal 21 werkdagen duren. hun bericht inzake dit, ik citeer: - (Onze gratis Queenies transport service. Dit is een gratis levering met ook een glasverzekering, de levertijd hiervan is maximaal 21 werkdagen. Maximaal wil niet zeggen ‘over 21 werkdagen’, maar wil zeggen dat het nooit langer duurt dan dat.) met ander woorden besteld 06-04-2022 afgeleverd 01-05-2022, dus echt de maximale leveringsduur. Het afgeleverde product is wel helemaal top.

top webwinkel!

heel veel leuke dingen te vinden, super service

Top webshop top producten top levering

Gemakkelijke webshop en betaling Product prima kwaliteit Levering tot op de minuut nauwkeurig

prima service

mooi uitgebreid assortiment

Ik werd goed geholpen via de mail. Maatwerk ging snel en had hem ook snel binnen. Ik ben heel blij met het product.

Heel tevreden

Wij zijn (altijd) heel erg tevreden over de producten en service van jullie. Het verlengstuk bevalt de Gerbils Pixy & Trixy erg goed en wij vinden het prachtig om naar te blijven kijken. Heel erg bedankt voor alle goede service en we blijven nog heel lang tevreden klanten bij jullie!!

Vlotte levering

Geweldige levering

Goede kwaliteit en snelle levering

Het gerbilarium is zeker van mooie kwaliteit en de levering was top!

Super service.

Goed bereikbaar per mail en fijne uitleg. Gerbils zijn goed handtam. Bezorging was super. Vriendelijke chauffeur.

Enthousiast, fijne communicatie!

Mail word vrij snel beantwoord. Nette afhandeling van bestelling. Erg tevreden en inmiddels kan ik wel zeggen dat we regelmatig bestellen.

Altijd goede service

Ik bestel hier al een tijdje altijd alles voor mijn gerbil en ik denk niet dat ik ooit ergens anders zou willen bestellen. Ik krijg precies wat ik verwacht, de kwaliteit is top en de service is goed!

Enthousiaste en kundige medewerkers

Zeer goede ervaring. Klantvriendelijk, veel kennis, uitgebreid assortiment. En natuurlijk, hele lieve gerbils.

uitstekende levering en mooie kooi!!!

De levering is heel goed te volgen, de kooi is ook enorm proper gemaakt!!

mooie kwaliteit en prettig contact

Terrarium voor dwerghamster gekocht.

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam