Super !!!!!!!!!!

Ik heb al altijd een super ervaring gehad met jullie, mijn gerbils genieten van hun door jullie gemaakte getbilarium, ik koop altijd bij jullie voor bezigheden, die een ruime assortiment hebben voor gerbils , Bedankt van mijn gerbils

Zorgvuldig en communicatief

Mijn vragen ten aanzien van ruziënde woestijnratten werden beantwoordt. Helaas konden ze niet meer samen door een deur en zijn ze beiden aan een andere woestijnrat gekoppeld. Toen er eentje overleed volgde weer een (niet zo makkelijke) koppeling. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Aardige mensen met hart voor de gerbil.

Heel tevreden, top!

Zoals steeds een heel goeie, vlotte service! Mooie producten en goeie kwaliteit!

zeer positief gedurende het hele proces

Zowel de bestelling, verzending, opvolging, produkten, ... allemaal uitstekende kwaliteit

Lieve gerbils

Wij bestellen hier regelmatig. 1,5 jaar geleden kochten we een compleet pakket inclusief 2 ontzettend lieve gerbils. Die zijn echt onderdeel van ons gezin. De maandelijkse benodigdheden bestellen we dan ook altijd hier. Carin Apeldoorn

Heel snel gelevert

We wouwen voor onze hamster een grotere kooi. Deze hebben we toen online bestelt en werd 2 dagen later bezorgt. Heel blij mee

super tevreden

Heel goed produkt. Ikzelf en de gerbils zijn er super blij mee

Top producten en levering

Ruime keus is de webshop voor onze hamster! Levering altijd snel.

Goede webshop voor gerbrils

Het bestelproces is makkelijk en het is fijn dat ze gewoon alles voor je gerbrils op één plek kan kopen. Er staat goede informatie bij de producten en indien nodig kan je advies per mail vragen. Deze worden vlot beantwoord.

Je merkt dat de dieren op de eerste plaats staan

Heel fijn bedrijf dat mee denkt in mogelijkheden!

Heel fijn bedrijf dat mee denkt in mogelijkheden

Zeer behulpzaam Bij de keuze.

TOP!!!!!

Het was mijn eerste keer dat ik deze website tegenkwam en hier dan ook meteen bestelde. Het was een fantastische ervaring. Eerst en vooral een héél mooie en duidelijk website. Enorm grote keuze, zodat je alles in 1 keer wil kopen. De service is ook héél goed, duidelijke communicatie, je wordt van alles meteen op de hoogte gehouden. Indien je met vragen zit, is er niets teveel en krijg je hierop ook meteen een antwoord. Voor mij is dit gewoon TOP!!!!

Perfect en tevreden

Besteld,geleverd en alles was meer dan verwacht. Op een vraag over een product werd ook snel gereageerd

Snel verzonden & aangekomen. Alleen een probleem met het wiel wat ik had besteld. Zal vaker terugkomen.

Heel erg goed

Ik heb online contact gezocht om te vragen of ik een terrarium op maat kon laten maken en ik kreeg steeds super snel antwoord. De gewenste maat kon besteld worden en een week later hadden we hem. Hij is super kooien en onze dochter is er dol gelukkig mee.

Geslaagde koppeling

Onze gerbil Seb is hartstikke blij met zijn maatje Peppa

Duidelijk en kwalitatief

Verkopen goede spullen, raden de goede dingen aan.. ze hebben veel en je krijgt wat je betaald

Zeer goede ervaring met qeuenies

Goede elvering. mooie product. Zeer mooi en effiecient die schuifdeuren en afneembaar rooster

Heel tevreden

Hele mooie producten van goede kwaliteit. Leuke huisjes en speelgoed. Ook lekkere snacks en veel soorten. Helaas wat lastig de grootte van de huisjes in de schatten vanaf de plaatjes. Hierdoor een wat te klein huisje aangeschaft. Overal erg tevreden.

Heel fijn product en de konijnen vinden het een lekkere traktatie

Het bestelproces is eenvoudig. Het contact met de winkel verliep soepel & correct.

Snelle levering en goede service

Ok

Artikelen prima geleverd, ik had vlak voor levering nog een wijziging gedaan die goed is doorgevoerd. Aan de buitenkant gerbilarium zat in elk geval nog wat rest kit, binnen heb ik nog niet gecontroleerd. Hamsters hebben het prima naar hun zin! Waar ik niet over had gedacht is dat schoonmaken met de hoge schuiframen wel lastig gaat worden aangezien hij bij ons op een kast staat. Wat ik persoonlijk jammer vond is dat de 21 dgn levertijd ook echt aangehouden werden bij de keuze thuislevering, maar goed dat was mijn eigen keuze. Al met al zijn mijn dochter en hamsters erg blij.

Geweldig mooi!

Op zoek naar een goede leefomgeving voor onze dwerghamster, bij Queenies een bedrag aangegeven voor hamster scaping en laat maar gaan! Wat een mooi terrarium, het is in eerste instantie voor het diertje veeel prettiger, maar ook een mooi stuk in de woonkamer, en niet een "lelijke" tralie kooi. Een verbeterpuntje hebben we wel: een looprad... Die hebben we los erbij gehaald, wanneer deze gewoon aan het rondlopen is in huis, maar in het terrarium zou het perfect zijn.

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam